♡NOD-lijst 2 t/m 8 November 2018♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door MotherOfAnAngel, 2 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat spannend meid!

Ik breek even in deze groep :p
    Weet niet zeker wanneer m'n NOD is, als ik uitga van 5 weken dan is mijn NOD op mijn zoon z'n verjaardag :|

Lizra en Dicky34 vinden dit leuk.
  2. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hee, zitten we in hetzelfde nod groepje
    Hopelijk mag je eindelijk op roze ♡

Hier overmorgen de controle echo of alles schoon is, wel ineens enorme pijn in mijn baarmoeder alsof het een grote wonde is.
    Elke stap die ik zet doet pijn, niet als buikpijn of kramp, echt alsof het helemaal blauw is vanbinnen, elk hobbeltje doet pijn & ook met een grote boodschap kan ik niet persen omdat dat teveel zeer doet aan de baarmoeder...

Bang voor een ontsteking , maar van de gynaecoloog hoef ik niet eerder langs te komen

Dicky34 en JosjeM vinden dit leuk.
  3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Lief van je! :) Ik hoop dat jij nu ook eens blijvend op roze mag blijven.

Wat vreselijk dat je dit elke keer moet doormaken.. Worden er al dingen onderzocht waardoor de miskramen mogelijk veroorzaakt worden?

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik mag volgende week donderdag weer voor een eerste fm! Deze keer ook maar gevraagd bij wie, haha. A. was nog op vakantie geloof ik!
    Laat je het wel even weten hoe het er voor staat maandag?

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Dat is lekker kort, zou willen dat ik zo'n korte menstruatie had!
    Naar de ha wat betreft zwanger worden of vanwege menstruatie klachten?

Dicky34 vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hopel ijk mag je gauw blijvend zwanger worde meis :)

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zeker weten.. jij ook volg do?
    Heb je inmddels alle papieren al binnen voor Radboud?

8. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Heb al wel het een en ander aan papierwerk binnen, afgelopen vrijdag gekregen, ingevuld en meteen voor 18 uur weer op de post gedaan. Gisteren een psychische test ontvangen per mail. Nu is het alleen nog wachten op de datum van het intakegesprek, die hoop ik deze week te ontvangen!

Jij nog sollicitaties gehad de afgelopen tijd?

9. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Zijn wel dingen onderzocht maar niet uitgebreid, ze geven vooral overgewicht de schuld.(90kg weeg ik)
    Ik ga vragen of ze naar MTHFR gen defect willen zoeken...
    Het is iets wat mogelijk al eerder vastgesteld is bij mij door b12 onderzoek (precies wat dat gen defect is is namelijk uitgelegd door mijn internist vorig jaar)
    Die had ook benoemd dat het problemen kon veroorzaken bij zwangerschap, alleen heeft hij het nooit een naampje gegeven.
    Achteraf denk ik dat hij sprak over dat gen defect
    Gezien zijn uitleg precies de uitleg is wat ik nu lees over wat het gen defect is

De omzet van b12 en foliumzuur gaat dan niet goed naar methyl-nogwattes (moeilijke namen allemaal)
    dat is ook precies wat bij mij het geval is, ik dacht dat het kwam door de ziekte van addison biermer /pernicieuze anemie(b12 opname stoornis)

Levenslang elke 3 tot max 6 dagen zet ik zelf (of mijn vriend) een b12 injectie omdat ik het niet opneem.

Het kan goed in verband staan daarmee.

Ik "hoop" dat dat de oorzaak echt is, want bij vele vrouwen word niks gevonden dus ook geen oplossing

Als dat zo is zouden bloedverdunners moeten werken en de normale foliumzuur "folaat MTHFR-5" EN Vitamine b complex met de juiste biologische vormen van vitamine B.

Dus ik ben al actief aan het googlen en leren over vitamine B tabletten welk merk het beste is

Het moet in elk geval geen synthetische foliumzuur (b11) bevatten.

Of ik nu wel of niet dat gen defect heb is dus de vraag, ga er donderdag naar vragen voor dat onderzoek en misschien hysterioscopie
    (waardoor je lichaam dna verkeerd afleest wat heel belangrijk is bij een embryo, daardoor herhaalde miskramen)

Sorry als mijn verhaal lang en onduidelijk is (ben niet zo goed om alles in een goede opbouw te omschrijven)

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohh wat goed. Spannend, ik hoop voor je dat je snel de intake hebt. Hebben ze wel een indicatie gegeven van hoelang het kan duren?

