♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    #2461 Rhombi, 19 feb 2020
    Laatst bewerkt: 19 feb 2020
    @Kaboutertjes Welkom in de groep! Hopelijk trekken de krampen snel weg, lijkt me geen pretje!

@peme oef dat is vroeg zeg! Maar je gaat je vast vermaken!

Misselijkheid komt hier niet specifiek door een bepaalde geur gelukkig. Wel kan ik niet aan eten denken als ik misselijk ben, terwijl eten juist helpt tegen die misselijkheid...

Geslacht willen we ook weten. We weten een ontzettend leuk adresje voor pretecho's dus kijk er echt naar uit daar weer een bezoekje te brengen. Denk dat we dat rond de 16/17 weken gaan doen, en dan nemen we de oudste mee.

Een voorgevoel heb ik een beetje. Ik neig nu erg naar een meisje. Niet echt ergens op gebasseerd. Ik ben gewoon vooral met meisjesnamen bezig en denk soms ow ja, een jongensnaam is ook wel handig. En verder zeggen de mensen om me heen, en mijn man, ook dat het een meisje is. We gaan het zien!

Vandaag intake gehad bij de verloskundige. Dat voelde weer fijn vertrouwd! En ze reageerde echt heel erg enthousiast, heel leuk! Nu duimen voor een goed echo over 2 weken!

2. Kaboutertjes

Kaboutertjes Actief lid

14 feb 2020
    278
    237
    43
    Lijkt alsof iedereen het geslacht wil weten?

Voor ons gaat het een verrassing worden, al denk ik dat het een jongetje is. Dat dacht ik de eerste keer ook, is toch echt een meisje geworden haha. Nog maar 29 weken wachten..... :oops::roflmao:

3. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    @peme jeetje 24 weken dat is idd al vroeg hoor! Maar tegen die tijd ben je er misschien ook al aan toe en je zal je best vermaken! Even stilte voor de storm misschien :p

@JoanneJo vervelend de ruzies met je vriend. Vergeet niet dat hormonen ook jou flink van de waps kunnen brengen. Geef het de tijd, komt vast wel weer goed.

@Kaboutertjes wij willen het geslacht ook niet weten. Hoewel, ik wil het natuurlijk graag weten maar de verrassing vorig keer was zo leuk. Wij waren ook heilig overtuigd van een jongen, maar bleek toch echt een meisje. Onze verbazing zal ik nooit meer vergeten. Tja we moeten wel even geduld hebben :D

Voor iedereen met een fijne echo vandaag: gefeliciteerd weer!

Heb mezelf vanavond afgemeld voor sporten. Hoewel ik een zittend beroep heb, ben ik na 2x een half uur fietsen op een dag ook echt kapot. Voel me wel een beetje schuldig. Maar de bank zit zo lekker :rolleyes:

Flower253, Kaboutertjes en Dicky34 vinden dit leuk.
  4. Kjubda

Kjubda Lid

29 dec 2019
    44
    87
    18
    Vrouw
    Hier vandaag ook weer een echo gehad! Was helemaal goed :thumup: Mooi kloppend hartje en een beweeglijk kind! Heerlijk om te zien. Ben 1 dag vooruit gezet :)
    Wij willen ook weten wat het word. We hebben eind maart weer een afspraak voor de geslachtsecho.

Dicky34, Flower253, Jes88 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Kjubda

Kjubda Lid

29 dec 2019
    44
    87
    18
    Vrouw
    Het is nu al een mooi kind :D

Bijgevoegde bestanden:

Lalalola, Dicky34, Flower253 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    [Q
    Ahh wat een mooie duidelijke foto!

Kjubda vindt dit leuk.
  7. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Echt jouw neus! ;)

wat een mooie duidelijk foto!

Ruubs en Kjubda vinden dit leuk.
  8. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    @Kjubda Wat fijn! Mooi om te zien!

Kjubda vindt dit leuk.
  9. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Wij doen (heel fout) een gender reveal party. Na alles wat wij hebben meegemaakt proberen we alle redenen om iets te vieren te nemen :D

Mystiek, Dicky34, Rosa5 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Wij gaan ook een taart laten maken met roze of blauwevulling en dan lekker opsmikkelen met wat vrienden en naasten. Zon hele party zie ik niet zitten haha

11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hier ook last van hypermobiliteit.
    Ook vanaf jongs af aan last van m’n rug en vanaf m’n 18de van m’n heup. Toen kwamen ze er achter dat m’n bekken scheef staan.. Gelukkig viel dit met een zooltje goed te verhelpen! En gaat het nu al jaren goed!
    Ook kleine scoliose en een syrinx in m’n rug, die gelukkig geen kwaad kan!
    Het feit dat ik nu al m’n stuitje voel en last heb van m’n onderrug baart me wel zorgen..

Dicky34 vindt dit leuk.
  12. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hier kotsmisselijk als ik gesmolten kaas ruik. Als m’n vriend een kapsalon besteld ga ik echt kokhalzen. En ik had van de week kokos shampoo en dat rook gewoon naar gebakken aardappelen.. gadverdamme. Nu snel andere shampoo gekocht.. gek hè wat je geur kan doen.
    Wij willen het ook weten het liefst zsm (allebei vrij ongeduldig) en gaan ook een gender reveal doen maar wel met een klein groepje thuis. Dus familie alleen. Met een grote ballon denk ik met confetti.. ben heel benieuwd. Ik heb zelf een voorgevoel van een jongen, puur omdat ik me heel anders voel dan bij mijn dochter. Maar je weet het nooit.. mijn. Vriend is overtuigd van een meisje hij ging vroeger in Marokko altijd naar waarzegsters en die hebben allemaal gezegd dat ie 4 kinderen krijgt ( nou dat moet ik dan ook nog maar willen haha) en dat de eerste een meisje zou worden.

Dicky34 vindt dit leuk.
  13. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Wat fijn dat de echo’s weer goed waren. En wat een mooie echo foto! Hele baby al.
    Bij ons was het nog meer een kikkertje hahaha.. ben benieuwd wanneer ik mijn volgende echo heb. Over 2 dagen zit ik op 9 weken..

Dicky34 vindt dit leuk.
  14. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hier trouwens ook af en aan nogsteeds krampen hoor. Bij mij is het echt het groeien van de baarmoeder.. ik hou me eraan vast dat ik dit vanaf dag 1 had, en kleintje al 2x goed gezien heb ik de echo.. dus het hoort er gewoon bij al is het geen prettig gevoel

Dicky34 vindt dit leuk.
  15. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.922
    1.520
    113
    Vrouw
    Pffff. Is het al ochtend? Dan mag ik lekker naar m'n bedje toe. Morgen ook nog een nachtdienst en dan ben ik er een jaar vanaf:thumup:

Dicky34, Akka en Jes88 vinden dit leuk.
  16. Kaboutertjes

Kaboutertjes Actief lid

14 feb 2020
    278
    237
    43
    4 kinderen waarvan de eerste een meisje. Jouw eerste is een meisje, dat is ook soort van zijn kindje. Zal vast ook deels voor de opvoeding verantwoordelijk zijn.
    Dus na deze krijg je nog twee kindjes ;)

Lalalola en Dicky34 vinden dit leuk.
  17. Kaboutertjes

Kaboutertjes Actief lid

14 feb 2020
    278
    237
    43
    Prachtige echo :)

18. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Wij doen ook een gender reveal. De vorige keer hadden we wel de namen gezegd, maar de hele zwangerschap volgehouden dat we niet wisten of het een jongen of meisje werd:D maar dat wisten we natuurlijk wel ( zo nieuwsgierig als we zijn)
    Dus deze keer zullen ze ons niet meer geloven en zullen we de namen geheim houden:D:D

Pimpelmeesje, Kaboutertjes en Dicky34 vinden dit leuk.
  19. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hebben jullie ook dat de ene dag je buik meer opgeblazen is dan de ander?
    Ik weet dat ik me er niet aan vast moet houden want de baby is nog zo mini. Maar ach ja je let overal op.. het liefst heb ik elke week een echo om te kijken of het goed gaat daarbinnen :)

Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ja, de ene dag idd meer als de ander. Ik merk dat je je vaak zorgen maakt, maar probeer alsjeblieft te vertrouwen op je lichaam. Je bent nu bijna 9 weken en de kans dat er iets misgaat wordt met de dag kleiner!

JoanneJo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina