Dankjewel voor je felicitatie! Ja met weken indicator. Had nooit verwacht dat ik al posi zou testen met clearblue. Super blij na 1 jaar proberen. Andere zwangere ook van harte gefeliciteerd
Bedankt voor het meekijken! Ik krijg steeds meer last van krampen in mijn onderbuik en rug dus zou ik er van uitgaan dat ik niet zwanger ben.
Meiden, dit is echt de allerlaatste keer dat ik jullie lastig val hoor! Sorry! Maar ik wilde deze nog even showen. Nu ga ik ook geen testen meer doen denk ik.
Nou net toch maar een testje gedaan omdat ik nog niet ongesteld ben en ook nog steeds geen migraine heb zoals elke maand rond en met mijn menstruatie maar helaas hartstikke wit. Grrr waarom kan het niet gewoon doorkomen dan kan ik verder!
In je banner staat dat je nu op dag 1 zit? Is het ondertussen dan doorgebroken? Wanneer had je een positieve ovulatie-test?
5 dagen voor nod een testje gewaagd.. kon mezelf niet meer bedwingen haha. Omo witjes! Bestaat er nog een kans of gaan we verder naar de volgende ronde?
Ik sta niet op de lijst dames maar heb altijd een LF van 10 dagen en zit nu (denk ik) op 11 dpo.. Wat denken jullie?
Adhv mijn temperatuurkaartje en ovulatie test dat bedoel ik sorry Ik denk zelf echt dat ik 11 dpo ben omdat mijn ovulatie test maar 1 dag positief was en de dagen ervoor en erna negatief..
Nee die gaat vanzelf door heel vervelend. Zondag 28 mei in de middag had ik een positieve test heb het gecheckt met de roze clear blue en heb toen met de dipsticks maandag 29 mei in de ochtend weer getest en toen knalde hij nog steeds en toen diezelfde maandag eind van de middag nog een keer en toen liep hij al behoorlijk terug.
@Pitaa91, ik zie ook niks sorry Maar nogmaals het is echt nog wel mogelijk! 9dpo is nog vroeg. @Brinsa, balen die onduidelijkheid voor je! Kan het niet zijn dat je eitje een 2e piek nodig had om te springen? Dan ben je nu minder ver dan je denkt. @evelien297, ik denk dat je ei 2 dagen later is geweest op dag 21. Dan ben je nu 9dpo.
Tsja, kan dus nog wel even duren. Ik werd het vorige maand ook in eens 3 dagen later dus had in eens een luteale fase van 17 dagen. Snapte er ook niks van maar blijkbaar kan dat??
Hmm oké.... Ik wacht het gewoon af begin langzaam wel wat krampjes te voelen dus hopelijk komt het snel
Maar dat kan niet.. mijn ovulatie test is maar 1 dag positief geweest en alle dagen daarna niet meer.. en heb echt stipt na 48 uur mijn ei.. Dus denk zelf een fallback rise kaartje..
Je doelt op het gelelichaamsdip? 2dpo is daar wat vroeg voor dacht ik. Je kaartje al bij categorie tempkaartjes geplaatst? Ben wel benieuwd wat anderen er van zeggen.