♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    op het papiertje van de verloskundige stond: 95% meisje;)

2. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    @butterfly22 gefeliciteerd zeg! Als t goed is hebben we dan nu 3 meiden en 1 jongen op komst toch?

@Kaboutertjes wij hebben ook wasbare luiers aanschaf vorige zwangerschap maar het verwaterde al snel, zonde, miss nu ook weer proberen!

@JoanneJo lekker samen in t huisje! Fijn dat t rust brengt. Een angelsound vind ik echt een aanrader! Ik gebruik hem ook af en toe als ik denk hmm zal alles nog goed gaan, je hoort dan echt heel duidelijk de baby bewegen, kan alleen niet altijd een hartslag vinden maar alleen dat bewegen is al.top!

@Rhombi woensdag controlle, fijn altijd weee! Zeker ij deze spannende tijden he!

Wij ook woensdag controlle en extra echo ivm het mindere vruchtwater, rete spannend en mijn vriendin mag niet eens mee grr maar het is wat het is nu! Ik mis het ook onwijs nu om lekker te kunnen shoppen, krijg je eindelijk een meisje met al die schattige kleertjes! Babypark is wel open maar ik durf er gewoon niet heen nu...

JoanneJo vindt dit leuk.
  3. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik ben idd aan het kijken voor de Angelsounds. Ik vraag me af of ze die in de winkels van prenatal ook verkopen? Online is ie uitverkocht en ik heb een kadobon van prenatal dus komt wel handig uit nu. Ik ga straks maar even daarheen (woon op loopafstand van de stad hier.. ideaal) een vriend van mijn vriend die is net papa geworden en heeft er thuis ook 1 liggen. Maar ik kan weer niet wachten

4. Momtobe12345

10 mrt 2020
    70
    34
    18
    Meiden, eten jullie nog de voorverpakte geschrapte wortelen van de dag zelf gewoon? Meestal neem ik altijd de verse producten maar met virus niet zin om vaak naar de supermarkt te gaan. Dus houdbaarheid tot 29.3 zouden jullie dat nog gewoon vandaag eten?

5. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ja, dat zou ik eten. Groenten zijn sowieso heel veel veiliger dan vlees, en zelfs als er wat mee is kun je ze koken en dan is er niets mee.

Jaetje85 en Momtobe12345 vinden dit leuk.
  6. Chocotaart

Chocotaart Actief lid

12 jan 2016
    231
    245
    43
    Vrouw
    Ik heb zelf de fetal pocket doppler werkt ook prima!

7. Momtobe12345

10 mrt 2020
    70
    34
    18
    @Mystiek dankjewel voor je reactie.

Mystiek vindt dit leuk.
  8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Even snel tussen door, nu ik het eindelijk mag vertellen tegen iedereen (ga straks even alles bij lezen!);

Wij krijgen een MEISJE!:D

Vandaag aan de opa’s, oma’s, ooms en tantes bekend gemaakt!

Eli05, Flower253, Jaetje85 en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk leuk! gefeliciteerd!

10. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hadden donderdag onderzoek bij de gynaecoloog en helaas moest mijn vriend in de wacht kamer blijven. Maar we hadden afgesproken dat ik zou vragen wat het gaat worden, en het wordt een meisje en een jongen!! Zooooo blij dat wilde ik zo graag, dus we zijn helemaal in de zevende hemel! Heb gelijk twee setjes gekocht maatje 44, van noppies zo schattig...

Verder maak ik maar gebruik van deze tijd om het hele huis op te ruimen, was heel erg nodig:roflmao: Wij gaan de zolder verbouwen dus die moet leeg, ik hou heel erg van kleding, dus heb de afgelopen jaren nogal wat verzameld. Ik heb denk ik wel 10 zakken kleding naar de kringloop gebracht. en er ligt nog een enorme beg om te verkopen:) Het ruimt lekker op, ook in mijn hoofd.

Het Corona virus komt hier wel heel dichtbij, zojuist de broer van een vriendin op genomen op de ic. En de vader van een hele goede vriend van mijn vriend is donderdag in Belgie overleden, en de fam kon geen afscheid nemen. Zo triest...

Blomma, Flower253, Jaetje85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @JoanneJo fijn dat jullie lekker verhuisd zijn!

12. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn om het hartje te horen, zo een heerlijk geluid

13. Kaboutertjes

Kaboutertjes Actief lid

14 feb 2020
    278
    237
    43
    Wat leuk, kunnen de dames die het geslacht al weten dit in de lijst zetten? Dan kunnen we het mooi bijhouden :)

@peme , ik las je post van maatje 44, wat klein of niet? Maar met een tweeling is dat niet ongebruikelijk natuurlijk.
    Geniet van het opruimen, kan heerlijk bevrijdend zijn en soms kom je nog eens leuke dingen tegen die je al lang vergeten was.
    Vervelend van de corona gevallen in je omgeving. Het is heftig.

Suuster vindt dit leuk.
  14. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ze worden met week 37 weken gehaald, en zijn altijd kleiner als 1 kindje, en mijn zoontje was ook een maatje 44 dus denk dat het wel past, maar het is zooooo klein

Kaboutertjes vindt dit leuk.
  15. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voor het meisje

Bijgevoegde bestanden:

Blomma, Flower253, Kaboutertjes en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voor het jongetje

Bijgevoegde bestanden:

Blomma, Flower253, Kaboutertjes en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Super leuk, een jongen en een meisje!
    Wat klein, maatje 44:)
    Hier beginnen we meteen met maat 56:roflmao:

18. Momtobe12345

10 mrt 2020
    70
    34
    18
    @Ananas13 wat super leuk! Gefeliciteerd!

@peme Oh, wat heerlijk. Van beide 1. En te schattig die pakjes. Ik had die jij hebt voor het jongetje ook voor mijn dochtertje maar dan met een roze mutsje als eerste pakje. Zo'n leuk pakje. Had die roze trouwens ook voor haar. Ik ben echt gek op noppies. En het blijft ook zo mooi dat het allemaal nog best mee kan deze ronde....

Ik ben ook zo benieuwd. Heb sinds het begin het idee een jongetje, en heb stiekem ook al eea gekocht voor een jongen:) Ach, als meisje is, kan ze ook prima blauw aan toch denk ik dan maar.

Jes88 en Jaetje85 vinden dit leuk.
  19. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Wat heerlijk @peme een jongen en een meisje! en wat een lieve pakjes :o:

@JoanneJo wat fijn dat jullie verhuisd zijn. Is het nog gelukt met de angelsound?

peme vindt dit leuk.
  20. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    peme vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina