Hoi iedereen! Ik vond dit forum na eindeloos google’n over informatie over zwangerschap(testen) en alles wat er bij komt. Afgelopen maandag, mijn nod, een test gedaan. Negatief. Zat mij toch niet lekker dus tweede test bewaard tot het weekend. Rond 3 uur werd ik wakker, gek van de onzekerheid. Testje gedaan, dunne lijn te zien. Weet niet zo goed hoe of wat nu... Groetjes, Missemaria
Ik zie t streepje, missxhien een predictor proberen, die zijn erg gevoelig ik ken de test niet die jij gebruikt heb, er zijn namelijk.testen die vals positief uitslaan
NOD-lijst 2 t/m 8 november 2018 ♡ 2 November (4) R1985 - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Maan - 25jaar - 2de kindje - ronde 34 (MMM) Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Samirsvrouwtje - 28jaar - 2e kindje - ronde 7 (MMM IVF) 3 November (6) Zoef - 33 jaar - 4e kindje -ronde 10 Kimmetjuh90 - 28 jaar - 2e kindje(1e met huidige man) - ronde 11(2e cryo tp)(MMM) Anoniempie1- 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 MB1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 BJlover - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 Jeansflower- 31 jaar - 2e kindje- ronde 3 Kly073 - 27 jaar - 2e kindje (1e bij huidige man) Ronde 2 4 November (3) 2009lisanne -31jaar - 3de kindje -Ronde 5 Hallo123456789 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Melk84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 5 November (1) Mamavand -31jaar- 4e kindje- ronde 2 Aapje 88-30 jaar-2e kindje-ronde 1 6 November (2) Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 (clomid) Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 November (5) ElisabethD - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Siamara - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Didi79 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 9 JosjeM - 26 jar - 1e kindje - ronde 22 (MMM) Truusjee - 29 jr - 1e kindje - ronde ??? (Clomid 4e ronde) 8 November (5) Mommyofcasa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 3 Brenda028 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na miskraam Bruisballetje - 31 jaar - 2e kindje - ronde ? SweetLittleGreyBunny93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos (1) MotherOfAnAngel - 23(16-10 = 24) jaar - 1e kindje - ronde 13 (1e na 5e miskraam) Totaal: 28 Wachtend op eisprong (6) Wachtbankje (8) Zwanger (10) Ongesteld (9) Twijfel-/Tuurtest (0) Negatieve test (0) MMM (6) Wil je op de lijst? Druk dan op "reageer" , voeg je forumnaam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje toe. Vergeet niet de [QUOTE = ...] & [/QUOTE ] AAN het begin en einde van het bericht weg te halen en de totalen onderaan de lijst aan te passen.
Ik mag definitief op rood, op naar ronde 10. Ik heb ha gebeld en heb volgende week donderdag afspraak! Assistente zei al wel dat er minstens een jaar voor staat, maar dat ik altijd mocht komen praten! Dus vrees dat we nog even door mogen proberen.. al weet de assistente niet alle details met korte lf..
Ik ga me komende maand maar richten op afvallen, misschien dat een paar extra kilo eraf nog kan helpen (al ben ik afgelopen jaar al 12kg afgevallen en nu al 6 maanden stabiel, maar heb nog wel overgewicht).
Mooie oploop . Laatste test is wel middagurine, ik had vanochtend geen testen meer. Vanaf morgen weer elke dag met ochtendurine. Maarre, waar kunnen we nu eigenlijk verder kletsen? Even zoeken hoor... Ik weet nu twee dagen dat ik zwanger ben en het voelt zo onwerkelijk. Zo leuk!! Ik vind het wel eng om naar de wc te gaan, elke keer bang om ongesteld te worden. Is dat normaal? Haha! Heb ook van die krampjes waardoor je gaat denken dat je menstruatie gewoon alsnog komt...
Ziet er goed uit, wanneer ben je denk je uitgerekend? Dan kun je inkt zwanger gedeelte zoeken naar een bevallingslijst waar jou uitgerekende datum in valt en daar bij aan sluiten
Ja... Mijn grote wens is het aan mijn familie vertellen op pakjesavond (vieren we 's middags op 1 dec) maar dan ben ik pas 7 weken en 2 dagen... Benieuwd of ik een vk kan vinden die dan al een echo wil hebben gedaan. Zie helemaal voor me hoe mijn ouders dan een pakje uit de zak halen met een gedichtje erop... Ook al is het nog vroeg om het te vertellen dan, dat lijkt me zo mooi...
Wij gaan mijn dochter t vertellen met een trui onder de kerstboom Je zou kunnen kijken bij een exhopraktijk, voor een vroegtijdige echo