Dit is een indroger van mij van een aantal maanden geleden. Ook echt roze! Was zo blij! En de volgende test was wit... Sindsdien maak ik ze kapot en gooi ik ze weg. Gaat me niet nog een keer overkomen.
Vandaag weer een ovulatietest gedaan. Lijkt op te lopen. Ook maar een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid. Ik lijk heel in de verte iets te zien.
@Tassie11, oplopende ovutesten zeggen helemaal niks. Je kan er niet vanuit gaan dat je er een eisprong aankomt bijv. LH-hormoon schommelt je hele cyclus dus is vrij normaal dat ie de ene dag donkerder is dan de andere dag. Ik zie helaas ook niks op je zwangerschapstest.
Ja eigenlijk wel ja. Waarom gebeurt dat nou in eens? Eerst was dat nooit zo. Ben er ook in eens weer beetje klaar mee eigenlijk. Mja... weet al dat ik morgen weer ga testen en als hij dan negatief is dan weet ik het eigenlijk al.
Ik gooi ze altijd weg als ze negatief zijn, dus heb geen ervaring met indrogers. Ga morgen ook testen voor de zekerheid....in tegenstelling tot jullie dus hopelijk een witte test.
Pms klachten ? Trekkerig gevoel in buik sinds vandaag en vlagen heel licht misselijk Maak mezelf ineens gek want geloof niet dat me ei nu pas ingenesteld kan zijn toch?
Ik heb mijn eisprong nog niet gevonden dus of ik heb hem gemist of heb een laat ei. Meestal lopen ze bij mij wel op. Dus ik ga aankomende dagen even door testen. Wie weet komt mijn ei toch nog.
Innestelen is toch niet een vaste dag? Geen idee dus.... Bleghhh, hoop zo op morgen een positieve test! Voel mij nog steeds zwanger. Jemig, maar ben er zo mega mee bezig dat het echt een teleurstelling is als het niet zo is.
Ja, je bedoeld 10dpo? Ja dan is de innesteling wel al geweest tenzij je een latere eisprong had dan je dacht.
Nou hij was knalpositief op de 30ste dus ja lijk me sterk dat hij pas 4 a 5 dagen later springt als de test