Ik zei al vanmorgen tegen je dat het leek of ik iets zag op de plek waar de streep zou komen moeten staan
@nicole1987 haha, dat klopt inderdaad ja! Je bent een super tuurder! Nadat je dat zei ben ik gaan kijken en ik zag idd wat je bedoeld. Ik vond het zo minimaal dat ik dacht dat het een ophoping van kleurstof zou zijn of iets. Ik voel me een beetje Meh, zeg maar. Flauw gevoel in mijn maag, krampachtig gevoel in mijn onderbuik, toeschietreflex gevoel in mijn borsten en met vlagen pijn in mijn onderrug. Dat, in combinatie met die test van vanmorgen en jouw reactie, maakten dat ik mega onrustig op de bank zat en toch nog maar een test ging doen, hahaha. Heel vroeg natuurlijk, dus ik durf eigenlijk nog niet blij te zijn.. Hopelijk wordt dit een HEULE roze lijst, na het drama van de vorige.
Oehhh spannend Fawny! Ik zie m ook! Dacht vanmorgen inderdaad ook iets te zien maar had t idee dat dat misschien wel aan de foto lag maar hoe het er nu uitziet lijkt er echt iets op te lopen. Spannend zeg! Hopelijk is dit het goede nieuws waar het op lijkt!
Pff dames ik had laatst toch geen positieve ovulatietest. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ei. En ik zit nu al op cyclus dag 20. Testen vliegen er doorheen. Snap er niks van. Altijd een mooie cyclus van rond de 28-30 dagen. Het zou toch niet zo zijn dat ik hem heb gemist. Vind namelijk mijn testen al een week best donker maar net niet positief. En test 2 keer per dag. Ik hoop stiekem dat ik hem gewoon gemist heb. Want kwa klussen zat het wel goed deze maand. Anders word mijn cyclus nu wel lang helaas
Hier weer negatief en verwacht eigenlijk zo me menstruatie zo te voelen.. voel me ook totaal niet zwanger,helemaal geen last van me buik ofzo alleen onderrug en was vorige maand ook dus deze ronde is over voor mij..
@Tassie11, wat vervelend! Het kan wel eens zijn dat je cyclus even ontregelt is. Je piek missen kan altijd natuurlijk. Doen waar je je goed bij voelt...stoppen of doorgaan. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @nicole1987, wat balen
Een week best donker? Heb je een foto? Wil geen valse hoop geven, maar reageren ze nu mischien op hcg aanmaak?
He wat vervelend tassie die onduidelijkheid. Hopelijk heeft het klussen in ieder geval effect gehad. Wat jammer Nicole hopelijk breekt je menstruatie snel door zodat je in ieder geval weer verder kunt hoeveel dpo ben je nu ook alweer?
Spannend hoor @Fawny. Wat jammer van die negatieve test @nicole1987. Zijn er vandaag nog meer testers? Hoop zo dat het een roze lijst wordt
Gefeliciteerd @Fawny! He balen @nicole1987. Hoe helaas ook een negatieve test dus ik wacht de duivels af en hopelijk gebeurd er een wonder de volgende ronde maar ik zie het somber in. Denk dat ik me geestelijk maar moet gaan voorbereiden op de mmm.
Nu 8/9 dpo maar voel echt niets aan me buik of iets en even smerig.. ruik me menstruatie al, die is sterk geworden na me bevallingen
Balen meiden voor ee gene die eit testen of voelen ongesteld te worden. @Tassie11 wat luuna zegt hoop dat je hem gemist hebt, en nu dus op hcg test