♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaetje85

    Jaetje85 Actief lid

    22 nov 2015
    489
    452
    63
    @Jes88 Gelukkig! Toch spannend zulke dingen. Maar ze zullen er wel een hoop ervaring mee hebben, dus komt vast helemaal goed!
     
    Jes88 vindt dit leuk.
  2. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Jes88 Oh gelukkig :) Je wordt iig goed in de gaten gehouden!
     
  3. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Voelen jullie de baby al dames? En hoe vaak? Ik meen de mijne te voelen sinds deze week! Maar nog niet heel vaak of met regelmaat, soms denk ik na een dag heb ik je wel gevoeld? Gisterochtend wel weer heel duidelijk.
     
  4. butterfly22

    butterfly22 Bekend lid

    9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik wel en dacht van de week dat ik het ook een keer aan de buitenkant voelde, maar ben er niet helemaal zeker van
     
  5. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik voel de baby sinds week 11. Toen af en toe en nu wel elke dag.
    Ook soms aan de buitenkant.
     
  6. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ah gelukkig!
     
  7. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Blomma fijn dat het mee viel! En nu weer veilig in je coconnetje blijven. Herken je gevoel wel. Ik laat mijn man ook de boodschappen enzo doen. En vrijdag moest ik voor het eerst weer naar mijn werk, vond het heel spannend! Ik heb echt om de haverklap mijn handen staan wassen. Maar ook wel weer fijn om er even uit te zijn.

    Buiten adem ben ik ook snel. En afgelopen weken was het wel heel erg. Sinds kort een puffer van de huisarts gekregen en dat maakt het wel een stukje beter.

    @peme ow heerlijk even veilig privé shoppen! En het fijne is dat je deze kleding ook na de zwangerschap kunt dragen. Ik koop wel echt positiekleding omdat ik dat net wat mooier vind vallen maar ik let er wel op dat het rekstof is en ook nog mooi zit zonder buik, zoals bij veel positie/voedingskleding.

    @Jes88 wat fijn dat ze alles zo goed in de gaten houden. Stelt toch gerust!

    Ik heb een tijdje gedacht de baby te voelen maar nog niet overtuigend. Nu denk ik soms een kriebel te voelen maar nog steeds niet heel overtuigd. Laatst leek ik wel opeens een schop te voelen. Maar daarna denk ik altijd: het zal wel iets anders geweest zijn. Gelukkig heb ik een AngelSound haha daardoor weet ik dat het allemaal nog goed gaat daarbinnen. Daar hoor je ook bewegingen en het is een lekker druk kind. Ik heb een vermoeden dat de placenta voor ligt want bij mijn jongste lag die achter en die voelde ik wel al met 14 weken (al las ik laatst terug dat het toen ook niet overtuigend was). Als deze kleine op de jongste 2 lijkt gaat hij/zij zich met ongeveer 16 weken goed laten voelen, maar we wachten geduldig af! Kan niet wachten, vind het zo'n bijzonder gevoel weer!
     
    Blomma vindt dit leuk.
  8. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    #3488 Blomma, 5 apr 2020
    Laatst bewerkt: 5 apr 2020
    Zwangerschapsclub september 2020

    Termijnecho/extra echo
    Dicky34 - 9 april pretecho (16w+2d)

    20 weken echo
    Lindajl - 6 april (18w5d)
    Mystiek - 14 april
    Lelie44 - 15 april
    Ananas13 - 19 april
    Pimpelmeesje - 20 april
    Jaetje85 - 20 april
    Ruubs - 22 april
    Flower253 - 22 april
    Peme - 28 april
    Butterfly22 - 6 mei
    Rhombi - 6 mei


    Overige afspraken
    Peme - 3 april controle gynaecoloog
    Dicky34 - 8 april controle vk
    Rhombi - 9 april controle vk
    Joannejo - 10 april controle vk + hartje luisteren
    Blomma - 14 april 16 wkn controle vk


    Uitgerekende datum
    Suuster - 32 jaar - 1e kindje - 1 september
    Chocotaart - 1e kindje - 1 september
    Lindajl - 4e kindje - 2 september
    Trotsemoeder1987 - 32 jaar - 7e kindje - 2 september
    Frummelke86 - 1e kindje - 3 september
    Pimpelmeesje - 30 jaar - 1e kindje - 3 september
    Mystiek - 35 jaar - 2e kindje - 4 september
    Kjubda - 32 jaar - 3e kindje - 5 september
    Constellations1984 - tussen 6 en 12 september?
    Lelie44 - 2e kindje - 8 september
    Jes88 - 9 september
    Flower253 - 27 jaar - 3e kindje - 9 september
    (meisje)
    Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - 9 september (jongen)
    Wishtobe - 2e kindje - 10 september
    Jaetje85 - 35 jaar - 1e kind - 10 september
    Kaboutertjes - 2e kindje - 10 september
    Ro1990 - 11 september
    Ruubs - 29 jaar - 3e kindje - 12 september
    Ananas13 - 28 jaar - 1e kindje - 15 september
    (meisje)
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - 15 september
    peme - 38 jaar - 2 en 3e kindje - 9 september
    (meisje en jongen)
    Lalalola - 17 september
    PeppaP - 20 september
    Amann - 20 september
    Butterfly22 - 34 jaar - 2e kindje - 22 september
    (meisje)
    Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - 22 september
    Annelie - 29 jaar - 4e kindje - 26 september
    Pinkpineapple - 29 jaar - 3e kindje - 27 september
    Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - 28 september
    Blomma - 35 jaar - 2e kindje - 28 september
    Joannejo - 27 jaar - 2e kindje - 28 september

    (jongen)
    Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - 30 september

    Overzicht
    Totaal (32)
    Termijnecho/extra echo (1)
    20 weken echo (11)

    Jongen (3)
    Meisje (4)
    Verrassing (25)
     
  9. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    #3489 Blomma, 5 apr 2020
    Laatst bewerkt: 5 apr 2020
    Even de lijst geupdate, verveel me :rolleyes: haha! Heb de geslachten er bij gezet bij die ik wist en de "2020" weggehaald overal, kijkt wat chiller en we weten dat iedereen in 2020 geboren gaat worden hè ;) Sorry, ik hou van nette lijstjes, ik ga niet voor niets copywriter worden :p
     
  10. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Zo, ik moest even aardig wat terug lezen!:oops: Ga weer even iets actiever zijn hier!:D

    @babyuitzet; Hier inderdaad ook enorm zoekende! Wat is handig, wat is overbodig, waar kan ik nog wel even mee wachten? Daarnaast enorme koopdrang, dus dat helpt ook lekker mee haha!
    Heb al wel de kinderwagen en autostoeltje gekocht. Commode en kledingkast had ik al, die moet ik alleen nog verven. Ledikantje al wel uitgezocht. En voor de rest al te veel kleertjes gekocht sinds we weten dat we een meisje krijgen:rolleyes:
    Maar wij moeten dus nog verhuizen, dus probeer zo veel mogelijk pas daarna te kopen, maar dan raak ik alweer in de stress want stel dat de verbouwing uit loopt!

    @20 weken echo; Pff, wat een nare reactie inderdaad! Je hoort iedereen juist over video bellen. Geen idee hoe ze dat bij ons doen eigenlijk. Ik heb hem 29 april, hoop zo dat mn vriend dan weer mee mag!

    @baby voelen; Hier denk ik haar al een weekje te voelen. Vooral als ik rustig op de bank lig. Kan niet wachten tot mn vriend haar ook kan voelen!

    @Buiken; Hier ook echt al een flinke buik! Vooral inderdaad eind van de dag. Maar ‘s ochtends kan ik er ook echt niet meer om heen! Heb binnenkort een shoot. Fotografe hier in de buurt vroeg of ik model wilde staan omdat ze haar portfolio wilde aanvullen met zwangerschapsfoto’s! Dus ben benieuwd!

    Hier voor de rest niks bijzonders. Sinds vorige week volledig thuis. In ieder geval tm 28 april. Daarna afwachten wat de nieuwe maatregelen gaan zijn..

    Waarschijnlijk vergeet ik nog heel veel, maar was ook een stuk of 9 pagina’s wat ik terug moest lezen lezen:oops:
     
  11. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oh en hier een buik foto haha! Dit was vanmorgen :oops::D

    Afgelopen woensdag moest ik trouwens naar de vk voor controle en alleen hartje luisteren. Maar het apparaat stond aan, dus mocht ook nog even spieken! Was helemaal gelukkig! Alles was goed met onze kleine meid!:rolleyes::oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Chocotaart, Jaetje85, Lelie44 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. JoanneJo

    JoanneJo Actief lid

    10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik lees alles mee, maar door de drukte van verhuizen niet altijd tijd om te reageren! Maar ik lees wel..

