Nou ja wat een rare reactie zeg. Je hebt het formulier pas net mee gekregen... Gelukkig draaide ze bij en heb je een afspraak staan. Misschien is ze een beetje overwerkt nu met de crisis? Hier nog geen afspraak voor de 20 wekenecho maar deze wordt gewoon door de verloskundigenpraktijk zelf gedaan dus die zullen we woensdag wel in gaan plannen denk ik.
Ik krijg morgen pas formulier mee om te bellen. Ben ook al 16 weken. Hoop niet ook zo een reactie ga krijgen zeg.
Nee hopelijk valt het bij jou mee! @Rhombi, tja ik denk idd overwerkt ofzo. Hopelijk maakt ze alleen de afspraken en doet ze niet de echo zelf
@Lelie44 , wat een rare reactie zeg! Hier heb ik hem met 14 weken ingepland geloof ik. Moet er over een paar weken heen.
Ik heb hem met ruim dertien weken ingepland. Ze willen het inderdaad graag vroeg plannen, maar dat weet de VK hier ook. Raar hoor, om dan zo boos te worden.
Zwangerschapsclub september 2020 ♡ Termijnecho/extra echo Dicky34 - 9 april pretecho (16w+2d) 20 weken echo Lindajl - 6 april (18w5d) Mystiek - 14 april Lelie44 - 15 april Ananas13 - 19 april Pimpelmeesje - 20 april Jaetje85 - 20 april Ruubs - 22 april Flower253 - 22 april Peme - 28 april Butterfly22 - 6 mei Overige afspraken Jaetje85 - 24 maart vk controle Joannejo - 25 maart controle vk + hartje luisteren Kaboutertjes - 27 maart controle vk Lindajl - 31 maart controle vk Flower253 - 31 maart controle vk Rhombi - 1 april controle vk Ananas13 - 1 april controle vk Peme - 3 april controle gynaecoloog Dicky34 - 8 april controle vk Uitgerekende datum Suuster - 32 jaar - 1e kindje - 1 september 2020 Chocotaart 1e kindje 1 september Lindajl - 4e kindje - 2 september Trotsemoeder1987 -32 jaar- 7e kindje - 2 september 2020 Frummelke86 - 1e kindje - 3 september 2020 Pimpelmeesje - 30 jaar - 1e kindje - 3 september 2020 Mystiek - 35 jaar - 2e kindje - 4 september 2020 Kjubda - 32 jaar - 3e kindje - 5 september 2020 Constellations1984 - tussen 6 en 12 september 2020? Lelie44 - 2e kindje - 8 september 2020 Jes88 - 9 september 2020 Flower253 - 27 jaar - 3e kindje - 9 september 2020 (meisje) Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - 9 september 2020 Wishtobe - 2e kindje - 10 september 2020 Jaetje85 - 35 jaar - 1e kind - 10 september Kaboutertjes - 2e kindje - 10 september 2020 Ro1990 - 11 september 2020 Ruubs - 29 jaar - 3e kindje - 12 september 2020 Ananas13 - 28 jaar - 1e kindje - 15 september Akka - 27 jaar - 2e kindje - 15 september 2020 peme - 38 jaar - 2 en 3e kindje 9 september 2020 Lalalola - 17 september 2020 PeppaP - 20 september 2020 Amann - 20 september 2020 Butterfly22 - 34 jaar - 2e kindje - 22 september 2020 Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje -22 september '20 Joannejo - 27 jaar - 2e kindje - 25 september’20 Annelie -29 jaar- 4e Kindje - 26 september 2020 Pinkpineapple - 29 jaar - 3e kindje - 27 september 2020 Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - 28 september 2020 Blomma - 35 jaar - 2e kindje - 28 september 2020 Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - 30 september 2020 Overzicht Totaal (32) Termijnecho/extra echo (1) 20 weken echo (9) Jongen (0) Meisje (2) Verrassing (30)
Ik heb de 20 weken echo vandaag ingepland met 15 weken. Deden ze niet moeilijk over. Ik Had vandaag eigenlijk ook een echo maar die is dus afgezegd. alles telefonisch nu
Hoe zit het met de baby uitzet meiden? Ik merk dat ik vanwege corona daar totaal niet mee bezig ben, heb wel al heel veel (roze) kleertjes besteld. Ben beneiwd hoe ver jullie daar mee zijn?!
Ik ben er nu iets meer mee bezig, maar omdat ik veel thuis zit. Gister even bij Babypark geweest, even rond geneusd. Heb al wat wat kleine dingetjes gekocht, maar grootste aanschaffen moeten nog.. Voor de rest lees ik alles mee hoor, alleen veel last van hoofdpijn, dus niet zo vaak en lang op mn telefoon.. Daarom reageer ik even niet meer zo uitgebreid.. Denk vooral stress, bah..
