Ben de hele week ziek geweest en heb voor 't eerst mijn eisprong niet gevoeld. Volgens mij is ie wel geweest, maar later dan normaal, want op wat normaal gesproken mijn 1 dpo zou zijn, had ik nog doorzichtige kleverige afscheiding. M'n vriend en ik hebben maar 1x geklust omdat ik niet lekker was, hoop dat het genoeg was. Nu zit ik op 4 dpo (officieel, denk dus niet dat dat klopt) en ben ik wakker geworden met intens pijnlijke gevoelige tepels. Kon niet eens de kat even knuffelen en het doet al pijn dat ik een los t-shirtje aan heb. Heb ik NOOIT. Maar goed, laat ik mijn lichaam me maar niet weer gek laten maken deze ronde, dat heb ik de vorige ronde al te veel gedaan
♡NOD-lijst 2 t/m 8 november 2018 ♡ 2 November (4) R1985 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Maan - 25jaar - 2de kindje - ronde 34 (MMM) Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Samirsvrouwtje - 28jaar - 2e kindje - ronde 7 (MMM IVF 3 November (6) Zoef - 33 jaar - 4e kindje - ronde 10 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - ronde 11(2e cryo tp)(MMM) Anoniempie1- 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 MB1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 BJlover - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 Jeansflower- 31 jaar - 2e kindje- ronde 3 4 November (3) 2009lisanne -31jaar - 3de kindje -Ronde 5 Hallo123456789 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Melk84 - 34 jaar - ronde 7 - 2e kindje 5 November (1) Mamavand -31jaar- 4e kindje- ronde 2 6 November (2) Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 (clomid) Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 November (5) ElisabethD - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Siamara - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Didi79 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 9 JosjeM - 26 jar - 1e kindje - ronde 22 (MMM) Truusjee - 29 jaar - 1e kindje - ronde ??? (Clomid 4e ronde) 8 November (6) Mommyofcasa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 3 Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na miskraam Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? SweetLittleGreyBunny93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - 5e ronde Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 23(16-10 = 24) jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Totaal: 28 Wachtend op eisprong (13) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Negatieve test (0) MMM (5) Wil je op de lijst? Druk dan op "reageer" , voeg je forumnaam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje toe. Vergeet niet de [QUOTE = ...] & [/QUOTE ] AAN het begin en einde van het bericht weg te halen en de totalen onderaan de lijst aan te passen
De eersten al een licht streepje, super meiden. Gefeliciteerd! Wat zal ik doen? Van de week testen halen bij action, dipstick ultra sensitive bij z&k bestellen of predictor express bij de op is op?
Meis ik wil je geen valse hoop geven maar dat vroeg wakker worden heb ik bij mijn beide zwangerschappen gehad! Was voor mij altijd het eerste symptoom, en het was er altijd al voordat ik positief kon testen...
Dankjewel dames, ik heb 2 pakjes besteld dus die zullen maandag wel binnen zijn. En dan nog volhouden haha tot het weekend. Ik heb nog een action test liggen die wil ik op 11 dpo doen (3 november) en als die positief is ga ik verder met de predictors. Hoeveel verschil zit er tussen de early en de express?
Tussen de early en expres heb ik nooit echt verschil kunnen ontdekken. Tussen action en predictor wel. Bij mij liep de action nooit op en de predictor wel. Heb er een foto voor je bij gezocht ter illustratie van drie testen van mijzelf, alle drie gedaan op dezelfde dag met dezelfde urine (vorige zwangerschap van afgelopen augustus, niet nu). Is een predictor, kruidvat en action test. Duidelijk op welke je het meest ziet...
Nee ik bedoel voor de terugplaatsing werd ik snachts al wakker. Dus helaas.. is dat de gewonen predictor of de early?
Oh volgens mij herinner ik me deze foto nog ja! Wij zaten in hetzelfde clubje toen geloof ik. Heel duidelijk inderdaad! Hoeveel dpo zat je toen?