Zo'n cup dat vangt het bloed al bij je baarmoedermond op geloof ik he? Ik heb er wel eens iets over gelezen. Het lijkt mij echt onhandig met zowel inbrengen als uithalen maar ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring straks! Al hoop ik natuurlijk dat die ervaring nog zeker 9 maanden op zich laat wachten ❤
Bleh.. 1/2 dag geprobeerd zo'n ding, vreselijk!! Op zich geen last van, maar het eruit halen was echt een smeerboel maar mijn zus heeft hem met veel succes gebruikt in het verleden, dus meningen verschillen. Sterkte voor de dames op rood. En voor de wachtende: ik lees nog steeds mee en duim voor roze!!
Haha ik kon me niet meer inhouden en net toch getest. Wit. Veeg ik Daarna af, wat bloedverlies. Dat breekt vandaag vast verder door, Dus ook ik ga op rood. Op naar de volgende ronde!
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (6) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM LizMe, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Vuursteen, 40 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mola 13 juni (6) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Duimpje86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 27 MMM Mloess89 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Coco, 26 jaar, 1e kindje, ronde 25 14 juni (6) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2de kindje, romde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 noa-veronica, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 juni (0) 16 juni (4) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Pitaa91, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 MMM Aardbeitje89, 27 jaar, 1e kindje, ronde 15 17 juni (7) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Duizendschoon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LolaJames, 39 jaar, 2e kindje, ronde 3 Poppy1987, .. jaar, .. kindje, ronde .. 18 juni (2) Nikki15, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MA (ronde 2) Rvk91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (2) Bloempjes001, .. jaar, 2e kindje, .. ronde Clara14, .. jaar, .. kindje, .. ronde MMM Totaal: 34 Wachtbankje (10), Zwanger (4), Ongesteld (9), MMM (5), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Lief van je DN2017! Ik ben voor deze ronde niet heel teleurgesteld. Nu weet ik tenminste hoe mn cyclus is en het was pas ronde 1. Al had t natuurlijk een perfect vaderdagcadeautje geweest Haha, nu maar nadenken wat Ik dan kan geven
Ja ik denk zelf dat ik 1 dag overtijd ben, maar als je niet kijkt naar mn ovulatie test en alleen naar mn temperatuur, dan kan morgen ook mn nod pas zijn..
Ja ik heb ook verschillende ervaringen gelezen. Maar ik dacht ik ga het gewoon eens proberen. Misschien werkt het voor mij wel ik ga er gewoon even mee aan de knoei haha
He dames! Dit gaat niet goed zo he! We willen echt meer roze in de lijst hoor. Wat jammer allemaal zeg! Die stomme menstruaties ook! Hier gisteren mijn man verteld. Hij was zo blij!! hihi. Erg leuk!
Mijn zoontje had een tekening gemaakt. Die had ik opgerold en ingepakt en daarin had ik de test geplakt. Toen hij thuis kwam zei ik tegen mijn zoontje: Ga jij je kadotje aan papa geven? En dat deed hij ook nog (hij is 20 maanden dus wist niet of het ging werken, haha). Hij pakt hem uit en ziet de tekening en oooh wat mooi en daarna ziet hij de test. Hihi. Hij zei de hele avond van: Neee, ik geloof het niet. Het is niet waar? Jawel he? Oh zo leuk. Ik kan het niet geloven. Nou, dat ging zo'n beetje de hele avond door, haha. We zouden natuurlijk net de medische molen in gaan maar blijkbaar wilde mijn lijf dat niet.
Hier is het eindelijk door gebroken en oeff wat een pijn weer. Ik denk dat me cyclus 2 dagen langer was door het gebruik van tarwekiemolie. Ik dat dit dan ook niet meer gebruiken heb het al een keer eerder geslikt en toen maakte het me lf ook langer. Ga volgende ronde wel over op granaatappelsap.