Ja klopt, heb er wel vrede mee hoor dat wel. Ik denk 7 dpo ivm vruchtbaar slijm op 31 mei. Als het mn menstruatie is dan baal ik wel heel erg want dan heb ik een dramatische cyclus! 18 mei eerste dag laatste ongesteldheid.
Je bent toch pas net van de pil af?! Dan is je cyclus zich waarschijnlijk nog aan het stabiliseren. Geen reden tot paniek!
Wat verschrikkelijk heftig! Ondanks je leeftijd denk ik wel dat het hele grote impact heeft. Het is niet niks om je kindje te verliezen, gepland of niet gepland. Sterkte nog!
Pff, nu krijg ik ook iets gevoelige borsten. Voel mij best wel zwanger eigenlijk maar ben ook bang dat ik het allemaal maar wil voelen. Zal eigenlijk best wel grote teleurstelling zijn maandag als het niet zo is. Mja... het enige wat we kunnen doen is afwachten. Zou ook zo kunnen zijn doordat ik nu eens eindelijk een goede eisprong heb gehad dat ik nu gewoon 'last' heb van de progesteron, dat had ik normaal gesproken niet.
Ben sinds een maand juist gezonder aan het eten, op geregelde tijden eten, minder alcohol, niet meer snoepen...
Dag dames, Ik ben zo n stille meelezer Dames met een positive gefeliciteerd !!! En de dames met de negative test, sterkte en hopelijk de volgende maand meer geluk !! Maar door al jullie testen ben ik helaas vanmorgen in de verleiding gekomen, Heb vlagen misselijk en zag op me borsten blauwe aders dus had positief gevoel. Helaas de test bleef omo wit !! Nu toch me een spijt dat ik het gedaan heb haha Dat stomme wachtbankje, maar ik blijf nog wel erop zitten, want mag van de kliniek pas dinsdag testen. Succes he meiden met dat wachten
Wat een heftig verhaal DN2017. Wat verdrietig dat je dat hebt moeten meemaken. Hopelijk is het goed nieuws, zou zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn! Duimduimduim! Kan het bij jou ook geen innesteling zijn miniVosje? Of is het zeker weten begin van je menstruatie?
Welkom bloempjes001! En wat jammer clara14, hoeveel dpo ben je? Spannend pitahaya hopelijk een mooie test maandag!!
Sorry dat ik even binnen kom vallen! Pita ik heb je even snel opgezocht, benieuwd hoe het met je gaat. Maar dit bericht ziet er positief uit meis, ik duim voor je dat het raak is!!
@Fawny, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super goed nieuws. Zoveel berichten, kan het amper bijhouden maar hoop de komende dagen op nog veel meer positieve testers. Ik denk dat mijn NOD eerder is (super stom, kan mijn eerste ongesteldheidsdag namelijk niet herinneren) Ik heb momenteel wel een erg gevoelige buik eerder deze week al steekjes. Ik ben benieuwd.
Hm ik zit in een pendelgroep op facebook. Is een mevrouw die dat doet. Eind januari vroeg ik of ik de komende maanden zwanger zou worden, ze zei nee.. Vandaag sprak ik ze nog eens aan en zegt ze weer 'Voorlopig zie ik geen zwangerschap, hou je er niet mee bezig, laat het los, zo heb je de meeste kans' Met dat laatste heeft ze gelijk natuurlijk Geloven jullie in zoiets?
Ola! Ik meld me ook hier. De 17e me nod en zit nu op 5 dpo. Ik wil als de signalen doorzetten (heb nu wat lichte buikpijnen) zondag op 8 dpo een vroeg testje doen. Heb er 1 liggen van 5-10 dagen eerder. We hebben heel goed geklust rond de ovulatie en heb gemeten met testen wanneer me ei was. Dus goede hoop! Gefeliciteerd @Fawny! Hoop op nog vele positieve testen!!
Nee ik geloof daar niet in. Zeker niet via facebook. Handlezen zou ik me nog wel mee kunnen inleven...