♡Nod lijst 12 juni t/m 18 juni♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1987, 13 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Haha spannend pitahaya ik snap wel dat je jezelf gek maakt.
    Hier ook Hoor, ik lijk overal wat in te voelen, en denk steeds dat t raak moet Zijn, maar ik heb eigenlijk niet echt opvallende klachten. Ik denk steeds dingen te voelen in mn buik maar dat kan eigenlijk niet, reageer soms idioot hormonaal (chagrijnig, ineens huilen) maar ook dat slaat echt nergens op. Geen gevoelige borsten maar dat heb ik de hele vorige zwangerschap niet gehad dus dat is geen indicator bij mij. Kortom... aaaah duurt nog zo lang! Haha beheers me beheers me hmmmm zennnn

Katsje en nicole1987 vinden dit leuk.
  2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Als je de lijst opzoekt een paar pagina's terug dan kun je daar op reageren en je eigen naam erbij zetten.
    Jeetje, wat heftig zo'n mola-zwangerschap zeg. En wat naar dat je dan daarna ook een jaar moet wachten. Waarom is dat?
    Hopelijk is het raak bij je!

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hahaha, heel herkenbaar dit. Hoeveel dpo zat jij nou ook alweer vandaag?

4. vuursteen

vuursteen Lid

9 aug 2016
    13
    6
    3
    NULL
    NULL
    Er blijven altijd molablaasjes achter, normaal ruimt het lichaam die zelf op en gaat je HCG weer naar 0 en blijft daar ook. Er is echter ook kans dat het weer gaat groeien en dan krijg je chemo. Godzijdank was dat niet nodig. Maar omdat ze zeker willen weten dat de mola weg is -en blijft- mag je niet zwanger raken omdat het HCG dan omhoog gaat en ze niet weten of dat door de zwangerschap of de mola komt. Heb vorig jaar drie maanden met de mola rondgelopen. Heb lang gewacht op spontane miskraam (mijn lichaam had niet door dat het een miskraam was zei men en ik wilde liever niet die pillen gebruiken). Uiteindelijk heel pijnlijke miskraam gehad en alsnog curretage. Ik wilde het eerst maar daarbij laten maar sinds vorige maand ben ik omgeslagen als een blad aan de boom. Best gek eigenlijk. Nu wil ik heel graag toch een kindje..maar de klok tikt..

5. vuursteen

vuursteen Lid

9 aug 2016
    13
    6
    3
    NULL
    NULL

6. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Welkom! En zijn er maar weinig met geduld op dit forum ;)

Oh dat is vervelend dat je zo lang moet wachten daarna

7. vuursteen

vuursteen Lid

9 aug 2016
    13
    6
    3
    NULL
    NULL
    Haha ja, logisch.. glazen bol was wel handig geweest.

nicole1987 vindt dit leuk.
  8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Jeetje, wat heftig. Ik wens je heel veel succes!

vuursteen vindt dit leuk.
  9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    heftig van de molazwangerschap. wat moet je het dan lang uitstellen :( Als het niet lukt met toevoegen wil ik het ook wel doen zo :)

vuursteen vindt dit leuk.
  10. vuursteen

vuursteen Lid

9 aug 2016
    13
    6
    3
    NULL
    NULL
    dank je wel. Ik zie dat het bij jou ook niet helemaal van een leien dakje gaat. Hoe werkt zo'n pompje?

11. vuursteen

vuursteen Lid

9 aug 2016
    13
    6
    3
    NULL
    NULL
    het is gelukt met de lijst ;)

urfebe vindt dit leuk.
  12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Het hormoonpompje zit op mijn lichaam geplakt en geeft elke anderhalf uur een stofje af dat mijn hypofyse aan het werk zet. Ik spuit dus niet met hormonen, maar mijn lichaam wordt zelf getriggerd om de juiste hormonen aan te maken die benodigd zijn voor een menstruele cyclus inclusief eisprong. De behandeling slaat ontzettend goed aan! Nu is het wachten op een (gezonde) zwangerschap :).

13. vuursteen

vuursteen Lid

9 aug 2016
    13
    6
    3
    NULL
    NULL
    Geweldig wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Wat fijn dat het aanslaat, ik duim voor je!

nizzie86 vindt dit leuk.
  14. mloess89

mloess89 Actief lid

24 okt 2014
    125
    37
    28
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Niemand die antwoord kan geven op mijn vraag over bruin bloedverlies 4 dagen voor nod?

15. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ik zou eigenlijk van het weekend wel moeten testen....klinkt gek: maar in de hoop een omo witte test te zien.....weet niet of ik het ga doen......

16. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Kan van alles zijn: innesteling, aankomende ongesteldheid, oud bloed...heel lastig om te zeggen

Pitaa91 vindt dit leuk.
  17. mloess89

mloess89 Actief lid

24 okt 2014
    125
    37
    28
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    oke, even afwachten dus.
    dankjewel voor je antwoord

Katsje vindt dit leuk.
  18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik denk 8, geen ovutesten en ronde 1 dus niet zeker van m'n cyclus, maar ik had op dinsdag de 30e het meeste vruchtbare slijm en dat nam daarna af was op zaterdag de 3e helemaal verdwenen dus ik heb ingezet op donderdag 1 juni mn ei. Dat zou met een gemiddelde cyclus kunnen kloppen, als mn menstruatie (nog met spiraal) op de 18e begon. Toen had ik een paar dagen wat bloedverlies dus heb ik m maar zo ingezet.

19. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik weet 't niet hoor. Ik heb mijn eisprong nog steeds niet gevonden. Denk dat ik hem toch heb gemist. Terwijl ik 2 keer per dag test dus zou wel heel raar zijn. Ovulatietest blijft al 2 weken zo. Zit nu pas 3 weken na mijn laatste menstruatie en heb ineens klein beetje bloed bij het afvegen. Afscheiding is ook best veel. Snap er echt totaal niks meer van.

Bijgevoegde bestanden:

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    De kans is vast klein, maar ik hoop gewoon stiekem, tot mn menstruatie doorbreekt. Of er een positieve test is

Deel Deze Pagina