Hier zeker sollicitaties lopen. Afgelopen maandag een gesprek gehad en dat ging supergoed. Werd dezelfde dag nog gebeld dat ik komende vrijdag voor een tweede gesprek mag.
    MAAR: daaraan voorafgaand heb ik nóg een sollicitatiegesprek en als back-up volgende week ook nog 1. Heb momenteel dus genoeg lopen.

En: vandaag alle stukken compleet gemaakt voor het hypotheekdossier dus nu kunnen we spoedig de offerte verwachten. Als we die binnen hebben, dan is het rond! :D Dan hoeven we enkel nog wat dingen aan te leveren bij de notaris en de overdracht te plannen! :)

11. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Hi meiden,
    Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben Brenda, 31 jaar en mijn man en ik hopen op een 2e kindje na onze fantastische zoon. Ik ben op dit moment nog hcg uit mijn lijf aan het testen ivm een missed abortion. 18 september hadden we een echo bij 8,4 weken toen was het kindje 7,2 weken qua groei. Week later terug komen omdat dit een groei achterstand was, toen (25 september) klopte het hartje niet meer. 28 september gecurreteerd.
    Ze hebben aangegeven dat ik met 2 weken ongeveer hcg uit mijn lichaam zou moeten hebben en dan een normale cyclus. Dan komt mijn NOD uit op 8-11.
    Het verse verdriet van dit verlies heeft onze wens alleen maar sterker gemaakt. Ik hoop dus snel op een witte test en zie dit weer als ronde 1 na MA
    Ook voor jullie hoop ik op veel roze!

Dicky34 en MotherOfAnAngel vinden dit leuk.
  12. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Oh haha @Nina Sanders een gtst fan :o:
    Hier ook weer opgepakt na de zomer (3 jaar niet gekeken)
    Toen videoland gekocht en heb ik tot 5 dagen vooruit gekeken :D

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Welkom, wat heftig! :( hopelijk gauw blijvend zwanger :)

Brenda028 vindt dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb een nieuwe hobby, zeer verslavend :roflmao:
    Schilderen op nummer :p

Bijgevoegde bestanden:

Dicky34 en Maan14 vinden dit leuk.
  15. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Oh kimmetjuh, ik zie nu pas dat jij hier ook zat al....
    Ik duimde zo voor je meis:(
    Jammer dat emmy niet is blijven plakken...
    Hopelijk nu wel.

Helaas weer samen in een nod groepje dus.
    Wel gezellig hoor , maar had ons liever beide in een uitgerekend tussen d/m/2019 zien zitten:(

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  16. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Leuk! Ik heb zo'n app, plaatjes maken ook op nummer kleuren

Bijgevoegde bestanden:

17. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Zo dames wat een heftige verhalen lees ik.
    Ik hoop dat we allemaal of in ieder geval heel veel geluk mogen hebben deze ronde met een blijvende zwangerschap.

Ik ben gestopt met menstrueren dus ik kan gaan klussen met manlief.
    Al twijfel ik weer eens of het wel de beste keus is vanwege mijn lichamelijke ongemakken.
    We gaan in ieder geval weer een begin maken dan zien we loop van de maand wel verder.

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Geeft niet hoor, ik had t ook gehoopt ja :(
    Heel vervelend dat t niet wil lukken.. ben in november al weer een jaar in de MMM bezig.. is best confronterend.. Dit is eigelijk ronde 11, maar heb de pauzes die me opgelegt werden niet als ronde mee gerekend, dus dan is t ronde 10.. nooit gedacht dat t zo lastig.zou worden om een broertje of zusje te krijgen voor mn dochter.. we hebben het er al over wat als het niet lukt, dan hoeven we niet.te verhuizen enzo..
    Maar.t is nog niet t einde :)
    Soms denk ik nee t hoeft niet meer voor mij, en dan sla ik weer helemaal om naar jawel ik wil nog tenminste 1x zwanger zijn, en een baby van mezelf vasthouden..
    Die heb ik ook inderdaad :p

19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn dat je menstruatie voorbij is :)
    Hier is t ook al weer aan t minderen gelukkig:)

Zoef vindt dit leuk.
  20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg, dat is ook niet niks! Ik hoop voor je dat er wat aan gedaan wordt dmv medicatie of iets dergelijks.

Ben je ook bezig met je gewicht nu? Of laat je dat even voor wat het is? Wat ik goed kan begrijpen, gezien je omstandigheden en wat je elke keer moet doormaken.

Deel Deze Pagina