Dames, ik klets de komende anderhalve week even niet mee in verband met vakantie! (Ze zeggen toch altijd dat je per definitie zwanger terugkomt van een vakantie? Ik ben benieuwd .) Succes en plezier de komende weken, en ik spreek jullie daarna weer!
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 13 juni Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 14 juni Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM Rhea90, 27 jaar, 4e kindje (2 overleden), ronde 2 16 juni Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 18 juni Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hoi meiden! Ik heb mezelf even op de 18e gezet. Als ik uitga van de afgelopen cyclus van 28 dgn. Maar kan maar zo dat ik net van de lijst afval.. ik ga in ieder geval ook lekker op vakantie en neem een hoop testen én tampons mee haha..
Hoi dames, ik dacht een menstruatie overgeslagen te hebben maar dat is niet zo. Ben nu ongesteld geworden, dus mijn NOD schuift op. Jullie mogen mij van de lijst halen.
Fijne vakantie @nizzie86 en @Baloo! En inderdaad: gewoon zwanger terug komen @rhea90 vervelend, had het zo gehoopt. Succes deze ronde. Hier geen idee.. Mijn temp is vandaag omhoog geschoten naar 36.9.. Eergister ovutest gedaan, was niks op te zien. Zou ook wel erg vroeg zijn voor mijn ei, het is pas cd8. En als dit wel mij ei was, heb ik denk ik pech, door allerlei bezigheden hebben we het deze week niet gezellig kunnen maken. Ga straks nog een ovutest doen, kijken wat of ik iets zie.
Hoi meiden, Ik lees ook weer mee. Heb een wisselende cyclus dus ik zet me pas op de lijst als ik weet wanneer mn nod is. Hopelijk veeeeeel roze deze ronde want in de vorige lijst was veelste veel rood
Ja, wel geprobeerd maar hielp allemaal niks. Ben nu juist eigenlijk een ronde even met helemaal niks bezig. Misschien dat dat juist bij mij helpt, haha.
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) 13 juni Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 14 juni Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM 16 juni Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 18 juni Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Heb mezelf toch ondanks alles gewoon op het lijstje gezet. Als ik van mn vorige cyclussen uitga, is mn NOD 12 juni. Weet niet hoe mn cyclus gaat lopen na mn bbz...
Pff, dat is zeker heftig, een bbz. Moet zeggen dat ik bij mijn zoontje wel met 3 maanden zwanger werd, maar dat werd een miskraam. Na 3 maanden zwangerschap een curettage en toen na 3 maanden weer zwanger. En ondanks dat ik nu 'zeur' dat het zo lang duurt in vergelijking met eerste zwangerschap, heb ik toch liever dat het wat langer duurt, dan dat je een miskraam of bbz of iets krijgt. Is bij jou ook een eileider verwijderd?
Ik geloof dat ik ook liever iets minder snel zwanger wordt, dan een MA/MK/BBZ. Eerste keer zwanger was ik ronde 3, dit werd een ma, 2e keer zwanger was in ronde 2, werd een mooie kerngezonde dochter (nu alweer 20 mnd), 3e keer zwanger was ook in ronde 2 en werd dus een bbz. Helaas was dit ook een heftife bbz, kreeg uiteindelijk na een middag/avond onderzoeken, om 20:00 de diagnose van een waarschijnlijke bbz en lag om 20:45 op de operatietafel. Was dus idd een bbz, had al reeds bloed in de buikholte want mn eileider was al aan het scheuren. Eileider is ook helaas verwijderd
En al dames die de eisprong naderen?als me cyclus weer terug normaal word, dan zou ik hem eind deze week moeten hebben ongeveer dus ga al beginnen met testen morgen
Geniet van jullie vakantie, Nizzie en Baloo! Mijn eisprong zou zondag of maandag moeten zijn. Ik begin denk ik donderdag al met ovulatietesten.