Ja, nee, weet het niet meer.. Temperatuur is voor de 2de dag hoog. Maar zou ik echt mijn ei hebben gehad op dag 7? Kan het me niet voorstellen! Heb op dag 6 en 8 testen gedaan: wit. Misschien een mega licht streepje gister.. Dus ik test nog even vrolijk door, misschien is er andere reden voor de plotselinge stijging
@Luuna hoop inderdaad niet dat je je ei gemist hebt. Extra gezellig maken kan altijd. Min vriend vroeg gisteren erg lief. Wanner gebeurt wat( negeert mijn cyclus) ik wil het precies weten, zodat we op de juiste tijd kunnen klussen. Denk dat ik volgende week pas me ei heb.
Lijk me heel vroeg ja maar het kan maar weet niet hoe lang je cyclus meestal is. Misschien door het weer dat het even omhoog is gegaan
Ik ga morgen starten met ovulatietesten. Volgens mijn app (bij een cyclus van 40 dagen) zou ik volgende week woensdag mijn eisprong hebben dus begin gewoon een week daarvoor. We zien wel. Ik heb ook veel rondes dat ik het gevoel heb dat ik geen goede eisprong heb, dus heb eigenlijk mijn hoop al gelegd op de gyn maar hoop stiekem sowieso wel dat mijn cyclus korter is anders ben ik precies ongesteld als ik naar de gyn moet en weet niet of dat dan kan.
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze 13 juni Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 14 juni Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM 16 juni Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 18 juni Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hoi dames! Ik heb mezelf op het lijstje gezet. We zitten in de 1e ronde na een pauze van 3 maanden voor een 2e kindje. Onze dochter wordt bijna 2. Ik gebruik geen ovutesten en ik temperatuur ook niet meer. Ik verwacht mijn eitje rond 31 mei. Hopelijk een mooie roze lijst!
Welkom @Meiske2015 Heb jij een korte cyclus ik verwacht ook 31 ste mijn ei maar pas de 14de mijn NOD.
Ah, wat heerlijk, nu lekker op vakantie. Is dat dan ook meteen de zomervakantie of dat niet? Wij gaan pas eind augustus. Hoop dan eigenlijk wel al zwanger te zijn.
@nicole1987 spannend! Veel plezier alvast Fijne vakantie voor de dames die gaan!! Wij hebben de vakantie er net op zitten dus moet weer tijdje geduld hebben haha.
Misschien een rare vraag. Maar zijn er meerdere dames die bij hun eisprong pijnlijke borsten krijgen? Zoals een aantal van jullie misschien weten heb ik een kleine 2 weken geleden een bbz gehad, maar sinds gisteravond weer onwijs last van mn borsten.... Zou het heel bijzonder als mn lichaam nu al weer 'op orde' zou zijn...
Ik sinds ik dit keer gestopt ben met de pil al vaak misselijk en last van me borsten regelmatig. Andere keren dat nooit gehad