Ik ben te bang voor teleurstelling en ik wacht liever tot morgen of eventueel overmorgen met een nieuwe test want morgen is mijn nod!
Snap ik heel goed @Pitaa91 Ik baal dat ik al getest heb! Kan nog zoveel mis gaan... Morgen maar wel aan mn vriend vertellen. Gek als ik morgen ineens geen wijn drink
Hoi dames. Ik kom ook weer ff meekletsen. Mijn NOD is zondag. Om mij heen zijn veel mensen zwanger, dus dan wil ik natuurlijk ook zo graag. Verder nog geen symptomen op een kort lontje na. Maar bij mij lijken alle symptomen op elkaar! Ik hoop op veel positieve testen voor jullie meiden!
Klopt. Mijn cyclus is heel regelmatig en ik weet precies wanneer mijn eisprong is. Ik heb vorig jaar wel een conisatie gehad misschien dat dat invloed heeft? Ik voel lichamelijk vrij weinig. Wel flink emotioneel en erg snel boos. Dat kan beide kanten op dus.
Oei dat klinkt heftig die conisatie.. Hoop dat alles nu wel goed gaat? Haha dat emotionele en snel boos ken ik wel maar kan inderdaad alle kanten op. Zijn gewoon je hormonen
Ja inderdaad hè.. snap er nog steeds niets van haha.. morgen eerste bloeduitslag van mn hcg, ben benieuwd..
Haha inderdaad! Uhm ja ik voel eigenlijk niet zo veel behalve de misselijkheid.. soms een steekje in mn onderbuik, eigenlijk geen gevoelige borsten (alleen een beetje bij aanraking) en dus de hele dag misselijk..
Hier word ik wel een beetje blij van! Heb de test op een tekening van mijn dochter geplakt. Deze geven we zo aan papa. Wat zal hij schrikken!
Super leuk @LolaJames!! Hoe was zijn reactie? Ik heb net mijn laatste test gedaan! Maandag komt MvM. Heb nu precies dezelfde testen als bij mijn dochter. Vond ik wel leuk Heb nu alleen 2-3 en bij dochter 1-2 haha. Maar was toen paar dagen eerder volgens mij. Komen er nog meer testers?
Jeetje wat balen @Rainbow88 Die tickers doen dat ja haha. Maar dan heb je wel precies de cyclus gehad die je hebt ingevoerd.