Lief dat je het vraagt. M'n ei was deze maand veel later dan de rondes hiervoor, dus cyclus duurt dan ook langer Dus wat langer in spanning, maar goed voel nu nog helemaal niks. Is ook niet zo gek aangezien ik nu 4 DPO ben. Droom wel al drie nachten dat ik zwanger ben, dus hopelijk heeft mijn onderbewust zijn wat invloed erop haha. Ga rond mijn NOD beginnen met een nieuwe baan, dus spannende tijden haha Kan je het al een beetje geloven dat het echt zo is? Nog geen klachten? Je kan bijna een echo plannen he? Spannend allemaal!!
Hoi allemaal, Ik ben voor dit jaar nieuw En ben sinds gisteren aan het meelezen. Mag ik er nog bij? Ik kan wel wat steun gebruiken.. Ik had afgelopen zaterdag 3 nov mijn menstruatie moeten krijgen, of nod zoals het hier wordt genoemd. Maar niks en ik werk normaal als een klok met mijn cyclus van 29 dagen. Ben 37, vorig jaar september mk van de 1e. We waren er eigenlijk niet mee bezig, maar ook niet aan de pil omdat ik simpelweg die extra hormonen niet meer in mijn lichaam wilde hebben. Ik heb gisteren in de ochtend met een normale test gecheckt, die 25 meet maar niks. Toen 's middags gevoelige test gehaald die vanaf 10 meten: wit. Maar ik ook lichte plas. Dus ik was er heilig van overtuigd dat het vanmorgen iig een licht streepje op de gevoelige zou geven, maar niks. Ik begin er een lichte wegtrekker van te krijgen Want ik voel wel vanalles, gevoelige borsten en zwaar met uit doen BH, grotere diameter tepelhoven, maagzuur, snel vol met eten, van 100% energie naar vanuit het niets -20. En ik had afgelopen donderdag ochtend een paar bloed spetters met afvegen na plassen. En ik heb nooit voor nod een aankondiging. Dus in mijn hoofd was dat een innestelingsbloeding. Maar goed je hoofd kan je ook voor de gek houden. Ik weet het niet meer. Hieronder mijn mooie witte test van vanmorgen.
NOD-lijst 2 t/m 8 november 2018 ♡ 2 November (4) R1985 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Maan - 25jaar - 2de kindje - ronde 34 (MMM) Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Samirsvrouwtje - 28jaar - 2e kindje - ronde 7 (MMM IVF) 3 November (6) Zoef - 33 jaar - 4e kindje -ronde 10 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - ronde 11(2e cryo tp)(MMM) Anoniempie1- 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 MB1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 BJlover - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 Jeansflower- 31 jaar - 2e kindje- ronde 3 Kly073 - 27 jaar - 2e kindje (1e bij huidige man) Ronde 2 4 November (3) 2009lisanne -31jaar - 3de kindje -Ronde 5 Hallo123456789 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Melk84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 5 November (1) Mamavand -31jaar- 4e kindje- ronde 2 Aapje 88-30 jaar-2e kindje-ronde 1 6 November (2) Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 (clomid) Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 November (5) ElisabethD - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Siamara - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Didi79 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 9 JosjeM - 26 jar - 1e kindje - ronde 22 (MMM) Truusjee - 29 jr - 1e kindje - ronde ??? (Clomid 4e ronde) 8 November (5) Mommyofcasa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 3 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na miskraam Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? SweetLittleGreyBunny93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 23(16-10 = 24) jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Totaal: 28 Wachtend op eisprong (6) Wachtbankje (8) Zwanger (9) Ongesteld (6) Twijfel-/Tuurtest (0) Negatieve test (0) MMM (6) Wil je op de lijst? Druk dan op "reageer" , voeg je forumnaam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje toe. Vergeet niet de [QUOTE = ...] & [/QUOTE ] AAN het begin en einde van het bericht weg te halen en de totalen onderaan de lijst aan te passen.
Misschien is je ei dit keer later geweest, dat zou zomaar kunnen.. hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt.
Ohjee, nou ik hoop vurig Dat je over 10 dagen een positieve test hebt meis! Ik ga je blijven volgen hoor! Nee ik geloof t nog steeds niet, want ik.merk niks.. Ik mag idd over 2 dagen bellen, spannend! Ben benieuwd wanneer ik mag komen, ik denk gewoon met 8 weken
En jij gefeliciteerd! Zat ff je onderschrift te lezen, heftig hoor. Dus des te mooier! Ik duim voor een gezonde Emmy 2.0!
Dank je wel, ja is een rollercoaster geweest, had zelf bijna t bijltje neergegooid na de vorige mislukte terugplaatsing, maar mn lieve man trok.me erdoorheen, gelukkig maar
Ik kan het me voorstellen, had zelf al die gevoelens na mk vorig jaar. Maar dat is niks vergeleken bij jou. Koester die man van je!