Mijn gynaecoloog zei mij dat ik nog keer een keizersnede zou kunnen krijgen. Alleen dat het wel iets langer kan duren qua openen vanwege littekenweefsel en eventueel langer duren qua herstel. Ik heb jongens van bijna 10 en 7 en een dame van 13 maanden.
Lief Dankje Meis! We doen t al 22 maanden met regelmaat, om de dag in de vruchtbare week en ook dat heeft niks geholpen! Daarom doen we t nu gewoon wat rustiger aan... en alleen op de dag van de test. Maar je lichaam maakt je wel gek!! Voel liever niks
Ik weet er alles van.. mijn lijf liet me soms echt denken van je bent zwanger, maar nee hoor tot nu toe geen 1x zwanger geweest.. Nahja hopelijk dit keer wel. Want nu voel ik dus helemaal niets, wel erg fijn hihi
Ovutest is nog donkerder dan vanmiddag, bijna knal! Ben benieuwd of ie nog meer kan knallen. Nu ben ik vergeten er een foto van te maken hihi
Spannend meid! Ik hoop dat ie gauw komt voor je. Hier vandaag 3 DPO en rare krampjes en wat een verward gevoel, maar dat lijkt me wel heel vroeg haha. We gaan het zien, over 9 dagen zullen we meer weten dan wil ik graag testen.
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. De krampjes houden wel aan en een heel vol /strak gevoel onderin mijn buik. Weet niet hoe ik het precies kan uit leggen. Mijn Borsten doen echt zeer. Vandaag 7 dpo. Vindt het wel weer spannend.
Spannend dames, Hier eigelijk niks qua kwaaltjes, gelukkig! Ik hoop dat t raak is hier we gaan t mee maken, over 4 dagen ga ik de eerste test ertegenaan knallen
Ik weet het!!!! Maar ik wil weten waar ik aan toe ben, liefst wacht ik nog langer...maar dan zit ik ook langer in die spanning.. help..
Nou en of Konden we de tijd maar vooruit spoelen... dat ik thuis zit met een ontstoken achillespees werkt ook gewoon niet, mn werk was een welkome afleiding geweest, voor die 3 uurtjes per dag
Idd. Verder voel ik dus ook totaal niks, ook geen bijwerkingen van de utro dus dat is fijn maar ik vraag me tegelijkertijd dan ook of er überhaupt iets gaande is. Omdat ik toch hoop dat het snel raak is ben ik deze maand wel gestart met granaatappelsap en sokken aan in bed. Dat zijn de enige twee dingen die ik ook deed bij de ronde toen ik zwanger werd van mijn zoontje en tsja, je wilt toch een beetje hoop houden
Ik vind het trouwens erg aandoenlijk dat jullie Emmy Emmy noemen. Ik denk dat ik in jouw geval mijn dochter Emily of Amelia zou noemen (hier staat Amélie erg hoog)
Ja nou granaatappelsap is echt smerig, heb ik tijdens iui een paar rondes geprobeerd, maar niks.. en sokken aan in bed mag niet van mn vent.. heb van mezelf altijd koude voeten en handen, achja Haha ja de 1e cryo noemde ik Emmy idd, deze is Emmy 2.0 Ik opperde idd de naam Emily, maar manlief vind t geen leuke naam, over amelia heb ik t niet gehad, maar ben bang dat hij dat ook geen leuke naam zal vinden kan eens polshoogte nemen natuurlijk, mocht t raak zijn Haha je wilde gewoon op mij reageren! geeft niks hoor
Nou idd en ik ben behoorlijk aan het spammen zie ik al Hahahaha! Granaatappelsap vind ik oprecht lekker… de eerste 2 slokken dan. Een heel glas vind ik too much en dan doe ik mn neus dicht en haal ik nog een paar x adem met mn neus dicht en dan is het te doen.
Geeft niet, spam erop los Welke granaatappelsap heb jij? Mocht t nu niet raak zijn kan ik t altijd weer proberen