Echt zo jammer van de echo's die afgezegd worden... Babyuitzet ben ik ook niet zo mee bezig nog. Nu is dit nummer 4 en aangezien ik me nooit compleet gevoeld heb heb ik ook niks weggedaan nog. Dus de grote dingen hebben we. Slaapkamertje, aanschuifbedje, badspullen, en wagen hebben we 2ehands al gekocht. Wel willen we de babykamer nog verven. Is nu zuurstokroze en zelfs als het een meisje wordt lijkt okergeel me een keer mooi. En daar wil ik dan ook wat spulletjes voor kopen zoals aankleedkussenhoezen en ledikantlaken. Maar dat komt nog wel. Ik hoop gewoon dat deze crisis sneller voorbij is dan verwacht en dat we nog wat maandjes overhouden om echt even lekker te shoppen.
Hier nog niks gekocht. Wij weten nog niet wat het wordt. En unisex kleertjes vind ik niet zo leuk. De meeste dingen hebben we gelukkig nog. Box en wipper alleen niet. Die hebben we aan vrienden gegeven. Maar misschien hebben hun het niet meer nodig. En kunnen we het weer terug krijgen. Anders is dat zo nieuw gekocht. O ja, kruiken moeten we ook, die hadden we verkocht. Maar de leuke dingen shoppen als kleding, lakentje, badcape doe ik toch niet online. Dan vind ik het leuker om in de winkel rond te struinen. Maar dat ga ik nu niet doen. Wij moeten sowieso eerst verhuizen. Dus praktischer om daarna pas te shoppen. Woensdag krijgen we de sleutel. En dan hopen dat de verbouwing soepel verloopt. Extra spannend met de huidige crisis....
Uit angst voor een lock down heb ik de afgelopen al alles besteld . Kinderwagen, autostoeltje, eerste pakje, verschoonkussens, badje Meubeltje hebben we van marktplaats, beetje vintage meubeltjes dus die staan hier door het hele huis omdat ze gelakt worden maar zelfs daar ben ik al bijna klaar mee. Merk alleen dat ik niet zo goed kleertjes durf te kopen, ben bang voor bulk maatje 50 en dan komt er dalijk zo'n lange slungel uit.
Ik heb nog helemaal niks. Maar ik heb opzich nog wel spullen op zolder van de andere kinderen. En na het corona gedoe ga ik wel eens shoppen. Mijn hoofd staat er ook niet echt naar nu. Mijn oma ligt heel slecht met een dubbele longontsteking. Waarschijnlijk corona @lindajl , oh dat is wel spannend ja! Hopelijk kun je gewoon verhuizen
Wij willen tot de 20 weken echo wachten en dan een duowagen en autostoel aanschaffen. Bedje enz hebben we nog. Als het een meisje wordt kan ik ook meteen kleertjes shoppen
Ik heb wel wat kleertjes gekocht, omdat ik helemaal niks heb qua kleding na 2 jongens. Maar verder wil ik eigenlijk gewoon het meeste in het echt halen. In de winkels lopen en rondkijken is toch leuker dan online bestellen, dus ik wacht ook nog even. Moet zeggen dat ik er gewoon niet zoveel zin in heb nu. @Wenda sterkte met je oma!
Wij hebben tot nu toe alleen 2 neutrale speentjes gekocht en een wit hoeslakentje wij gaan pas los als we het geslacht weten. Heb toen bij mijn dochtertje de neutrale kleertjes niet of nauwelijks aangetrokken. Gister een videogesprek met de verloskundige gehad en zij kon gelukkig op de echo foto van de combinatietest, aan de hand van de nubtheorie, duidelijk het geslacht zien. Ze heeft het op in een envelop gedaan, die heb ik bij de deur van de praktijk aangepakt en vervolgens bij de feestwinkel afgegeven. Ons dochtertje wilde graag een feestje voor de baby met een confettieballon morgen kan ik die ophalen en zondag houden we ons eigen gender reveal feestje merk wel dat er over alle leuke vooruitzichten een schaduw is gaan hangen. 2 gecancelde bruiloften en ik merk dat ik nu anders geniet en anders bezig ben met deze zwangerschap dan met de vorige. En dat ligt echt niet aan het feit dat het de 2de is @Wenda heel veel sterkte met en voor je oma.
Sterkte @Wenda ! Wij zijn ook nog niet zo met de uitzet bezig. Ik naai een paar hoeslakens voor de co-sleeper en veel spullen hebben we gewoon al van toen mijn zoon geboren werd. Ik wacht het geslacht even af en ga dan kijken wat ik er nog bij wil en of dat genderspecifiek gaat zijn. Ik vermoed dat dit mijn laatste zwangerschap is, dus ik ga geen rekening meer houden met opnieuw bruikbaar. Ik ben wel al begonnen aan een cadeau-lijstje. Niet omdat mensen per se cadeaus mee moeten nemen, maar dat doen ze toch wel, en dan heb ik liever iets wat we nog kunnen of willen gebruiken. En zo even een lijstje oplepelen valt nog niet mee.