Pf ik vond 43 al frustrerend M’n cyclus is wel redelijk regelmatig want ik heb standaard op dag 28 m’n posi ovu test. Dat is dan t enige positieve eraan
Had zo gehoopt dat t een zwangerschap zou zijn zoals bij mn dochter, maar helaas.. voel me zo beroerd.. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is, maar toch.. hier had ik me niet op voorbereid..
Vervelend zeg hopelijk gaat t snel beter. Hier net wat lichtbruin bij afvegen, ben bang dat t dus alweer begint k*t
Hier nog niks. Vandaag 11 dpo. 2 rondes waarvan ik zeker was kwa eisprong had ik een lf van 12 dagen. De andere 2 rondes geen ovulatietesten gebruikt, dus geen idee. Dus we wachten morgen even af. Gisteren was hij nog negatief. Voor de zwangere dames: gefeliciteerd en geniet er van. De dames die al op rood zijn, hopelijk volgende ronde een mooie test.
Ga je morgen ook mee testen? Of wacht je rustig af?ik zit morgen ook op 12dpo en op 9 dpo negatief getest
Gelukkig is het bijna morgen. Ben echt heel benieuwd of mijn streepje morgen al iets duidelijker is. Als het goed is met mij erbij nu 3/4 die morgen gaan testen?
Hond bewaakt frummeltje ook heel goed eerst likte die mn buik(vest nat) en is toen zo bij me gaan liggen
Zo benieuwd naar de testers vandaag! Hopelijk weer wat streepjes en hopelijk bij @Johanna01 een duidelijker streepje! (Zag gisteren ook wel iets vaags op je test hoor en je bent nog vroeg dus goede hoop voor jou!)