@Fiennemien dat lijkt er wel op!! @zwanger2015 heb eigenlijk nooit een regelmatige cyclus voor zover ik weet, ben namelijk ook in het 'trotse' bezit van PCOS. Dit hebben ze ook geconstateerd bij de bbz. Maar waarschijnlijk dan niet in een zware vorm ofzo als je 'zo makkelijk' zwanger wordt.
@Fiennemien ik zie een heel duidelijk streep. Gefeliciteerd! ! @Katsje hmmm dat is niet zo mooi. Maar je was wel snel zwanger inderdaad. Hebben pcos en bzz nog een verband met elkaar?
Voor zover ik weet houdt dat geen verband met elkaar. Ik zie het zelf een beetje als 'domme pech' zeg maar. Mn man en ik zeggen nu al: als ik weer zwanger ben, wordt dat een goedr zwangerschap! Aangezien de eerste zwangerschap een MA was, de tweede zwangerschap was een hele goede en daar is een schat van dochtertje uitgekomen, de derde zwangerschap was een BBZ, dus de vierde zwangerschap moet dan toch goed komen?!
Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn! Ik mag op rood drie uur na die ovu test werd ik toch ongesteld.
@Katsje precies Ik had net licht bloedverlies... ondanks een mooie donkere test vanmorgen ben ik er sceptisch over
Hier vandaag 4 weken zwanger en niet ongesteld geworden!! jeeeej. Was toch wel weer beetje spannend. Heb je ook buikpijn? En was het helder rood? Je test vanochtend was wel donkerder dan een eerdere test? Hoeft niks te betekenen hoor. Ik heb bij mijn zoontje ook tot 14 weken regelmatig bloedingen gehad.
Gefeliciteerd. Wat leuk! Nee nog geen echte krampen. Roze. Ik weet dat het indd twee kanten op kan maar durf er niet op te hopen hoor. Ik vertrouw mijn lichaam niet meer zo goed. Afwachten maar...
Gefeliciteerd fienemien!! Spannend zwanger2015. Hopelijk geen menstruatie en hopelijk blijft t beebje lekker plakken. Balen sunnycloud
Bovenste is gistermiddag en onderste vanmorgen. Ik werd ook wakker met een borstvergroting en heb het nog steeds vreselijk koud. Die hormonen zijn er wel. Nu hopen dat het niet omslaat.
Je test ziet er super goed uit! Het kan inderdaad 2 kanten op gaan. Ik duim dat het gewoon helemaal goed gaat!
Bloedverlies is zenuwslopend! Hopelijk niks aan de hand. Aan de testen ligt het niet, die lopen prachtig op!
Ook hier nog steeds niet doorgebroken!!!! Bovenste is 8/9dpo en onderste is 11/12dpo... @alle meiden op roze; supergefeliciteerd!!! Vandaag 12/13dpo en heb wel meer afscheiding die heel wit van kleur is...
Hahaha ik weet het niet maar ik probeer het maandag/dinsdag nogmaals als ik dan nog niet ongesteld word!