Haha ja dat komt omdat manlief het zat was dat ik al 2 keer getest had. Hij wilde dat ik tot mn NOD ging wachten voor ik het weer deed dus toen heb ik gezegd nou dan doen we het wel op vaderdag, ben ik iig flink overtijd
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (6) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM LizMe, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Vuursteen, 40 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mola 13 juni (6) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 Duimpje86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 27 MMM Mloess89 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Coco, 26 jaar, 1e kindje, ronde 25 14 juni (6) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2de kindje, romde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 noa-veronica, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 15 juni (0) 16 juni (4) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Pitaa91, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 MMM Aardbeitje89, 27 jaar, 1e kindje, ronde 15 17 juni (7) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Duizendschoon, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LolaJames, 39 jaar, 2e kindje, ronde 3 Poppy1987, .. jaar, .. kindje, ronde .. 18 juni (2) Nikki15, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MA (ronde 2) Rvk91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (2) Bloempjes001, .. jaar, 2e kindje, .. ronde Clara14, .. jaar, .. kindje, .. ronde MMM Totaal: 34 Wachtbankje (5), Zwanger (5), Ongesteld (13), MMM (5), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hevige pijn is inmiddels al weg. Het was diarree. Alleen lichte menstruatiekrampen voel ik af en toe in mijn onderbuik. Maar geen bloed te bekennen!
Allereerst van hare gefeliciteerd meiden die zwanger zijn!! Voor de ongelukkigen onder ons deze ronde: veel succes in de volgende ronde. Ik heb iets geks, dacht dat mijn ongesteldheid zich gisteren meldde door krampen en een zwaar gevoel in mijn buik. Nou ben ik super regelmatig ongesteld en ik moest toch echt gisteren of vanochtend ongesteld worden. Maar al mijn krampen etc zijn weg. Ging net boven naar de wc en dacht laat ik eens testen, geen zwangerschapstest meer maar wel een ovu test. Deze is gewoon knalpositief, dat is toch super raar. Kan absoluut mijn eisprong niet zijn maar hoe kan dit dan wel. Denk niet zwanger te zijn trouwens want dat was deze ronde wel een hele kleine kans
Heb je een foto van de test? Een ovutest kan positief uitslaan bij een zwangerschap. Zou dus zeker even een testje halen vandaag
Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mijn dochter deed ik tegelijkertijd een ovulatie- en zwangerschapstest (was na een miskraam, wist niet hoe of wat) en beide waren knalpositief. Het resultaat loopt hier rond Dus ik zou toch even snel een zwangerschapstest gaan kopen!
Maar het kan bijna niet! Durf ook niet te testen, ga er maar gewoon vanuit dat ik vandaag nog ongesteld wordt
Ik wacht nog wel even af! Heb erg veel stress de laatste weken en misschien dat ik daardoor nog niet ongesteld ben, is wel eens eerder voorgekomen. We wachten het af, vond alleen de test wel heel erg gek
Hahahaha dat kan niet want ik test samen met manlief. Al helemaal omdat het ons eerste kindje samen is willen we het ook echt allemaal samen doen. Maar ik deel zondag de uitslag gelijk met jullie, afgesproken?
Bijna wel denk ik! Maar kan het niet zo goed inschatten. 23 mei laatste menstruatie. Normaal een cyclus van 25 dagen, maar had denk ik een late eisprong. FF maakte er daarom ineens een cyclus van 28 dagen van. Volgens temp op dag 16 eisprong (normaal 13 of 14) maar een positieve ovu test op dag 14 en qua gevoel is hij die avond ook gesprongen. Nou ja, we zullen een paar dagen schelen misschien (Haha lang verhaal!)
Hahaa oeh daar kreeg ik helemaal kriebels van in mn buik! Om verwarring in de groep te voorkomen blijf ik nog even zo staan. Kan ik zondag de felicitaties ook leuk ontvangen . Anders is het nu onduidelijk wat er gebeurd is haha.