♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @peme
    Gefeliciteerd!!! Wat schrikken maar toch ook wel bijzonder he:)

heb even snel gelezen, maar te moe om overal op te reageren. Ben vanaf vanmorgen al in het ziekenhuis. Mijn zusje is zojuist bevallen en ik was er weer bij:D:D:D zo mooi en klein meisje

PeppaP, Flower253, lindajl en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Vandaag toch wat last van steken/krampen.
    Meteen onzekerheid en angst :(

3. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ach wat vervelend! Waarschijnlijk is het gewoon iets van groeipijn. Of je darmen die protesteren...

Suuster vindt dit leuk.
  4. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Haha dit is zo herkenbaar :roflmao: wat een opluchting kan dat zijn hè :p

Dicky34 en Rosa5 vinden dit leuk.
  5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @peme dubbel gefeliciteerd dan maar! Leuk hoor maar wel spannend denk ik.

Hier ben ik blij dat ik gisteren een echo heb gehad waar maar 1 beebje te zien was want anders zou ik gaan twijfelen, hoe ziek ik vandaag ben. Als ik niet spuug dan slaap ik lijkt het wel. Net even gezocht via Google op uitdroging maar ik huil nog steeds tranen dus gaat nog wel goed hoop ik. Morgen maar weer huisarts bellen en ook even ors zakjes halen want zo is het niet te doen. Heb ook gewoon bandenpijn door de druk erop met spugen.

6. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    :( klinkt écht niet fijn... :( ik hoop dat het snel beter gaat!

7. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Thxs dames!

@Dicky34 dat is niet zo een hele leuke reactie van je schoonmoeder, hopelijk is als jullie het vertellen wel blij!

@butterfly22, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje, en wat bijzonder dat je erbij mocht zijn!

@Suuster, lastig die onzekerheid, maar hier ook krampen en steken....

@Jes88, hier ook vreselijke last van geuren, de geur van koffie daar wordt ik echt onpasselijk van, en als ik kook en sterkte kruiden trek ik ook echt niet.

@poepen, nou dames ik poep sinds kort weer goed, en het is heerlijk, je kunt er zo naar van worden als het niet lukt. Hebben jullie ook zo een last van veel afscheiding, hier stroomt het er echt uit:roflmao:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niet helemaal bijgekomen ben van de schrik, ik heb werkelijk geen idee hoe ik het allemaal moet gaan doen. Ook materieel, het huis moet verbouwd worden, of verhuizen. Mijn auto, ik heb een fiat 500 is echt geen optie met een tweeling en een mannetje van dan 8 :roflmao::roflmao:
    Mijn vriend heeft in augustus de meest hysterische tijd van het jaar, moet veel naar het buitenland, En alles moet ik dubbel hebben, alles, hoe ga je twee kinderen meenemen op de fiets? Ik dacht leuk ik koop een draagdoek, hoe moet ik dat nu doen, 1 voor en 1 achter:roflmao::roflmao:
    10000 vragen, ik loop over. En mijn lichaam, het eerst wat je leest over het krijgen van een tweeling is dat je ongeveer tussen de 15 en 20 kg aankomt:o:, ik ben klein en niet zwaar gebouwd, kan mijn lichaam dit wel aan....
    Maar ik ben wel ongelooflijk dankbaar, en vind het zo bijzonder.

8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Aah wat bijzonder! Gefeliciteerd!

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hé bah, dat is echt super vervelend zeg! Hoop dat het snel minder wordt voor je!

Hier ook de gehele dag door kei misselijk. Gelukkig nog niet moeten overgeven. Heb ook nog niks gevonden dat werkt tegen de misselijkheid..

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hier net voor de pret echo geweest! Het was fantastisch! Ons kleintje is super goed gegroeid!❤️ 2 dagen vooruit gezet.
    Ze werken in deze praktijk met een app, waarop ze alle filmpjes en foto’s gelijk delen met je. Nu dus ook een mooi filmpje waar het hartje kloppend is te zien en te horen! Helemaal in de wolken!❤️

Bijgevoegde bestanden:

Akka, Lelie44, Lalalola en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik snap dat je met 1000 vragen zit! Dat zou ik ook hebben denk ik. Maar ik weet zeker dat alles helemaal goed gaat komen en jullie helemaal je draai er in gaan vinden!❤️

12. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    @peme Helemaal begrijpelijk dat je zoveel vragen hebt. Je beeld van de babytijd verandert nogal ineens! Bedenk maar dat je nog heel wat maanden de tijd hebt om op alles iets te bedenken. Er is vast een pijler tweelingzwangerschappen hier op het forum, om ervaringen en tips uit te wisselen met andere ouders van een tweeling. Ik zou ook even flink in de stress schieten hoor! Maar... ik denk dat je zo je handigheden wel zult ontdekken. Je gaat misschien vanzelf een beetje 'dubbel' denken. Jullie vinden vast je draai.

Aan de misselijke vrouwen onder ons: sterkte sterkte sterkte! Lijkt me heel naar. Hopelijk is het tijdelijk. De huisarts kan ook anti misselijkheids medicijnen voorschrijven he? Gewoon proberen!

Vandaag hebben wij de intake gehad bij de verloskundige. Een heeel verhaal. Even laten bezinken allemaal. Ook hebben we het mijn moeder verteld vanavond op haar verjaardag, met mijn zus erbij. Ik had babyslofjes gehaakt en gegeven. Het duurde even voor ze durfde reageren haha. Zovan... is het echt?? Toen alleen maar blijdschap en mooie verhalen. ❤

Lelie44 vindt dit leuk.
  13. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    @Suuster Bij mij ook opeens pijnlijke steekjes vandaag de hele dag. Nog niet eerder gehad. De ene dag voel ik niks en de andere dag weer wat groeigedoe.

Soms echt flink pijnlijk die banden trouwens, bij niezen of hoesten!! (heb een griepje) Ze lijken flink op spanning te staan.

14. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Had ik gisteren ook.. ik lag in bed, plat op m’n rug en moest niezen... NOOIT MEER!
    Volgende keer ga ik wel weer in m’n foetus houding

15. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Ja precies! Vooral languit liggend doet het pijn! Oeiiii

16. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #2096 Ruubs, 12 feb 2020
    Laatst bewerkt: 12 feb 2020
    Ooooh geweldig!!!! Gefeliciteerd! ❤️ Niet schrikken, een tweeling is zooo leuk!

Heb je al meer kindjes?

17. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Vandaag echo!
    Pfff spannend!

Jaetje85, Rosa5 en Mystiek vinden dit leuk.
  18. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw

Welkom! Gefeliciteerd! Wat een opluchting een goede termijnecho, dnek ik!
    Heeft het een reden dat je daarvoor onzeker was?

Mystiek vindt dit leuk.
  19. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Successssss!
    Hoe laat mag je?
    Wij 10.20 uur en daarna intake VK. Babyochtendje haha

Rosa5 vindt dit leuk.