@Pitahaya nee ik doe seizoenswerk. (Nu bediening in een restaurant) (winter skileraar) Ik ben april 2015 gestopt met de pil, maar sinds een jaar echt actiever op de juiste dagen klussen ect. E Verder erg regelmatige cyclus. Met affentoe een ovulatie bloeding ,( kreeg ik dus vandaag ook weer) Dus hoop gewoon een antwoord te krijgen waarom het nog steeds niet is gelukt. Ik had bij jouw gelezen dat je pcos hebt. Vervelend, dan duurt elke maand zelfs langer voor je gevoel. @Luuna succes met je achter stellig werk
Ooh, nou ja, dat is dan toch wel al lang bezig toch? Ik hoop dat het jullie snel gegund is. Hier inderdaad PCOS. Maar twijfel wel of ik die medische molen wel in wil. Mja, we gaan maar even naar die afspraak toe en dan kunnen we altijd nog beslissen.
@Pitahaya ik weet ook niet of ik wel de mmm in wil. Wat ik graag wil is weten of bij ons allebei alles goed is, naar dat antwoord ben ik vooral opzoek
Lijkt me ook heel pittig om een traject in te moeten gaan. Ligt er misschien wel aan welk traject. Maar sowieso moeilijk. Hopelijk krijg je de antwoorden die je zoekt @miniVosje. @Pitahaya, moet je dan hormonen spuiten? @Fawny, nou veel plezier haha.
Zo dames er wordt lekker geklets hier. Gezellig hoor en zie dat er al dames zijn met een positieve ovutest. Nou die van mij knalt ook opeens bijna kan helaas geen foto toegevoegd krijgen maar hij zou dan eerder zijn. Hopelijk slaan de pillen die ik voor me vriend heb gehaald aan en wordt de kwaliteit van ze zaad beter. Nou ik blijf gezellig meelezen hoor
Veel plezier @Fawny Net van me collega gehoord dat ze zwanger is..begin nu zelf wel te twijfelen omdat beetje water na de wijn is en nog een met verlof is..net of je er niet tegen kan dat hun zwanger zijn. En dan valle we allebei weg op de werkvloer Pff even in de war nu
Niks van aantrekken hoor Nicole. Dat moet je werkgever oplossen. Je kunt moeilijk je eigen leven op pauze zetten voor collega's. Dat doen zij ook niet voor jou.
Ja dat snap ik maar omdat je zo klein hecht team ben, komt het misschien over als jaloezie ondat meeste mensen maar verwachten dat je 2 kinderen neemt.. Ik weet het rare gedachtes haha maar goed ook omdat ik eerder begonnen ben met zwanger worden als haar en zij het ineens wou omdat ik er weer voor ging want zij twijfelde maar die is nooit meer aan anticonceptie gegaan.. Denk er teveel over na en moet het gewoon doen maar die gedachtes spoken wel rond
Snap het hoor, ik heb dat als ik ziek ben, voel me dan altijd vreselijk schuldiig omdat ze vervanging moeten zoeken. Maar qua zwanger worden denk ik niet aan het werk
Ja het zwanger worden ook niet hoor want was het al van plan maar omdat als het nu raak is, we allebei maar 2 weken verschillen met uitrekendatum en verlof dus En zitten paar dames allemaal rond dezelfde leeftijd en met kinderen bezig of zieken
Hier een net wel/net geen positieve test vanmorgen. Dus verwacht nu wel, maar teveel aan het drinken, dus ga niet meer testen. En meer meiden lees ik hier. Dat worden gezellige dagen overal, alsof het nog niet warm genoeg was veel plezier allemaal En ik zou me ook niks van werk aantrekken. Makkelijker gezegd als gedaan misschien. Meeste van mijn collega's zijn 40+ en nog belangrijker: mannelijk
Een klein bedrijk kan lastig zijn ja. Ik ben het enige personeel in een familie restaurant (en ze zoeken nog een bediening in de avond) het zal hier ook zwaar vallen als ik weg val. Maaf dat is niet mijn probleem. @Luuna dan is het bij jouw inderdaad makkelijk. Iedereen vanavodn lekker klussen! Ik ok, doe geen ovulatie test maar had een kleine ovulatie bloeding gisteren. Dus maaak er het beste van gisteren en vandaag.
@nicole1987, vervelend dat je je nu zo voelt. Toch proberen aan de kant te zetten en er voor gaan! Het is jouw leven en die kan je niet laten bepalen door een collega omdat je dan tegelijk verlof hebt. Zo kan er elke maand wel iets zijn. Hopelijk ben je de gedachtes morgen kwijt en kan je er met goede moed tegenaan. @Brinsa, veel plezier! Lekker plakken @Luuna, ook jij veel plakpleizer haha. @miniVosje, wat handig een ovulatiebloeding. Veel plezier Ik heb soms wel, soms niet ovulatiepijn. Meestal springt de dag erna m'n eitje. Zeurt nu af en toe al een klein beetje dus hoop dat dat een goed teken is Wij gaan vanavond ook nog maar even aan de bak denk ik.
Thanks dames, ik ga er zeker voor en als ze het allemaal eenmaal weten zal het wel rusten in me hoofd denk.. Eerst maar is aan de slag veel plezier dames,mogen van de week al een aantal op het wachtbankje