Nieuwe foto. Wel pas 25 min nadat ik de test heb gedaan. Dit is een Predictor Express en links hoort een controlestreep te staan, die dus ontbreekt. De streep rechts verscheen na anderhalve minuut en werd eerst roze, toen paars, nu bijna zwart.
Sorry maar dit is toch echt de controle streep. Test streep zit altijd het dichtst bij de urine opname strip.
Dit is toch gewoon de controle streep? De controle streep hoort aan de rechterkant dus volgens mij is je test geldig alleen zie je alleen de controlestreep.
Serieus?? Ik heb al veel testen gedaan en zou zweren dat de controlestreep steeds links zat. Okee, sorry dan. Move along people, nothing to see here, haha.
Ik zwaai hier oo af helaas. Hormonaal of niet de manier waarop sommige mensen elkaar af hebben gekat (in 2 richtingen!) is niet waar je op zit te wachten als je op je kwetsbaarst bent. Het ga jullie goed dames.
Daarom gewoon onthouden dat de test streep het dichtst bij de urine opname strip moet zitten. Hoef je ook niet over links of rechts na te denken.
Nee de teststreep zit altijd bij het urine opneem stukje Helaas negatief dus, maar wellicht kan het nog als je nog vroeg in je cyclus zit
Zelfs ondersteboven op de kop met de zaklamp er op (haha ja echt) staat er niets op mijn predictor. Helaas (9dpo)
Het is pas 12dpo en ik denk zelf nog iets vroeger, omdat mijn eisprong volgens mij later kwam dan normaal, omdat ik ziek ben geweest. Maar ik verwacht er deze ronde niks van, kweetniet, gewoon een gevoel. Ik heb even een beetje gemist dat het hier minder gezellig is geworden geloof ik...
Bij 12 dpo zou je op de predictor vaakwel iets verwachten, maar als je minder ver bent, dan kan het nog steeds hoor En minder gezellig... tja dat is 1 persoon, maar die zei al weg te zijn uit dit topic, dus de gezelligheid is dan weer terug voor jullie
Juist omdat we dingen inbeelden komt t hard aan! Ik heb daar echt van geleerd om dat niet meer te doen en ook helemaal niet te luisteren naar me lichaam! Elk lijntje elke veranderingen het maakte me echt gek!! Sindsdien gaat t wel iets beter maar het blijft altijd nog zuur... Dankje dinsdag is mijn NOD. Maar ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Onderbuik gevoel! Hihi Spannend Meis! Heb je een test gedaan ?
Ik probeer mijn lichaam ook te negeren zeg maar, maar die paar dagen voor nod is dat zooo moeilijk Gisterenochtend heb ik getest, omowit, vandaag 1 dag overtijd, of daar ga ik toch van uit. Mijn cyclus is echt elke maand hetzelfde maarja kan altijd eens veranderen.. Voel ook echt niets, dat is lastig! Ik wil dan liever dat mijn regels snel beginnen zodat de nieuwe ronde kan starten dan dit.. Nouja een 2de streepje zou ik veel liever hebben maar dat lijkt me sterk.. Ik duim voor jou dinsdag! Wacht je tot dan om te testen?
Haha inderdaad liever een positieve test! Ik wacht.. al zo vaak testen er tegen aan gegooid! Heeft geen zin. Ik heb nu al vlagen met krampen. En zoals elke maand koud !!! Komt er gewoon aan... klaar! Haha nu begint mijn menstruatie ook altijd eerder dan later. Later is in die twee jaar nog nooit gebeurd! Maar wat je zegt, laat het maar meteen doorzetten dan. Dan ben je uit die onzekere periode. Wie weet! Zou wel een wonder wezen!
Ben het hier helemaal mee eens. Op zo'n forum als dit zou je alles met elkaar moeten delen en overal voor open moeten staan.. maar om elkaar dan zielig te noemen enzo.. dat vind ik echt niet kunnen. Dit weerhoud mij in dit groepje er ook van om alles te delen.. jammer meiden. Heb tot nu toe wel een hoop gehad aan een groepje zoals dit. Maar ik zeg ook Aju!
Dus de dames die weg gaan omdat ik aangevallen word, en dus terug reageer (want nee ik laat niet over me heen banjeren) vinden t goed dat ze mij aanvalt? Nahja zeg! En trouwens, als jullie wisten dat dit niet de 1e keer was, (wel tegen mij) dan zouden jullie ook niet zo gereageerd hebben als nu. Ik laat me niet neerzetten als een stuk stront. Wat mij betreft is f klaar, ik ga t hier ook afsluiten, want mijn NOD is geweest. Voor de dames op rood, Hopel ijk de volgende ronde raak! Voor de dames die nog wachten: succes met afwachten!
NOD-lijst 2 t/m 8 november 2018 ♡ 2 November (4) R1985 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Maan - 25jaar - 2de kindje - ronde 34 (MMM) Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Samirsvrouwtje - 28jaar - 2e kindje - ronde 7 (MMM IVF) 3 November (6) Zoef - 33 jaar - 4e kindje -ronde 10 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - ronde 11(2e cryo tp)(MMM) Anoniempie1- 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 MB1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 BJlover - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 Jeansflower- 31 jaar - 2e kindje- ronde 3 Kly073 - 27 jaar - 2e kindje (1e bij huidige man) Ronde 2 4 November (3) 2009lisanne -31jaar - 3de kindje -Ronde 5 Hallo123456789 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Melk84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 5 November (1) Mamavand -31jaar- 4e kindje- ronde 2 Aapje 88-30 jaar-2e kindje-ronde 1 6 November (2) Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 (clomid) Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 November (5) ElisabethD - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Siamara - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Didi79 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 9 JosjeM - 26 jar - 1e kindje - ronde 22 (MMM) Truusjee - 29 jr - 1e kindje - ronde ??? (Clomid 4e ronde) 8 November (5) Mommyofcasa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 3 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na miskraam Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? SweetLittleGreyBunny93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 23(16-10 = 24) jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Totaal: 28 Wachtend op eisprong (6) Wachtbankje (8) Zwanger (8) Ongesteld (6) Twijfel-/Tuurtest (0) Negatieve test (0) MMM (6) Wil je op de lijst? Druk dan op "reageer" , voeg je forumnaam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje toe. Vergeet niet de [QUOTE = ...] & [/QUOTE ] AAN het begin en einde van het bericht weg te halen en de totalen onderaan de lijst aan te passen.
Succes meiden! Ik heb mezelf op rood gezet! Nog geen rood bloed gespot maar wel beginnen tekenen van bruinbloed! Altijd dus zegt genoeg! Tot de volgende NOD
Dames lees eerst eens terug voor je aan gaat vallen. Deze dame in kwestie heeft vaker uitgehaald naar dames die haar advies gaven. En zeker niet zo mild! Dus heel logisch dat ze tegenspraak krijgt. Frustratie of niet, er is geen enkele reden om zo naar te doen zoals zij regelmatig doet. Wat je zaait, dat oogst je. Doe je naar tegen mensen? Doen mensen naar terug.