♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Nee hoor! Ik ben vorige keren 30 en 25 kilo aangekomen. Vooral van 't eten, maar ook veel vocht op 't einde..
    Probeer dat eten in ieder geval in de hand te houden deze keer. Er is tot nu toe nog maar een halve kilo erbij van m'n oorspronkelijke gewicht, maar ik ben in 't begin bijna 3 kilo afgevallen haha.

2. Kaboutertjes

Kaboutertjes Actief lid

14 feb 2020
    278
    237
    43
    Als ik op de weegschaal zou durven te staan is er bij mij gegarandeerd ook minimaal dat gewicht erbij.
    Ik denk dat het wel meevalt hoor, die 7,5 kg.
    Als ik het goed gelezen heb, zeg je dat je iets meer smaakt? Dan is de verklaring van de 'grotere' toename gevonden. Probeer dat wat in te dammen en dan valt het aan het einde vast ook mee.
    Dat indammen is leuk gezegd hoor, want ik grijp zelf continue naar zoete snacks, heb er echt behoefte aan.

3. Chocotaart

Chocotaart Actief lid

12 jan 2016
    231
    245
    43
    Vrouw
    Ik ben ook veel aangekomen
    Eerste 8 weken al 7 kilo en een gezond BMI
    Ben nu de laatste 4 weken veel minder aangekomen.
    Mijn verloskundige gaf aan dat ik me niet druk moet maken zolang het kindje het goed doet en je verder gezond eet.
    Had opgebiecht dat ik netjes fruit en groenten at maar wel veel chips en koekjes daarnaast.

Aanvulling: Precies wat @Kaboutertjes ook zegt

4. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Nope! Ik ook!!
    Deze week is er 1 of 1,5 bij! totaal nu 6 volgens mij!
    Edit: al voelt het veel meer! Ik kom enorm aan vooral rond m’n heupen valt het op! Ben ook maar beginnen smeren met buikcreme van rituals

5. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Probeer het nog wel eens als ik de lijst voorbij zie komen :)

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Kreeg even geen melding meer van nieuwe berichten:rolleyes:

gister de babykamer geverfd, vandaag 2/3 meubels in elkaar gezet en morgen komt mijn moeder behangen. Zo voelt het voor mij, in deze rare tijd, toch weer wat echter:D

qua kilo’s had ik er vorige week 4 bij, maar als ik ook naar mijn heupen kijk, lijkt het al veel meer. De man van een vriendin had ook al gezegd dat ik wat voller was geworden:oops::oops::oops:

Suuster vindt dit leuk.
  7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Kaboutertjes @Chocotaart @Suuster
    Alles smaakt gewoon heerlijk, vooral zoete dingen inderdaad. Koekjes en chocola! Oh en water ijsjes!
    Kan dan een appel ofzo op hebben en het daarna nog aanvullen met koekjes, dat werkt natuurlijk ook niet echt. Ga maar wat minder lekkere dingen in huis halen denk ik.
    Het werkt natuurlijk ook niet echt mee dat ik thuis zit nu. Ik liep op het werk zo’n 10 km op een dag.. Dus misschien ook maar wat meer bewegen weer:rolleyes:

Suuster vindt dit leuk.
  8. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Oh ik heb sinds deze week echt nog meer zin in zoetigheid. Heb nu alweer 4 chocolaatjes op en ik wil nog niet stoppen :eek:

Hoe zit het trouwens bij jullie met bukken? Ik heb daar nu echt al last van m’n buik die in de weg begint te zitten. Merk nu pas hoe vaak ik buk op een dag :roflmao:

9. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Vanmorgen stond de teller hier op 4,4 kilo erbij. Maar met dat thuis zitten vind ik het wel lastig. Ik weet niet in hoeverre mijn spierweefsel afneemt. Ik was voordat de sportscholen moesten sluiten nog wel aardig actief.

Ja, en die buik speelt ook al mee. Met sokken aantrekken laatst, dat ik dacht: dat moet toch aanstellerij zijn!

Lelie44 vindt dit leuk.
  10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha ja die buik begint af en toe al aardig in de weg te zitten! Bukken vind ik ook niet heel prettig meer, vooral een aantal keer achter elkaar.

Lelie44 vindt dit leuk.
  11. Chocotaart

Chocotaart Actief lid

12 jan 2016
    231
    245
    43
    Vrouw
    Ja same!
    Bukken voelt niet prettig, het is niet dat ik een enorme buik heb die in de weg zit. Maar het voelt vervelend.
    Bukken om iets op te pakken doe ik meestal in de squathouding
    Dit werkt alleen niet bij sokken en schoenen aantrekken enzo haha

Lelie44 vindt dit leuk.
  12. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Haha. Ik zie het al voor me :roflmao:

13. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Ja dat heb ik ook, bukken voelt best vervelend inderdaad. Vooral schoenen aandoen. Dat zal nog lastig worden met een echt dikke buik. :eek: Daar had ik nog niet eerder over nagedacht. Hoe moet dat dan op het laatst? Dat hoef je toch niet steeds aan je partner te vragen haha?

Mezelf wegen doe ik eigenlijk nooit, ik heb niet eens een weegschaal in huis. Ik kijk gewoon in de spiegel en dan zie ik het als ik boller ben of dunner. Ik vind het wel mooi een beetje bol.

14. Kaboutertjes

Kaboutertjes Actief lid

14 feb 2020
    278
    237
    43
    Op het laatst loop je op blote voeten of slippers haha.
    Nee, je krijgt er steeds meer handigheid in omdat het geleidelijk gaat. Even op een stoel/bank zitten om de schoenen aan te trekken kan helpen, schoenlepel doet ook wonderen. Mocht het echt niet meer lukken, toch je partner vragen.

Wat dacht je van scheren? Je ziet niet eens meer wat je doet op het laatst. Bij de eerste was het meer winterperiode en hoefde het er allemaal niet zo netjes uit te zien. Op het laatst vroeg ik mijn man om mijn gemiste stukjes netjes te maken haha.
    Dit keer is het zomerseizoen, zie mijzelf al met dalmatiërvlekken op de benen lopen.

Jaetje85, Lelie44, Jes88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik eet ook alles wat los en vast zit hoor en het ergste (ook super lief!!) is dat m’n vriend alles in huis haalt als ik zeg ‘ O dat is ook lekker ‘

Bukken is al een aantal weken vervelend, maar schoof het een beetje weg.. dacht dat het daarvoor nog te vroeg was.
    wel grappig dat jullie dat ook hebben!

16. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    #3576 Jes88, 8 apr 2020
    Laatst bewerkt: 8 apr 2020
    Ohh dat snoepen grr ik heb niet per see trek in iets maar gewoon in van alles! Ik ben ook zeker aangekomen maar geen idee hoeveel.

Haha ja dat scheren is echt een gedoe zeker in de zomer met een bolle buik! En schoenen aan, gewoon makkelijke schoenen aan, je wordt ind handig.

Ik begin ook wel steeds meer na te denken( en paniekerig te worden) hoe ik dat straks ga doen met 2 kleintjes. Jongste is dan 22 maanden, hoe doe je dat als je de kleine moet voeden en naar bed brengen, of als de jongste van 22 maanden snachts wakker word en je kleine moet voeden... we kopen maar een box er bij denk ik, dan kan de een in de box als.de ander naar bwd gebracht moet worden ofz, tips zijn welkom!

17. Momtobe12345

10 mrt 2020
    70
    34
    18
    @Jes88 niet te druk om maken. Dat regelt zich echt allemaal vanzelf. Op gegeven moment sta je gewoon te voeden terwijl je nog andere dingen doet. Ik maakte me er ook wel.zorgen om en van tevoren allemaal dingen aangeschaft maar het komt vanzelf. Je hebt na paar weken een ritme en dan is het allemaal heel relaxt.

18. Momtobe12345

10 mrt 2020
    70
    34
    18
    @lindajl wat fijn dat de echo goed was. En leuk een klein mannetje erbij! Vond je jet spannend on et alleen heen te gaan?

Ik weet dat het niet anders kan en heb er meer dan begrip voor, maar het maakt het wel allemaal spannender ofzo. En videobellen met de kinderen erbij schiet ook niet zo op.

@aankomen deze zwangerschap nog nauwelijks aangekomen, maar snoep dan echt nauwelijks. De vorige keren ook elke keer rond de 20-25 aangekomen (vooral op het begin ging het toen heel snel). Heb het er altijd wel vanaf gekregen, maar moest er dan echt wel wat voor doen. Dus nu pas ik.gewoon echt op met wat ik eet. Maar zou me verder niet druk maken om de kilo's. Je kan het uiteraard even melden aan de vk

19. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Had jij dan ook 2 boxen?
    Dankje!

20. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ik heb mn eerste aankoop gedaan voor de baby :D Zo'n babyset via Marktplaats voor de Stokke. Vanmiddag ophalen. Maar ik durf eigenlijk niet te gaan met al die Corona toestanden. Heb m'n vriend al gevraagd om te gaan, maar die vind dat ik me aanstel. Als die man maar een beetje afstand houdt :eek: Ik heb in ieder geval al geregeld dat ik betaal via iDeal. Heeft iemand nog tips? Of andere dingen om me gerust te stellen..?

Chocotaart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina