♡NOD-lijst 2 t/m 8 november 2018 ♡ 2 November (4) R1985 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Maan - 25jaar - 2de kindje - ronde 34 (MMM) Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Samirsvrouwtje - 28jaar - 2e kindje - ronde 7 (MMM IVF 3 November (6) Zoef - 33 jaar - 4e kindje - ronde 10 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - ronde 11(2e cryo tp)(MMM) Anoniempie1- 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 MB1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 BJlover - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 Jeansflower- 31 jaar - 2e kindje- ronde 3 4 November (3) 2009lisanne -31jaar - 3de kindje -Ronde 5 Hallo123456789 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Melk84 - 34 jaar - ronde 7 - 2e kindje 5 November (1) Mamavand -31jaar- 4e kindje- ronde 2 6 November (2) Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 (clomid) Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 November (5) ElisabethD - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Siamara - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Didi79 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 9 JosjeM - 26 jar - 1e kindje - ronde 22 (MMM) Truusjee - 29 jaar - 1e kindje - ronde ??? (Clomid 4e ronde) 8 November (6) Mommyofcasa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na miskraam Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? SweetLittleGreyBunny93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 23(16-10 = 24) jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Totaal: 28 Wachtend op eisprong (15) Wachtbankje (14) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Negatieve test (0) MMM (5) Wil je op de lijst? Druk dan op "reageer" , voeg je forumnaam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje toe. Vergeet niet de [QUOTE = ...] & [/QUOTE ] AAN het begin en einde van het bericht weg te halen en de totalen onderaan de lijst aan te passen
Zit nu op cd 18. Vorige ronde had ik op cd 18 een positieve test. Ronde daarvoor was ie nog later, dus ik moet gewoon geduld hebben
Ja ik vrees t ook, maar je wil zo graag door, dan duurt t nog langer voor je gevoel.. Ik hoop dat je gauw die positieve ovutest hebt!
Die test was een enorme knaller juist van @Brenda028 De donkerste streep is de LH STREEP haha. Meer knallen kan bijna niet, Jaloers
Ach nee juist jou gun ik het ook zo hard.. enorm balen.... Hopelijk toch een wondertje en straks 2 strepen..
Hier cyclusdag 23 vandaag.. Niks nada noppes! Wat kletsen jullie veel zeg, gezellig! Ik heb nog weinig om over te kletsen. Het gekke is dat ik wel al zere borsten heb sinds een dag of 2.. Alsof eisprong wel al is geweest. Maar echt nog niet hoor. Creme witte en soms ietsje eiwit achtige slijm Hopelijk komt die snel dat ei.
Ik krijg zulke testen alleen maar door ovitrelle Die op de foto is van vorige maand, dezelfde avond toen ik die.middagbde ovitrelle gespoten had Bij mij knallen ze nooit uit zichzelf zo, maar ik hoef gelukkig die rot testen njet meer te doen
Ik dus ook.. vanmorgen was het stteepje wat donkerder, vanmiddag en vanavond weer heel licht! Ben erg benieuwd naar morgen.. vanavond wel weer gezellig gemaakt!
Spannend meid! Klopt het werkt wel super!! Op de klok kan ik het gelijk zetten! En dat vind ik al een overwinning opzich! Nu afwachten... maar heb er een hard hoofd in ! Anders januari naar t ziekenhuis voor extra hulp Spannend! Duimen
Ja dat zou de eerste worden voor mn partner. Mn oudste dochter is 13, mn 2e dochter is 11 (bijna 12) en mn zoon is 8 (bijna 9). En jouw kids?
Dames, wie helpt me? Wie kan uitleggen hoe het zit met de hormonen in je lijf? Hoe zit dit precies: - Progesteron blijft in je lijf/wordt meer aangemaakt als je zwanger bent. - Progesteron neemt af als er geen bevruchting plaatsvindt. Wanneer neemt dit hormoon dan af of wordt het juist meer? Neemt het al af als er geen bevruchting is of pas later in de cyclus? Of neemt het eerst af en wordt het weer meer als je zwanger blijkt te zijn (dus pas na de innesteling oid). Ik google me suf maar ik snap er niet zo veel van... Ik heb op dit moment éeerg last van pukkeltjes en gevoelige borsten. Dit heb ik eigenlijk elke maand. Dit komt door afname van progesteron, toch? Kan ik er dan nu al van uit gaan dat het 'm niet wordt deze ronde? Snappen jullie wat ik bedoel?
Even een vraag ook van mij... Ik heb nu draderige afscheiding, maar wel wit... Dus niet zoals vorige maand, waar ik echt dik slakkenslijm had bij mn ei. Mag ik dat al noteren als eiwitslijm of is dat nog 'romig'?
Frustrerend die progesteron hè? Bij mij begint het na de ovulatie. Ik heb namelijk last van misselijkheid dan, maar verder niks, en dat stopt dan indd eind van de cyclus, krijg ik pukkels en word ik ongesteld. Progesteron is juist wel goed voor de innesteling van het vruchtje volgens mij. En tijdens de zwangerschap neemt t volgens mij iets af, maar het blijft er nog steeds. Je kunt ook gewoon pukkeltjes krijgen als je zwanger bent hoor. Vooral mijn rug zat eronder toen ik van de eerste zwanger was. Ik kan je helaas niet zoveel wijzer maken, maar wel mijn ervaring met progesteron delen