We gaan geen nipt doen, wel controle bij 20 weken echo. Nog 4 dagen! En dan mogen we weer spieken . Op de achtergrond is de angst er nog dat het niet goed is gegroeid. Ik denk puur omdat ik het nog niet heb voelen bewegen. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit!
Op een zondag! Wat bijzonder. Snap dat je het spannend vind. Maar ook leuk om de kleine weer te zien toch? Vanochtend de nipt laten doen. Benieuwd wanneer we de uitslag krijgen.
Nipt gedaan, zonder nevenbevindingen. Een goede uitslag. Heerlijk vertoeven in het tweede termijn, voel me stukken beter
Wij weten het nog niet. Over 2 weken hebben we een counseling gesprek en daarna gaan we beslissen wat we willen. Blijf het moeilijk vinden. Hier is het nu echt aftellen naar de eerste echo. Nog 3 dagen. De zenuwen bouwen langzaam op en ik merk het wel een beetje aan mijn humeur. Morgen nog een dagje op vakantie en dan maandag en dinsdag door zien te komen en dan mogen we dinsdag eind van de middag!
Wat lief meiden, bedankt voor alle steun! Doet me echt super goed en zo bijzonder we kennen elkaar niet persoonlijk maar toch weer wel en dat ik hier dan zoveel steun krijg. vanmiddag de pretecho gehad, ik was echt nerveus! Maar wat een mooie echo gezien.. kleine was heerlijk aan het bewegen en zwemmen. Papa stond daar voor m’n neus, hij had spijt en wilde graag naar de kleine kijken. Vond ik wel stoer dat hij gewoon kwam, en zegt iets over hem alhoewel ik nog heel boos ben. En we moeten het nog uitpraten op een rustig moment. Maar de blijheid overheerst en voel me nu heel gerust eindelijk over de baby! Het liefst zet ik het op Facebook.. maar is dat niet te vroeg? Hoe snel deden jullie dat? Ben nu 10 weken 1 dag
Fijn meis vooral doen wat goed voelt voor jou! Ik zou nog even wachten met zeggen tot 12 weken, ik heb t ook nog niet overal bekend gemaakt maar dat is natuurlijk persoonsgebonden en ook daarin moet je doen Wat voor jou goed voelt!
Ik ben nog steeds erg misselijk, sochtends lijkt het nu wel wat beter te gaan en nu viraal savonds erg ziek en veel spugen heel vervelend maargoed hoop dat t binnekort over is. Maandag naar zh en dan hopen dat we het hartje kunnen horen ben benieuwd
Wat fijn @JoanneJo dat je een fijne echo had! En wat fijn dat je je beter voelt @frummelke86. Ik ben bij vlagen nog misselijk, heb wel het idee dat het nu minder wordt. Hopen dat jij je ook snel beter voelt @Jess88 Zijn er nog meer meiden die last hebben van een enorm droge huid en jeuk? Eigenlijk over hele lichaam. Tijdens m’n vorige zwangerschap ook gehad, maar dat begon pas veel later...
Met mijn dochter was ik ook 10 weken toen ik het bekend maakte! Voelt nu wel heel goed! Hier ook overal jeuk. Benen enzo! Had ik vorige zw ook echt vervelend
@JoanneJo wow wat mooi! En toch wel stoer dat de papa is komen opdagen. Ik ga het met 11 weken op mijn werk vertellen. Ik ben die week jarig dus dan kan ik dat mooi combineren. Ben ik daar ook weer vanaf want ik vind in de spotlights staan echt vreselijk haha. Social media twijfel ik nog over of ik er überhaupt een officiële aankondiging op zet. Ben niet heel actief op mijn tijdlijn. Maar ik zie het wel. Ook wel leuk als de nichten en neven die ik eigenlijk nooit zie het weten. Maar eerst duimen voor een goede echo! Dus als het voor jou goed voelt, lekker doen! Volgens mij heeft @Dicky34 het er al met 9 weken op gezet? Helemaal prima toch als dat goed voelt!! @Lelie44 nee gelukkig geen last van. Wel vervelend zeg!
Ja wij hebben echt enorm veel vrienden die we op Facebook hebben, en ook wel veel die nu al vragen waarom ik niet mee kom in een café waar gerookt mag worden etc. Steeds andere smoesjes maar daar zijn we dan ook vanaf. En ben gewoon trots! En het voelde gewoon goed vanmiddag toen de kleine zo aan het bewegen was. Donderdag mag ik weer bij de vk voor de termijn echo.. beetje verpest met echo’s deze zwangerschap volgens mij. Maar goed moet kunnen
Wij hebben 11 maart de combinatietest. Afgelopen dinsdag al bloed laten prikken en die uitslagen waren al heel snel binnen. Jeuk heb ik geen last van gelukkig. (Althans nog niet) Misselijkheid is ook al minder, alleen nog wel vermoeid. zag ook alweer goede berichten en echo’s voorbij komen. Fijn hoor dames
@JoanneJo Wat fijn zeg! Gelukkig. @NIPT wij wilden enkel de NIPT doen zonder neven, maar tijdens het gesprek bij de termijnecho toch ook voor de nevenbevindingen gekozen. Afgelopen vrijdag bloedgeprikt. De aankondiging op social media was heel leuk. Maakt alles meteen veel echter! @JoanneJo Het belangrijkste is dat je je er goed bij voelt om het te delen. De termijn is dan maar een bijzaak. Bij de tweeling hebben we het ook met 10 weken gedeeld, was precies op oudejaarsavond en die dag hadden we de termijnecho gehad. Nu voelde het met 12 weken pas veilig om te delen. Gisteren naar de negenmaandenbeurs geweest. Blijft zo leuk! Is er nog iemand geweest?
Wat fijn van de goede echo @JoanneJo . Knap dat de vader toch gekomen is. Termijn van bekendmaking is inderdaad niet van belang, de een geeft de dag van een positieve test al aan dat het zo ver is de ander pas na 20 weken (als het zo lang te verbergen is haha). Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Jeuk of droge huid hier gelukkig niet, lijkt mij verschrikkelijk. Helpt daar niet één of ander creme tegen? Dochtertje had na de geboorte zo een droge huid toen was er iets van La Roche of zo aangeraden. Hielp haar goed, wie weet ook voor de kriebeldames hier? Heb wel last van misselijkheid bij sterke geuren. Dochter poept op potje en niet op de wc, als ik dat weg gooi..... Dan mag ik ook altijd even over de wc hangen om te spugen. Tanden poetsen of flossen is ook zo een dingetje, zodra ik bij de achterste kiezen kom, komt het eten er spontaan weer uit en kan ik opnieuw beginnen, soms tot 3x toe. Hoop op veel goede uitslagen binnenkort van alle nipt en combinatie testen hier.
@JoanneJo Fijn van de goeie echo! Wij hebben het vorig weekend persoonlijk verteld tegen vrienden en afgelopen week op social media gezet. Maakt het inderdaad een stuk ‘echter’ nu iedereen het weet! @Jeuk; Ja! Ontiegelijk veel jeuk! Vooral op mn buik en mn rug Ik heb vandaag gewoon tot 11:00u uitgeslapen! Helemaal niks voor mij! Maar ik ben zo ontzettend moe. Niet vooruit te branden! Lag er gister om 23:30u in en ik was ook nog eens in slaap gevallen toen ik thuis kwam uit het werk van 16:00u tot 19:00u. En trouwens; hallo buik!
Hier ook overal jeuk, ik wordt er gek van, in mijn vorige zwangerschap gebruikte ik bio oil dat werkte super, zag dat het nu in de aanbieding was, dus koop maar gelijk groot in Bij gaan dinsdag lekker babyshoppen, eindelijk