    Ik denk dat ik de baby ook al 3 weken voel. Hij is echt enorm druk vooral als ik op bed lig. Maar het is dan weer dagen wel. En dan weer niet

    wat betreft uitzet ben ik nog niet zo ver, ook omdat de rest van t huis nog af moet dus we zijn beetje bij beetje bezig en als laatste de baby kamer.

    vannocjtend voelde ik voor het eerst me baarmoeder. Me buik was echt zo’n harde bal en precies op de plek waar het hoort te zijn deze week. volgende week vrijdag mag ik eindelijk naar de vk, hartje luisteren doen we nu zelf thuis maar toch is zo’n controle wel fijn na 2,5 week opschuiven ivm Corona.
    En over 5 weken de 20 weken echo! Ben blij toe dat we daar ja op hebben gezegd ondanks de goede combinatie test echo. Nu kunnen we extra spieken en extra bevestiging wat betreft het geslacht
     
    Chocotaart vindt dit leuk.
  13. JoanneJo

    JoanneJo Actief lid

    10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Heb trouwens wel steeds weer felle steken van beneden.. herkend iemand dit? Was tijdje weg en nu weer terug. Zou het aan het groeien zijn?
     
  14. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Nou dit heb ik dus ook. Ik vind zwangerschapskleding vaak zo oubollig of moeke achtig (wil niemand beledigen). Denk dat ik voortaan ook gewone kleding koop waar m’n buik nog ff inpast.
     
  15. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ja vind ik ook wel hoor! Het is wel altijd even goed zoeken naar iets leuks. Heb nu vooral van die jurkjes die lekker mee rekken met de buik maar ook mooi strak vallen zonder.
     
  16. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ik voel de baby sinds week 15 denk ik. De laatste paar dagen steeds iets duidelijker. Maar nog niet aan de buitenkant te voelen. Blijf het zo wonderlijk vinden, het gevoel van leven in je buik :rolleyes:
     
  17. Flower253

    Flower253 Actief lid

    30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Hier zit de placenta aan de voorkant en ik voel haar heel weinig. Wel steeds vaker, maar niet zo duidelijk als bij de jongens. Afgelopen week tijdens de controle het hartje gehoord en de bewegingen, maar die voelde ik verder ook niet.
    Vind het wel fijn als dat straks iets duidelijker wordt, voelt wat vertrouwder haha

    @kleding, wat voor kleding kiezen de dames die voor normale kleding gaan? Ik ben daar zo slecht in en positiekleding vind ik meestal ook niet zo of het past niet meer tegen het einde van de zwangerschap. Wel een voordeel om nu met het mooie weer zwanger te zijn en makkelijke zomerjurkjes te kopen :p
     
    Chocotaart en Jes88 vinden dit leuk.
  18. Momtobe12345

    10 mrt 2020
    70
    34
    18
    Meiden, op limango staan paar koeka dingen in de sale. Ik heb alweer zo'n voetenzak besteld. Heb er al 1 liggen maar die zijn zo geweldig. In de maxi cosi, kinderwagenbak. Zijn niet veel kleuren (meer) maar misschien zit er net je kleur bij. Ook ledikant en wiegdekens e.d.
     
    Flower253 en Lelie44 vinden dit leuk.
  19. Jaetje85

    Jaetje85 Actief lid

    22 nov 2015
    489
    452
    63
    De baby voelen... ik weet het nog steeds niet zeker. Ik voelde eerst wat lichte kriebeltjes heel af en toe, toen een tijdje elke dag wel wat kriebels, en nu de ene dag wel en de andere dag niet. Ik moet er wel rustig voor zitten of liggen. Ik hoop dat het gauw iets duidelijker zal zijn, dat lijkt me zo leuk.

    Heb vandaag de kraamzorg uitzet lijstjes uitgeprint zodat ik af kan strepen. Gaat best goed. Ik probeer zoveel mogelijk tweedehands/op marktplaats te zoeken, want ben bang dat het anders zo ontzettend veel geld gaat kosten alles bij elkaar. Ik koop gewoon elke week wat en dan spreid ik de kosten ook. Wel heel leuk al dat geshop.

    Ik zoek nu een leuke wikkeldeken, te cute zo'n ingewikkeld babietje... Koeka is inderdaad een leuk merk, mooie kleuren. En een badje.. En nog 100 dingen! :thumup:
     
    Lelie44 vindt dit leuk.
  20. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ik moet zeggen dat ik er nu al naar neig om hele dagen in jurken te lopen (nu nog met legging :oops:), daar zou ik het liefst nog 100en van bestellen. Van die maxijurken. Droeg ik nooit maar ik vind ze nu heel leuk. Volgens mij vallen er veel best ruim, weet alleen niet of ik ze aan het eind nog steeds pas :roflmao: Mijn uitdaging is nu het combineren met leuke schoenen. Heb snel koude voeten en daar heb ik nu echt geen zin in :p
     
    Flower253 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina