Ja, ik ook. Haha. Maar kan helemaal niet! Ben echt veeeeeeeeeeel te vroeg. Ik heb er nu water doorheen gegooid en nu lijkt hij ook minder aanwezig.
Neeee, dat ging gewoon echt niet. Veel te licht streepje. Sloeg nergens op. Moest op bepaalde manier kijken (meer staren) en dan zag ik hem. Haha. Erg he? dus ga uit van vals positief hoor nu. Ik heb er nu water ingegooid en lijkt nu nog lichter.
Vorige zwangerschap testte ik ook in juni positief, dus het zou speciaal zijn als dat nu ook zo is + we logeren in 2de kindje zijn toekomstige kamer (Onze kamer wordt verbouwd) dus dan zou het verwerkt zijn in zijn eigen kamertje, heeft ook wel iets speciaal he Dit is mijn vaderdagcadeautje
Ik heb zulke duidelijke indrogers nog nooit gehad, meestal begon het beetje zo.. Spannend! Nog even geduld!
Pita, zijn dit kruidvat testen toevallig? Daar testte ik vorige ronde ook vals positief mee.. Na de afleestijd licht streepje maar was dus niet zwanger
Nu met water er doorheen. Nou ja, we testen gewoon morgen nog een keer. We wachten het af. Waren er nog andere testers ?
Ik had hele donkere urine dus vind het streepje ook meer gelig? Dus denk het niet hoor. Kan ook niet, zo vroeg. Maar ik ga het morgen weer proberen. Wie weet. Heb toch nog 9 testen, haha.
Maar wie weet is het wel een goeie streep he Mijn NOD is pas volgende zaterdag. Nu 5 of 6 of 7 DPO Ik probeer nog even te wachten, ik test altijd véél te vroeg en ik vind witte testen enorm teleurstellend. Dus dit keer wil ik echt wachten
Ik zie hem ook zonder te turen hoor. Maar....water door je test??? Ik lees echt gekke dingen hier hoor op dit forum, waarom zou je er water doorheen doen???? Ik heb ook 1x die kv2v5 gebruikt en had geen problemen, toen was ik zo zwanger als maar zijn kan, had er ook 1 van de Action toen gedaan en die was net zo zwanger!! Maar ik ben heel benieuwd hoor @Pitahaya hoe het verder gaat!!
Ja, omdat hij zo geel was. Ik had 4 druppels urine gebruikt maar weinig gedronken dus urine was zo enorm donker! Dus zag meer een gele streep. Toen had ik eens gelezen dat je er water door moet gooien ,haha
Hahaha. erg he? Nou ja, ik ga morgen weer testen. hoop dat ik het jullie kan laten weten want ik heb de hele dag cursus en kan dus niet op de computer zitten.