NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (5) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM LizMe, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 13 juni (5) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Duimpje86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 27 MMM Mloess89 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. 14 juni (6) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2de kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 noa-veronica, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 juni (0) 16 juni (3) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Pitaa91, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 MMM 17 juni (6) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Duizendschoon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LolaJames, 39 jaar, 2e kindje, ronde 3 18 juni (2) Nikki15, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MA (ronde 2) Rvk91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (1) Liske, .. jaar, 2e kindje, ronde 1 (19 juni NOD) Totaal: 27 Wachtbankje (12), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik heb de lijst even bijgewerkt. @Brinsa @nicole1987 en @LizMe ik heb jullie op blauw gezet, nog niet op rood. Stiekem hou ik nog even hoop voor jullie @Fawny op roze jeeeeeej!
Dankje, hihi. Ik probeer dat ook altijd met snoepen: als ik het niet in huis heb kan ik het ook niet eten. Toch gaat dat uiteindelijk altijd ergens mis haha. Dus ik ben benieuwd of ik dit voornemen ga volhouden.
Dank jullie wel! Ik kan het nog niet helemaal geloven, nog zo onwerkelijk. Ik hoop oprecht dat er heel snel veel meer roze mag volgen in de lijst. Echt mega balen van de negatieve testen. Hou nog even moed op alsnog een positieve test voor jullie en mocht dat niet zo zijn, dan sowieso volgende ronde!
Heb al een zwangerschapstest gedaan. Is negatief. Vorige keer had ik namelijk ook dat ik een week lang een positieve ovulatietest had. Maar die ik nu heb zijn niet positief helaas
Oh jammer had het voor je gehoopt. Dan is het inderdaad afwachten.. Ga je door met ovutesten of niet? Misschien dat temperaturen een optie voor je is. Dat scheelt misschien in het aantal testen
Krijg wel echt test kriebels nu!! Haha. Vanmiddag komen de testen met de post mee. En dan nog even geduld hebben. Niet mijn sterkste kant Jammer @Tassie11! Misschien dan toch nu pas je eisprong. Zou inderdaad temperaturen eens een kans geven.
1 uur geleden heb ik een klein beetje, dunne waterige afscheiding dat een beetje wit is ontdekt. Ik zou nu 3/4 dpo moeten zijn (afgelopen zondag onze eerste IUI gehad). Wat denken jullie? En voor dames die negatief hebben getest, jammer maar zolang je geen bloed ziet, dus zou ik wel zeggen; "houd moed!!!". Groetjes
Hmm... heb ik vandaag in eens beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik en krijg ik weer de hoop dat het misschien toch wel echt raak zou kunnen zijn. Ik had ook 2 dagen een positieve ovulatietest en dat heb ik nog nooit gehad dus moet wel een mega groot ei zijn geweest toch? Maar nu al testen heeft hier gewoon echt geen zin. Zit nu op 6dpo dus ga maandag testen. In het weekend ben ik sowieso met mijn man dus dat lukt mij wel.
Hoi iedereen! Heb me ook maar is aangemeld op dit forum, al een tijdje bezig met de 2e. Deze maand is het weer spannend. Ben nu 7 dagen naar de ovulatie en heb al sinds een paar dagen een zeurderig gevoel rechts en links onder in de buik, beetje humeurig en sinds vandaag gevoelige borsten. Ben erg benieuwd of dit een teken kan zijn! Na het weekend ga ik een testje wagen Nog meer dames met deze symtomen?
Ik voel me wel echt zwanger gek genoeg? Ik heb toen ik 17 jaar was was mijn dochtertje verloren met 22 weken 2 dagen ivm trisomie 7 en trisomie 13. En ik lijk het zwangere gevoel te herkennen maar puur en alleen in mn onderbuik. Verder nergens last van. Mijn huidige vriend en ik gaan nu samen voor ons eerste kindje maar het is eigenlijk mijn tweede. Al zie ik het niet zo dat we voor een tweede gaan omdat ik zo jong was, ze ongepland was, het zo mis ging en alles zo langs me heen ging enzo. Ik ontdek zojuist een inieminie drupje bloed in mn afscheiding!!!! Maar echt een drupje, moest goed kijken het was meer dat mn afscheiding heeeeel licht roze was. Innesteling?
Jeetje joh, wat heftig dat je dat hebt meegemaakt. Hoeveel dpo zit je nu? Zou heel goed innestelingsbloeding kunnen zijn maar kan ook heel goed niet natuurlijk.
Ik ben de kluts kwijt!! Vanochtend toen ik begonnen was met werken even naar de wc, en de eerste spotting dient zich al aan. Dat is cyclus dag 23! Vorige maand een cyclus gehad van 25 dagen. Maar dacht dat dat 1malig zou zijn. Daarvoor altijd 28 dagen cyclus gehad sinds ik van de pil ben (april 2015) Snap er niks van...