Ja dat is erg verwarrend heh!! Ik heb met name een gevoelige onderbuik met constante druk en periodiek steken. Kan er ook geen weerstand op verdragen. Manlief legde laatst zijn hoofd erop en dat deed pijn en voelde ongemakkelijk. Alsof ik een super volle blaas heb zegmaar. Gevoelige tepels, tot pijnlijk aan toe. Ze jeukten vanochtend ook een beetje en ze zijn donkerder dan normaal (tepelhof maar met name tepel zelf is donker). Ik ben met vlagen misselijk, vooral als ik honger heb. En ik ben moe maar ik werk ook veel dus dat is niet gek. Ik ruik ook beter maar dat kan ook tussen mn oren zitten.
Ja je moet oppassen dat je niet teveel in je hoofd gaat halen. Ik zie dat jij pas in mei bent gestopt met de pil. Het kan heel goed zijn dat je cyclus nog ontregeld is dat kan eventjes duren voordat er weer regelmaat inzit.
Ja daar ben ik me van bewust. Als ik geen symptomen had zou ik rustig afwachten. Het is met name de druk in mijn onderbuik die ik verklaard wil hebben omdat die zo constant aanwezig is. Dat voelde exact zo bij mijn eerste zwangerschap. Ik had toen al vroeg bandenpijn.
Ik denk toch dat jij nog geen eisprong heb gehad hoor. Anders had je nu wel positief moeten testen of ongesteld moeten worden. Geef het even de tijd. Succes vanmiddag bij de huisarts! Ben benieuwd wat daar uit komt.
Kan iemand mij op roze zetten? Ik doe alles via mijn tablet en telefoon dus dat lukt niet zo makkelijk..
Ja vind het zwz toch wel spannend nu het is net of ik nu pas voor het echie mee doe in de race heel gek.. terwijl het bij ons ook zonder mmm had moeten lukken aangezien er niks 'mis' is.. ik ga ook is mee schrijven op het andere topic thnx voor de tip! @Pitaa91 jeetje had ik echt niet verwacht omdat er meerdere waren die een lichte streep zagen op jou 2e test ... balen zeg
He wat balen zeg pitaaa. Hopelijk gauw goed nieuws voor jullie. Gefeliciteerd kuonah!! Spannend dn, wat vervelend dat je zo'n last hebt. Hoe ging het bij de ha?
Hee Dames, ik mag ook op rood op naar de volgende ronde.. Iedereen die zwanger is gefeliciteerd, en voor iedereen bij wie het niet is gelukt sterkte in de volgende ronde
Ik mag per +/- 19 juli starten met IVF/ICSI. Het ligt trouwens al klaar voor het starten van behandeling *dolblij*
Hoi dames, lief dat jullie zo meeleven! De huisarts gaf aan dat omdat de mogelijkheid er is dat ik zwanger ben, het verstandig is om bloed te prikken dus dat heb ik gelijk laten doen. Hij zei dat het zo wel klinkt alsof ik het ben en dat het voorkomt dat je negatief blijft testen maar dat het sowieso goed is om bloed te laten prikken voor mijn gemoedsrust zodat ik het los kan laten als het negatief is en verder kan. Hij zei dat het een kleine moeite was om even te laten onderzoeken. Mocht de uitslag negatief blijven dan kunnen we nog een echo laten doen maar dit zou voldoende uitsluitsel moeten geven. Ik ben benieuwd! Ik moet eerlijk zeggen dat ik iedere uitslag prima vind, wel of niet zwanger. Zo lang we maar door kunnen. Dit is zo'n 'niemandsland'.
Dat is zeker zo. Fijn dat je zo'n meedenkende huisarts hebt dn. Wanneer krijg je de uitslag? Of heb je nog geen bloed laten prikken?
Ja zeker fijn! Ik voel vandaag veel minder druk en heb wat kramp! Dat voelt als een opkomende menstruatie! Daar zou ik erg blij mee zijn