Nicole beterschap voor je kindje. Dat gaat voor nu Hier nog steeds geen knaller. Zit op dag 17. Heb mijn positieve test tussen dag 16 en dag 24. Nogal variërend dus
@Tassie11 na de test springt je ei ergens tussen 24 en 48 uur. Dus vandaag en morgen is zeker gewenst @miniVosje ik heb mijn ei niet gemist gelukkig, alleen de testen helpen bij mij dus niet. Jij heel veel succes bij de gyn! Ik geloof best dat het spannend is. Succes!!
Zo megaknaller nu maar nu zijn ik en me man ook aangestoken pff Me zoontje is gisteren thuis gekomen daarna begon hij weer met spugen.. in de avond knapte die op gelukkig en toen begon het bij ons en nu lig ik ziek en is hij ook weer wat minder fit Dus hopelijk me man nog fit genoeg vanavond
Succes vandaag @miniVosje Fijn dat je zoontje weer thuis is @nicole1987 maar balen dat jullie nu ziek zijn. Heel veel beterschap! Ben toch nog wel een noob wat ovulatietesten aangaat bovenste op de foto is van zondag, de twee middelste van gisteren en de onderste van vandaag. Ze nemen weer af, maar zijn nog wel positief, toch? Moet ik nu van de eerste positieve uitgaan, dus zondag, of van de knaller van gisteren? In de bijsluiter staat dat het ei waarschijnlijk binnen 24-48 uur na de lh-piek springt. De piek zou dan toch gisteren geweest zijn met die knaller?
Veel succes vandaag miniVosje! Wat balen dat jullie nu aangestoken zijn nicole1987. Wel fijn dat jullie zoontje weer thuis is ❤ Veel plezier tassie en andere meiden met knaltesten Brinsa ik had net na het plaatsen van mn spiraal wel vaak last van mn ei maar niet zo heftig als jij beschrijft. Hopelijk voel je je niet te beroerd. De temperatuur wordt in ieder geval wat beter voor gezelligheid hahaha
@miniVosje succes vandaag. @nicole1987 beterschap hopelijk gebeurt er een wonder en lukt het toch nog allemaal deze maand. @Fawny Ik vind die van gisteren positief dus denk dat je gisteren je piek had. Veel plezier met gezellig maken! Ik trok de heftige pijn na een paar uur weg wel bleef het de hele dag gevoelig. In de middag werdt me ovutest ook alweer lichter en hebben we het gisterenavond gezellig gemaakt. Hoop dat het voldoende is en het juiste moment , aangezien we niet te vaak kunnen klussen vanwege het slechte zaad van vriendlief
Nu upload hij helemaal geen fotos meer van me ook al heb ik ze op het kleinst gezet.. daar mogen ze wel aan werken hier op zp
@Fawny, ik vind die van zondag nog net niet positief. Die van gisteren wel dus vandaag/morgen eisprong. @Brinsa, wat vervelend dat het zaad van je vriend niet helemaal goed is. Dan is het lastig om goede moment te bepalen ja. Ik duim voor je!
Fawny idd, gisteren had je je LH-piek dus vandaag of morgen eisprong. Hier nog altijd geen knaller in zicht. Heb wel het gevoel dat hij beetje bij beetje aan 't oplopen is
NOD-lijst 12 t/m 18 juni 2017 12 juni (3) Fawny, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Katsje, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 (bbz in ronde 2) Meiske2015, 30 jaar, 2e kindje, 1e ronde na pauze 13 juni (2) Nicole1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 3 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Brinsa, 24 jaar, 1e kindje, ronde 12 14 juni (4) Rainbow88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - ronde +- 10 15 juni (2) Pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 8 (4e na mk) MMM 16 juni (1) Tassie, 21 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 juni (2) Kuonah, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM 18 juni (1) Baloo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Minivosje, hoe laat moet je naar de gyn? Ben heel benieuwd hoe het is gegaan. Nou, hier vandaag geen knaller. Sterker nog, de test is weer veel lichter. Dus ei zit er nog niet aan te komen. Misschien morgen een knaller? Dat zou dan betekenen een cyclus van 41 dagen. Maar het rottige is dat als ik nu een knaller krijg, ik de afspraak bij de gyn moet afbellen want dan ben ik precies ongesteld op de afspraak. En krijg een echo. Denk dan niet dat ze daar pcos op kunnen zien als ik menstrueer toch? Dus ergens hoop ik dat ik nu pas over een dag of 5 een knaller krijg, dan ga ik die menstruatie even overheen. Grrr. we wachten het af.
@Fawny gister was een hele duidelijke knaltest, wauw! Vandaag of morgen springt hij wel @Livoli welkom hier! @Rainbow88 ik zie weinig streep, hopelijk snel duidelijke lijnen. @Pitahaya misschien lag de piek er precies tussenin en heb je hem met testen gemist? Of kan dat niet? Geen idee of ze iets kunnen zien / meten tijdens menstruatie, geen ervaring met dit soort dingen. @Brinsa sterkte! Gelukkig voel je je alweer iets beter @nicole1987 beterschap!! Temp is nog niet goed omhoog gegaan, 36.6 vanmorgen. Maar vorige maand ging dit ook in 2 stappen omhoog, dus we zien morgenvroeg wel hoe en wat. Wacht nog heel even met mezelf op paars zitten, als de Temp morgen niet hoger wordt, is het eigenlijk toch niet gesprongen en wacht ik af..
Dat je testen nu weer lichter worden hoeft niks te zeggen. Ik had van de week een test die wat donkerder bleek te worden de dag erna was hij opeens weer spierwit dus ik dacht me ei komt nog lang niet. Die dag erna wel weer getest en toen knalde hij de pan uit dus dat hoeft niks te zeggen
Ik heb ook nog geen positieve test, ik zit nu op cd 12. Vorige ronde had ik een positieve test op dag 14, dus ik ben benieuwd of hij deze keer op dezelfde dag positief is.. We wachten het gewoon af en maken het om de dag gezellig
Gyn was alles goed. Nils bijzonders te zien. Nu moet me vriend zijn sperm controleren, en ik bloed prikken als ik ongesteld ben geworden. En dan cyclus dag 20 nog een keer. @Pitahaya volgens mij kan je gewoon naar de gyn. Als je ongesteld bent. Gebeurt wel vaker volgens mij