Mooie wagen hoor! Niet over twijfelen. Wij hebben nog een mutsy op zolder liggen. Hij is alleen niet meer helemaal goed, maar ik twijfel of ik voor de laatste baby nog een nieuwe kinderwagen wil aanschaffen
@Ananas13 Hele mooie wagen! Niet twijfelen hoor. Wij hadden voor de eerste ook een mutsy, maar omdat de eerste twee maar 15 maanden schelen, hebben we die verkocht en een bugaboo donkey aangeschaft. Ben daar nog steeds heel erg blij mee!
Wij mogen helaas de grens niet meer oversteken... Ik woon in Limburg (België) en in mijn provincie heeft Corona het hardste toegeslagen. Om verspreiding van het virus over de landsgrenzen en in grensgemeentes te voorkomen, mogen Belgen de grens niet meer oversteken naar Nederland.
Even een vraagje, ik smeerde altijd lekker weleda handcreme, maar deze werkt momenteel niet echt tegen ruwe handen. Wat gebruiken jullie nu? Van al dat wassen heb ik idee dat ik iets vettigers moet ofzo, maar weet dan niet welke goed werkt.
@Momtobe12345 Je zou natuurlijke olie kunnen proberen. Ik vind amandelolie heel fijn spul, gebruik ik ook voor mijn gezicht en lichaam. Olijfolie voelt nog wat vetter aan, maar heeft een wat sterkere geur. Gister las ik toevallig dat sesamolie wordt aangeraden voor babybilletjes, trekt goed in en er was nog iets goeds aan haha. Dus dat kan ook.
Hier t zelfde! Gebruik nu kokosolie, heerlijk, gewoon bij ah en andere supermarkten te koop. Doe t ook op mijn gezicht soms en af en toe in mijn haar
handcreme van o’keefs working hands. Voelt wat vreemd, omdat er een soort van laagje over je handen legt. Maar werkt super goed
Hoihoi allemaal, still alive maar ik blijk toch geen echte forumganger. Waar het een tijdje bij alleen lezen bleef, heb ik dat nu zelfs al een paar weken niet meer gegaan. Hopelijk heeft iedereen een prettige zwangerschap en worden er in september allemaal gezonde baby's geboren. Jullie mogen mij van de lijst afhalen hoor. Het ga jullie goed!
Oh, ja, wist niet dat je in België woont. Hier kunnen we gelukkig nog redelijk veel in vergelijking met andere landen. Alleen nu dus ook opgesloten in eigen land. Deden altijd boodschappen in Duitsland maar dat mag nu ook niet meer. Zo apart dat Duitsers nog wel massaal naar Nederland mogen komen.
Zwangerschapsclub September 2020 ♡ Termijnecho/extra echo 20 weken echo Mystiek - 14 april Wenda - 14 april Lelie44 - 15 april Suuster - 16 april Jess88 - 20 april Jaetje85 - 20 april Ruubs - 22 april Flower253 - 22 april Peme - 28 april Ananas13 - 29 april Butterfly22 - 29 April Elvira5 - 4 mei Rhombi - 6 mei Overige afspraken Blomma - 14 april 16 wkn controle vk Kaboutertjes -12 juni controle vk Uitgerekende datum Suuster - 32 jaar - 1e kindje - 1 september (jongen) Chocotaart - 1e kindje - 1 september verrassing Lindajl - 4e kindje - 2 september (jongen) Trotsemoeder1987 - 32 jaar - 7e kindje - 2 september Frummelke86 - 1e kindje - 3 september Wenda - 26 jaar - 4e kindje - 3 september Mystiek - 35 jaar - 2e kindje - 4 september Kjubda - 32 jaar - 3e kindje - 5 september Constellations1984 - tussen 6 en 12 september Lelie44 - 2e kindje - 8 september Jes88 - 9 september (meisje) Flower253 - 27 jaar - 3e kindje - 9 september (meisje) Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - 9 september (jongen) peme - 38 jaar - 2 en 3e kindje - 9 september (meisje en jongen) Jaetje85 - 35 jaar - 1e kind - 10 september Kaboutertjes - 2e kindje - 10 september (verrassing) Ro1990 - 11 september Ananas13 - 28 jaar - 1e kindje - 15 september (meisje) Akka - 27 jaar - 2e kindje - 15 september Geschenkno2 - 24 jaar - 2e kindje - 16 september Lalalola - 17 september PeppaP - 20 september Amann - 20 september Butterfly22 - 34 jaar - 2e kindje - 22 september (meisje) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - 22 september Elvira5 - 24 jaar - 3e kindje - 22 september (verrassing) Annelie - 29 jaar - 4e kindje - 26 september Pinkpineapple - 29 jaar - 3e kindje - 27 september Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - 28 september Blomma - 35 jaar - 2e kindje - 28 september Joannejo - 27 jaar - 2e kindje - 28 september (jongen) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - 30 september Overzicht Totaal (32) Termijnecho/extra echo (0) 20 weken echo (14) Jongen (5) Meisje (5) Verrassing (3)
Wat doen jullie nu zoal de hele dag? En straks met Pasen? Gaan jullie toch ergens heen of blijven jullie echt met gezin thuis? Wij blijven thuis, maar merk dat wel echt steeds saaier begin te vinden. Ok, het moet maar jeetje wat een rare wereld
Wij blijven ook thuis. Ik ga vanmiddag alleen even mn uitje naar de supermarkt maken Ik denk dat we in huis gaan klussen en verder misschien een klein rondje rijden. De kinderen worden elkaar echt zat. En mij vliegt het af en toe ook wel aan. Maar ja
Heb met dochter geknutseld en gekleurd voor Pasen. Brengen dat morgen bij één opa en oma langs met wat verse broodjes, verse sinaasappelsap en eitjes. Zetten dat voor de deur en gaan dan weer richting huis. Maar dat soort 'uitjes' zorgen er wel voor dat je niet echt 24/7 in huis bent, al doe je dan nog steeds niets haha. Andere familieleden wonen echt te ver weg om wat langs te brengen helaas. Helaas is mijn man gewoon aan het werk dus vieren sowieso geen Pasen.
Op de boodschappen na blijven wij ook thuis. Nee, erg interessant is het niet. Maar de tuin knapt er wel van op.
@Wenda je brengt me gewoon op het idee om maar lukraak een stukje te gaan rijden. Zoiets simpels maar zo'n heerlijk uitje voor nu al. En ik ga de kindjes eens aan het werk zetten om een leuk knutseltje te maken voor ons oude buurvrouwtje. Fijn weekend allemaal.
Wij doen ook vrij weinig met de Paas, zometeen de Paastak nog maar eens versieren, die hadden we nog staan, helemaal vergeten Morgen misschien nog even naar mn ouders op gepaste afstand in de tuin, want dan is het nog mooi weer. Maandag lekker lamballen in huis