UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daantje17, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ah vervelend dat je er last van hebt. Soms graag ik me wel eens af of ze nou echt kunnen bepalen of je baarmoeder te groot is. Bij mijn dochter zeiden ze dat ook en na zoveel checks bleek dat ik gewoon een smalle lange baarmoeder had hahahahaha dat dat kan hahaha
     
  2. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nee nog nooit longontsteking gehad.. geen idee hoe lang dat kan duren.. beterschap!!

    Hier eindelijk weer aan de betere hand. Jeetje zeg, volle 2 weken ziek geweest, geen tentamens kunnen maken.. dus begint lekker zo.
    Hopen op een goede tweede periode!!!
     
  3. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ik wel een paar keer longontsteking gehad, varierend van beginnend tot vol. Mijn ercaring is dat er geen peil op te trekken is eigenlijk, omdat het er net aan ligt welke bacterie het is, hoe goed de antibiotica werkt, hoe snel je erbij bent en hoe je lichamelijke conditie al was/of je er gevoelig voor bent. Mijn man heeft bijv een paar jaar terug een kleine week int zkh gelegen omdat hij extra zuurstof nodig had, daar is bij mij nooit sprake van geweest. Beterschap in elk geval, niet onderschatten en goed rustig aan doen!
     
  4. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    :eek: wow das idd heel hoog! Die van mij zit net een dikke vinger boven mijn navel. Dat worden nog een paar pittige werkweken voor je dan :$
     
  5. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hahaha misschien heb ik dat dan ook :p:roflmao:
    Nog nooit van gehoord :roflmao:
     
    Elisabeth83 vindt dit leuk.
  6. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Ja dat zei ze ook, nja moet het ermee doen...
    probeer zolang mogelijk te werken, maar het zitten is niet zo fijn...
    Er komt dan zo een druk op/achter mijn ribben dat ik dan niet meer weet hoe ik moet zitten van de pijn...
     
  7. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    @OK4 Bij is woensdag ook de glucosetest ter sprake gekomen. Alleen ga ik toch nog even maandag bellen of dit echt nodig is. Enige risicofacor is mijn hogere BMI maar ook niet extreem ofzo. Verder is de baby aan de kleine kant. Ik ben nog maar 300 gram aangekomen! Verder niemand bekend in de familie met zwangerschapsdiabetes. Weet iemand eigenlijk of deze test je eigen risico kost?

    @kirstennn Helaas ook een longontsteking gehad een keer.... Bij mij heeft jet echt wel 8 weken geduurd voordat ik weer de oude was. Tip is wel om dagelijks even maar buiten een klein rondje te wandelen. Al is het maar 5 minuten. Dit adviseerde mijn huisarts. En herstel is natuurlijk bij iedereen anders. Ik bleef 2 weken ziek thuis daarna weer rustig aan de slag gegaan.

    @Elisabeth83 Je hebt het flink te pakken gehad zeg! Ik hoop dat het je gaar lukken met je tentamens. Wel echt balen zeg!

    Bij mij is deze week de vermoeidheid weer teruggekomen. Was zo blij met mn energie vorige week haha. Was maar van korte duur. Het begint nu een beetje zichtbaar te worden dat ik zwanger ben. Ben blij dat het weekend is! Echt weer nodig om even op te laden. Nog 10 weken werken en dan lekker verlof :D
    En manlief heeft deze week het ledikant en de commode geverfd :). Zo blij mee!
     
  8. Simmer

    Simmer Actief lid

    7 sep 2014
    370
    83
    28
    bah dat was inderdaad maar van korte duur, balen zeg!! Maar even goed uitrusten het weekend!

    Ik heb ook geen ervaring met een longontsteking.. behalve bij bewoners op m'n werk, maar werk met mensen met dementie dus dat is niet echt een referentiekader qua herstel.

    hier gaan de avonden wat minder, vooral als mn vriend een late dienst heeft heb ik last van mn bekken omdat ik alles moet doen met de kinderen qua verschonen, tillen enz.. Blij dat het dan half 8 is en ik languit op de bank kan..
    Verder gaat t best goed.. Kids slapen sinds gisternacht bij elkaar op de kamer, vanmorgen 5 uur had ik er spijt van want de jongste kreeg een fles en zou even protesteren toen ik haar weer in bed legde.. dus over naar haar oude bed, zij ging weer slapen maar broerlief was wakker en had het niet in zn hoofd.. de nacht was klaar zei hij... menn.... 6.30 ging hij uiteindelijk weer slapen voor een uurtje maar mij kon je al opvegen.. heb dan ook echt last van mn hormonen, voel me er achteraf zoooo klote ondet maar werd even zooo boos .. herkende mezelf echt niet... kon het echt even niet hebben, dua vl nam het gelukkig over maar ik ben er heel erg van geschrokken.. Niet dat ik hem iets aan zou doen ofzo maar stond gewoon tegen m te schreeuwen.. t arme ventje.. dat helpt natuurlijk echt niet.... gelukkig wel een hele leuke dag gehad vandaag en zelfs nog samen pannenkoeken gebakken..
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  9. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    Nou dat denk ik ook steeds maar mislukt nog steeds helaas :( hier is vandaag de poetsweek begonnen in het nieuwe huis en we hopen volgend weekend of begin de week erna in het nieuwe huis te slapen, ik hoop dan eindelijk rust maar ben er bang voor. Collega heeft helaas afgelopen week slecht nieuws gehad dus nu heeft ze een boel taken aan mij overgedragen. In plaats van 2 weken vakantie ga ik komende week 2 halve dagen werken voor de ontlasting en overdracht, ik kreeg het niet over mijn hart om 'zomaar' thuis te blijven.

    Nu nog even met manlief en mijn maagzuur op de bank en dan lekker naar bed om morgen weer verder te gaan met poetsen.

    Ik ga (alweer) proberen bij te blijven hier....mis het gezellige geklets hihi.

    Fijn weekend allemaal!
     
  10. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ah, balen ima! Hopelijk zijn jullie over (ruim) een week een beetje gesetteld en geeft dat iets meer rust!

    Vandaag is het nieuwe babynest bezorgd! Eerste "grote" aankoop voor deze baby. Heb gekozen voor de "Fleur" van CamCam Copenhagen en ben er helemaal verliefd op. Ik heb ook al een paar kleertjes gekocht en gekregen, nog helemaal niet veel, maar het begin is er. Zo langzamerhand begint het steeds meer door te dringen dat de kleine dame er echt gaat komen! Morgen 24wk, dat vind ik wel echt een prettige mijlpaal :)

    N. is dit jaar voor het eerst echt in de ban van sinterklaas. Gelukkig vindt ze het nu allemaal alleen nog maar fantastisch en geweldig, nog niet spannend oid. Ik heb vandaag alle kadootjes ingepakt, snoepgoed enz had ik vd week al gehaald. Ook wat Sinterklaas versiering aangebracht dus wij zijn er klaar voor :thumup: Morgen naar een intocht hier in de buurt (in ons dorp komt hij volgende week pas), en ze mag dan ook dr schoen zetten natuurlijk. Ze had er erg veel zin in allemaal!
    Zondag hebben we een rustig dagje thuis geloof ik, alleen in de ochtend even naar de kerk, verder geen plannen voor zover ik weet. Jullie nog plannen? De mama's met oudere kids ook druk met Sinterklaas dingen?
     
    ima28 en Eikeboompje vinden dit leuk.
  11. kirstennn

    kirstennn Lid

    19 mei 2013
    59
    25
    18
    Dankjewel! Als het zo doorgaat hier thuis zal het nog wel ff duren.. Zoontjes ook slecht in orde waardoor rust nemen ver te zoeken is :o: de jongste slaapt sinds een half uurtje weer maar nu is mevrouw in de buik heel erg druk:roflmao:

    Ik hoop voor jou ook een goede tweede periode! Vreselijk als je zo slecht in orde bent en dan ook nog zolang..
     
  12. kirstennn

    kirstennn Lid

    19 mei 2013
    59
    25
    18
    Oké dankjewel! Ik ben benieuwd..

    Ben wel erg kortademig maar ik red me verder nog wel gelukkig. Vind de pijn door het hoesten de heletijd zo verschrikkelijk
     
  13. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    @ima28 Balen zeg. Maar nog even en dan zijn jullie over naar jullie nieuwe huis. Ik hoop dat jullie snel alles klaar hebben en kunnen genieten!

    @OK4 Lekker zo een weekend! En herkenbaar ook hier komt steeds meer het besef dat er echt een klein komt. Wij krijgen echt zo onwijs veel spullen! Van familie, collega en vrienden. Rond januari eerst maar eens kijken wat er allemaal is en dan even kijken wat er nog gekocht moet worden.

    Vandaag komen mijn schoonouders even langs, gezellig! En verder wordt het nog even aan huiswerk dit weekend. Fijn weekend allemaal!
     
  14. Simmer

    Simmer Actief lid

    7 sep 2014
    370
    83
    28
    wat voelen veel zich nog naar... vreselijk, sterkte meiden!!!

    wow hier ook ineens alweer 24 wk...
    ik heb nog helemaal niks gekocht voor de baby...

    https://www.petitfilippe.nl/c-4426859/baby-changing-baskets/
    deze vind ik zo leuk maar ook mega duur...

    dus twijfel of ik zo 1 wil kopen voor de laatste, als t de eerste zwangerschap was geweest en ik wist dat ik m vaker gebruikte wist ik het wel..
    Of misschien eeb babynestje indd.. die heb ik ook niet.. we hebben in principe 2 wiegjes, 1 boven en 1 beneden maar met de 2de bleek een wieg en een dreumes geen goede combi dus wieg er al snel uit en box er in..
     
    Eikeboompje vindt dit leuk.
  15. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Wij hadden bij J een nestje en vond dat ideaal voor op de bank, in de zomer buiten op de tuintafel, overal mee op visite, enz. Box hebben we ook gewoon, maar in dat nestje kunnen ze zo gezellig bij je liggen.
     
    ima28 vindt dit leuk.
  16. ima28

    ima28 Actief lid

    13 mrt 2015
    171
    118
    43
    Ik wil nu ook een nestje. Had bij J. Een hoes voor om het voedingskussen maar dit was niet zo praktisch, daar kon ze niet echt in en lag ze meer bovenop. Ze rolde er dan ook snel vanaf en dat is niet handig.
     
  17. OK4

    OK4 Actief lid

    3 jul 2018
    394
    230
    43
    Vrouw
    Ik heb er echt veel plezier van gehad. Had bij J een Done by Deer nestje, maar nu dus CamCam Copenhagen. Een stukje duurder geloof ik, maar ook wel echt andere kwaliteit. Ging mij vooral om de looks trouwens, maar dit was mooi meegenomen!

    Mochten jullie nog koopdrang hebben of krijgen, as. vrijdag is het black friday en dat kan bij een aantal winkels/merken echt flink schelen! Ik ga in elk geval even neuzen of er ergens korting is op de omslagdoeken van Baby's Only, wil er weer graag zoeen maar vind ze best aan de prijs dus fingers crossed dat ze ergens in de aanbieding zijn dan. Bij J toen 1 online gekocht in de week van de negenmaandenbeurs, dan hebben veel winkels ook online kortingen, maar nu is dat wel rijkelijk laat, dus ik hoop op as. vrijdag!
     
    ima28, Eikeboompje en Simmer vinden dit leuk.
  18. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    UITGEREKEND 1 mrt t/m 15 mrt 2019

    1 maart
    ❤️ Daantje17 - 29 jaar - 1ste kindje

    2 maart
    ❤ Karen83 - ?? jaar - 1e kindje
    ❤️ Samengeluk - 28 - 3e kindje

    3 maart
    ❤️ Valaina - 33 jaar - 1ste kindje
    ❤️ Annigje1 - 32 jaar - 2e kindje

    5 maart
    Eikeboompje- 27 - 1e kindje
    Ima28 - 32 jaar - 2e kindje
    ❤️ Elisabeth83 - 34 jaar - 4e kindje
    kirstennn - 26 jaar - 3e kindje

    7 maart
    ❤ Jojo5382 - 36 - 1ste kindje

    9 maart
    Simmer- 30 jaar - 3e kindje
    ❤️ Ok4 - 31 jaar - 4e kindje

    10 maart
    Annekeruiter85 - 33 jaar - 3e kindje

    11 maart
    ❤️ Proudmomii - 22 - 3e kindje
    ❤️ Lentekriebels - 30 jaar - 2e kindje

    ------------------------------------------------
    totaal: (15)| jongen (4)| meisje (6)| verrassing (2)| onbekend (3)
    ------------------------------------------------

    Afspraken:

    November:
    27: Anneke - Groeiecho
    27: Annigje - intake kraamzorg
    29: OK4 - Groeiecho
    29: ima28 - controle vk, bespreken bevalling

    30: Daantje17 - controle vk

    December:
    4: Annigje - controle vk
    5: OK4 - controle vk
    10: Simmer - controle vk
    11: Daantje17 - 3D/4D echo - 2de poging
    27: OK4 - 3e GUO
    27: Annigje - controle vk

    ✮Kleinedaantje✮Nuage✮Kellox✮Blomma✮
     
  19. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hoi Dames!

    Net terug van de 3D/4D echo, helaas niet gelukt want de kleine man lag zo ‘slecht’ dat ze geen mooie echo kon maken...
    11 december terug ;)
     
  20. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina