Nou hier kunnen we helaas geen gebruik maken van de juiste dagen want me zoontje is opgenomen in ziekenhuis..rotavirus en uitgedroogd, maar zolang hij maar opknapt, me hartje Hopelijk morgen of overmorgen en dat dat nog goed genoeg is en anders maar de volgende ronde
@nicole1987 heel veel sterkte en hoop dat hij snel opknapt! Hier nog steeds een knaller op de test. Maar heb ook ontzettende pijn heb vannacht al krom van gelegen in bed en nu kan ik amper lopen van de pijn. Heeft iemand van jullie het ook wel eens zo erg? Ken dit echt niet zo erg. Zit er echt aan te denken om naar huis te gaan als het zo blijft want ik sta en loop continue op werk. Hoe is het met de rest van de dames? Nog meer met een positieve test?
Zo, weer even bijgelezen. Wel spannend hoor, al die 'klussers'. Hopelijk knapt je zoontje snel op @nicole1987 Ik doe (nog) niet aan ovulatietesten, ook nooit gedaan. Tot nu toe altijd zoiets gehad van: we zien het wel. Nu weet ik totaal niet hoe mn cyclus gaat lopen zeg maar na de bbz.
@nicole1987, wat erg van je zoontje Hopelijk knapt hij snel op. Zo zielig een ziek kleintje. @Brinsa, ik kan je niet helpen. Je kan alleen je eigen gevoel volgen. @Katsje, lees nu pas van je bbz. Wat heftig! Sterkte nog. Hopelijk komt alles goed op gang bij je.
Dank je wel dames! Hij is nu boos op me denk na die infuus van gisteren,wil nog steeds niet drinken en zit nog steeds niet veel energie in dus bang voor nog een nacht dus deze maand is voor ons iedergeval dan over voor een kans om zwanger te raken Zo te merken heb ik nu of vanavond me ei,heel veel last ervan dit keer
@Meiske2015 Was zeker heftig. Na de bbz heb ik maar 5 dagen gevloeid, was eigenlijk vergelijkbaar met een normale menstruatie. Dus hoop ook dat het goed op gang komt.
@nicole1987 beterschap voor de kleine man! Lijkt me heel vervelend 5 dagen geleden is vrees ik wat lang geleden. Je weet maar nooit natuurlijk, maar de kans is klein. @Brinsa sterkte! Zelf geen last van, maar heb het hier al vaker gelezen, dus het komt wel voor. Volg je gevoel: ziek is ziek!
Waarschijnlijk moet ik dan starten met hormonen slikken (clomid). Maar ben er nog niet over uit. Mja, mijn ovu-test loopt nu dus op en zou best kunnen dat hij morgen positief is. Maar het gekke is dus dat ik helemaal geen vruchtbaar slijm heb en niks aan mijn lijf merk. En dat klinkt heel gek maar ik weet dat ik dan al niet zwanger ga raken. Ik heb het gevoel als ik geen vruchtbaar slijm heb, dat het dan geen goed ei is. Zo raar. Dit heb ik dus sinds we proberen zwanger te worden. Mijn cyclussen zijn te lang voor een goede eisprong. Maar ik ben al zoveel bezig met gezonde voeding, stressvermindering, sporten etc. dat ik ook niet echt de hoop heb dat dit vanzelf goed gaat komen. Dus misschien moet ik maar gewoon aan die clomid gaan. Zoooo mijn twijfels.
Volgens banner zou ik over 3 dagen mijn ei moeten hebben maar ik denk dat dit over 2 dagen al is. Want ik heb altijd luteale fase van 15 dagen. Hoop dat ei niet later komt want dan ben ik precies ongesteld als ik naar de gyn moet!
Duimen @Pitahaya dat je toch een mooi eitje hebt! Jammer dat je deze maand geen goed ei hebt, maar is het niet te vroeg om daar al iets over te zeggen? Misschien dat je vandaag of morgen nog vruchtbaar slijm krijgt? Denk dat ik de knaller op mijn testen gemist heb en dat hij gister echt positief was ergens, hij loopt vandaag weer af. Dus hopen dat mijn temp morgenvroeg goed omhoog gaat en dan mag ik op paars. En proberen om vandaag en/of morgen nog wat gezelligheid met mijn man te hebben. Dan kan het daar deze maand niet aan liggen
@nicole1987, 5 dagen geleden is een hele kleine kans maar je kleine ventje is nu belangrijker! Hopelijk morgen een betere dag. @Katsje, gelukkig geen hele zware menstruatie. Op naar een ukkie op de goede plaats! @Pitahaya, lastige keuze! Hormonen slikken is niet zo pittig als spuiten gelukkig maar snap je twijfels wel hoor. Is toch weer een dingetje. Ik denk dat er zonder vruchtbaar slijm ook geen goede omgeving gecreëerd word voor spermacellen. Misschien voor jezelf een grens stellen? Nog x maanden zonder hormonen proberen en daarna overgaan op hormonen? @Luuna, precies om die rede ben ik gestopt met ovutesten haha. Ik kreeg ook geen knallers vanwege korte piek. Heel vervelend.
Hopelijk is het niet nodig, maar als ik een volgende ronde in ga, ga ik ook geen ovutesten meer gebruiken. Best een gedoe en levert me niet heel veel op, zeker in combinatie met temperaturen niet. Mijn man wil maar 1 kindje en dat idee bevalt me met de tijd ook steeds beter. Maar dat betekent dus ook dat ik dit traject van zwanger worden waarschijnlijk maar 1x mee ga maken, dus ik haal er uit wat erin zit . Ben er dus ook bewust mee bezig en geniet stiekem wel van alle dingen die erbij horen, behalve het stomme wachten
@Luuna, doen waar je je goed bij voelt toch als het werkt is het wel fijn denk ik haha. Maar als je je piek niet vind is het alleen maar zonde van het geld. Maar inderdaad hopelijk is een volgende ronde niet nodig
Over 4 dagen zou ik me eisprong kunnen verwachten en sinds vandaag veel vruchtbaar slijm. Dus ik verwacht hem eigenlijk al over 2 dagen. Maar we gaan het meemaken. Wanneer kan je het beste klussen als je een positieve ovulatietest hebt? Dezelfde avond of de dag erop?
@Tassie11 klussen vandaag en morgen @Luuna hoop dat je je ei niet gemist hebt. Maar als je regelmatig klust komt het vast goed. @Pitahaya je meot doen wat voor jouw het beste voelt. Als je twijfelt wacht dan tot je by fe gyn. Bent geweest. Dat zijn de profi's die weten je vast het beste advies te geven. Ik ga morgen naar de gyn. Vind het best wel spannend