♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier ook een aardig buikje. Verder al behoorlijk last van maagzuur en mn heupen werken ook niet echt meer mee.
    En ik heb nu al fijne harde buiken en veel buikpijn. Maar dat is denk ik stress

Bijgevoegde bestanden:

Flower253, Chocotaart, Lelie44 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Ik ben trouwens wel onwijs moe elke dag.... kan soms amper van de bank komen

3. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik ga vaak rond 21.00/21.30 naar bed (en soms nog eerder) en sta rond 7.30 naast mijn bed en dan kan ik aardig de dag door qua energie

Jes88 vindt dit leuk.
  4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik ben ook flink moe, maar dat komt denk ik doordat ik de hele dag druk ben met de kinderen.
    Voordat de scholen dicht gingen had ik juist weer meer energie

5. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie buikjes idd al dames! Hier bij de eerste echt pas iets zichtbaar vanaf 18-20 weken, nu staat het er zo voor :)

Ik val standaard na het eten in slaap haha, maar ga daarom wel laat naar bed.. ben echt een avondmens!

Bijgevoegde bestanden:

Flower253, Chocotaart, Lelie44 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Wow, jullie buikjes! Zo bol is de mijne nog niet haha, maar het is ook de eerste.
    Dromen zijn bij mij alweer wat normaler/minder. Gister wel een duizeling/niet goed momentje na een warme douche en vanochtend een raar soort buikpijn onderin m'n buik, die ik niet herkende. Even gaan liggen, dat hielp.

7. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Het is bij mij ook de eerste en er zit wat spek overheen.. maar nu komt er toch echt een andere vorm overheen

ik heb ook vaak een vreemde pijn onderin.. denk dat dat de bekende bandenpijn is

Jes88 en Jaetje85 vinden dit leuk.
  8. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Hier ook wel echt van de meeste kwaaltjes af. Merk zelfs dat ik savonds slechter inslaap als ik een middagdutje doe. Dus die sla ik maar over.
    Die dromen blijven inderdaad wel bizar! En vaak onrustig slapen. Word vaak wakker op m’n rug en dan draai ik weer op m’n zij.
    Ik wil zo graag aan de slag met de babykamer! Goeie tip om naar de kringloop te gaan, maar ik denk dat ie dicht is. En die zal voorlopig dus ook niet meer open gaan :$

9. Chocotaart

Chocotaart Actief lid

12 jan 2016
    231
    245
    43
    Vrouw
    Hey allemaal

Ik slaap vooral s'nachts slecht. Als ik wakker word omdat ik (weer) naar het toilet moet val ik maar moeilijk in slaap. Veel last van mijn bekken waardoor ik ook gewoon mijn draai niet kan vinden. Lig ook wakker om de 20-weken echo, vind het spannend en leuk. Maar wel moeilijk dat ik alleen moet gaan, ook al snap ik het helemaal.

Bij deze nog een buikfoto: ik ben hier 17+4, het is mijn eerste:)
    gisteren had ik veel last van bandenpijn/spieren in mijn buik en had ik echt het gevoel dat de boel aan het rekken is. Vandaag past mijn jas ook niet meer dicht. Ben nu dus iets ronder dan op deze foto.

Ik doe een poging om de foto toe te voegen, het gaat nog even duren. Update 20:34 het is gelukt.

Bijgevoegde bestanden:

Jes88, Flower253, Wenda en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Dat moeilijk in slaap komen na het plassen heb ik ook. Echt verschrikkelijk is dat

11. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik moet dus helemaal niet zoveel plassen... Had het bij mn vorige zws ook pas op het einde..

12. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    @Wenda gecondoleerd.. en vooral sterkte deze rare tijd waar we in leven waarin dit soort dingen nog moeilijker zijn.

Ik heb de angelsound (van prenatal) en gebruik slakkengel van action (op advies van de verkoopster want de gewone gel was op) en dit werkt echt prima. Kon meteen het hartje vinden. Gister wat moeilijker en dernet weer meteen superduidelijk! Merk echt dat de kleine beweegt van hier naar daar. handig deze tijd want niemand mag meer mee en zo kan iedereen inclusief grote zus toch een beetje meegenieten van m’n zwangerschap
    ik ben er telkens weer gerustgesteld door.

mijn vriend baalt wel.. is z’n eerste kind maar het scheelt dat we bij de 13 weken een combinatie test hebben gehad en die echt helemaal in orde was incl geslacht. Hierdoor zijn we natuurlijk gerustgesteld en we krijgen alsnog de 20 weken echo ook.. dat wou ik zelf ik dacht toch weer een echo extra en ben nu blij toe want een pret echo zit er niet in. Wij mogen wel videobellen tijdens de echo.. dus dat doen we ook. Maar alsnog hoop ik dat de ellende snel voorbij is want het is toch anders dan anders zo

13. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Buik fotootje.. let niet op de rommel haha even snel gemaakt! Ik word nu echt wel steeds dikker merk ik. In mijn eerste zwangerschap had ik door een “vriendin” echt een afkeer tegen aankomen. Die zei me ook dat ik echt moest opletten etc waardoor ik amper genoot van een groeiende buik. Ook mede door haar daarna vrij snel afgevallen met als resultaat dat ik een jaar later echt super onzeker was en juist wou aankomen. Vol is het nieuwe slank zeg ik nu hahah.. ik voelde me met die kilo’s extra veel zekerder. Nu ben ik gestopt met Shakes en voeding voor aankomen vanwege mijn zwangerschap maar nu geniet ik dus extra extra van het dik worden en hoop na mijn zwangerschap dat er wat kilootjes aan blijven zitten. Dat scheelt me weer shakes

Bijgevoegde bestanden:

Chocotaart, Jaetje85, Flower253 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    veel plassen hoef ik niet, maar 1 keer per nacht moet ik wel

15. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou daar heen gaan lijkt mij een stuk fijner

16. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Over die buik gesproken, hij is geëxplodeerd:roflmao:
    Ik was gisteren na 4 weken even op mijn werk, ik wilde het daar gaan vertellen aan mijn collega's maar toen werd ik zoek. Nou gisteren hoefde ik niets te vertellen:o:
    Mijn buik heeft nu het formaat van wat ik bij mijn zoontje met 25 weken was, maarja nu zitten er 2 in.. Maar ik was nog niet heel veel aangekomen

Jes88, Jaetje85, Suuster en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha tof @peme ! Foto? :o:

@JoanneJo Groot gelijk dat je er nu niet meer op let hoor, laat je niets aanpraten :thumup:

Vanmorgen lag ik in mn bed en dan voel ik zo duidelijk een bolletje onder mn navel, te leuk. Ik heb trouwens ook wel veel last van die bandenpijn/steken, helemaal als ik opsta van de bank oid. Teken dat alles groeit denk ik dan maar ;)

JoanneJo, Jes88 en Lelie44 vinden dit leuk.
  18. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha leuk. Bij jou zal het helemaal wel hard gaan!

Ik voelde vanmorgen voor het eerst de baby tegen mijn hand schoppen. Hopelijk kunnen man en kinderen het binnenkort ook voelen.

Ik heb vandaag echt weer zoveel last van mijn buik. Vanmorgen een poosje voor juf gespeeld en vanmiddag maar weer op de bank denk ik.
    Het maakt me soms wel bang voor een vroeggeboorte. Deze zwangerschap is 1 en al stress :|

19. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Blomma ik zal vanavond even een foto maken:)

20. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Vandaag de overdracht gehad van ons nieuwe huis. De komende dagen gaat m'n man met wat hulp slopen. Vanaf maandag gaat de aannemer aan de slag.
    11 mei de overdracht van onze huidige woning.
    Ben zo benieuwd hoe het gaat worden. We zullen boven zelf nog wat schilderwerk moeten doen. Verder wordt alles gedaan.
    Zo spannend allemaal.

Lelie44 en Chocotaart vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina