Wij lekker klussen dit weekend.. Ofja, ik vandaag niet, want gister te veel gedaan. Dus voel het overal Merk wel als ik de hele dag in het nieuwe huis bezig ben geweest, dat mn lichaam me dat niet in dank af neemt. Kan nu echt al niet meer alles wat ik voorheen wel kon. Dus ga beetje het huishouden doen vandaag en lekker relaxen. En dan de rest van het weekend weer aan de gang! Ik ben blij dat ik me toch een beetje met het nieuwe huis bezig kan houden. Zit nu al 2 weken thuis en moet er nog minimaal 2. Als ik echt alleen maar thuis zou zitten, zou ik gek worden. PostNL is wel mijn beste vriend geworden nu. Onze kleine meid is al veel te veel verwend haha! Ga nu geen kleertjes meer kopen voorlopig!
@Ananas13 voor klussen is dit een prima tijd. Schieten jullie al beetje op? En heb je foto's van de aankopen! Zo leuk om al dat kleine spul te zien. Anderen nog leuke nieuwe aankopen die ze willen showen? Ik wil het ook weten wat we krijgen. Zie nu al zulke leuke dingen hangen en sommige dingen gaan echt hard in de sale. De kleertjes die ik echt graag wil, heb ik al gekocht. Voor jongen en meisje dus. En wat we niet krijgen, gaat gewoon retour. Is toch nu overal bijna 60 dagen. Maar wil liever gericht winkels. Geeft toch meer voldoening ofzo
Wij blijven ook gewoon thuis, vliegt me gelukkig nog niet zo aan de jongens zijn over 't algemeen lief voor elkaar en spelen buiten. Vandeweek hebben we bij de Mac eten gehaald en in de kofferbak gepicknickt voelde bijna als een dagje weg haha! En mijn man is druk de zolder aan het verbouwen en dan kunnen we hopelijk snel aan de babykamer beginnen en de kamer van de jongens doen. Krijg echt al nesteldrang om alles af te hebben, hoe is dat bij jullie?
Wij gaan ook niks doen met Pasen. Weer lekker ons fietstochtje en voor de rest in de tuin En alvast aftellen voor de 20-weken echo Ik heb ook al wel nesteldrang maar heb t gevoel dat ik niet zoveel kan. Ik durf de klusser niet te laten komen, ik wil nu geen kast kopen via MP en nieuw vind ik te duur en de rest wil ik toch liever echt de winkel voor in...
Ik wacht as dinsdag nog even af qua dingen kopen, mijn afspraak met de vk. Het is alleen hartje luisteren en bloeddruk meten, maar stiekem hoop ik dat ze het echo apparaat aan hebben staan zodat we kunnen spieken naar het geslacht. En zo niet, dan ga ik ook nog niet zoveel kopen, zeker qua kleding, ik wil het echt graag eerst weten. Heb totaal nog geen nesteldrang eigenlijk, ons kamertje is al heel mooi licht en fijn, alleen een commode erin en het wiegje erin, kleertjes tzt wassen.. Die kleine slaapt toch nog bij ons op de kamer de eerste maanden. Wil wel uitkijken naar een co-sleeper, lijkt me heerlijk!
Ik heb ook totaal geen nesteldrang. Moeten nog verbouwen oa tweede badkamer en extra kamer maken, maar denk toch niet meer dat haalbaar is met corona voor september. Dus of de studeerkamer leeg of de oudste 2 moeten even op 1 kamer of de baby slaapt gewoon bij ons zoals altijd maar dan zet ik extra kast neer voor kleertjes e.d. Komt vanzelf wel goed. Denk dat er voor laatste oplossing kiezen, wel de makkelijkste. Geen zin om alles re verhuizen.en over paar maanden weer terug. Maar kleertjes ben ik verslaafd aan. Heb zo'n leuk polo boxpakje gezien. Wil hem eigenlijk kopen, maar de kans is er dat het een meisje is natuurlijk. Hoewel mijn gevoel echt jongen zegt en ik heb er vannacht ook van gedroomd. Klopten jullie dromen? Ik heb vorige keren nooit eerder gehad. Nog bijna 3 weken geduld Wie is de eerste nu met 20 weken echo?
Wij doen vandaag ook niets, alleen boodschappen. Verder in de tuin zitten en ontspannen voor het werk. Morgen en overmorgen werken we beide in wisselende diensten (ene dag en de ander avond)
We zijn gisteren naar een babypark geweest en prenatal. We hebben wat wandelwagens bekeken en rondgekeken naar ideeën voor de babykamer. We vinden tot nu toe een lichte wandelwagen het fijnste. We gaan vanavond (als dat kan) kijken wat het wordt.
Net even alleen naar prenatal en de praxis geweest. Bij prenatal setje kleding, badcape en 2 rompertjes gekocht. Zo leuk En bij de praxis verfstalen gehaald. Voor de slaapkamers. Zometeen lekker in de tuin zitten. Ik heb wel nesteldrang. Maar kan er nog niks mee. Nieuwe huis is nog lang niet klaar. En hier wordt het steeds meer rommel. Overal ingepakte dozen..... Morgen en overmorgen moet ik werken.
Ik heb nog geen nesteldrang. Maar langzaamaan moeten we wel wat gaan doen, want anders moet alles op het laatste nippertje. We moeten de overloop nog helemaal doen en onze slaapkamer afmaken, want de baby komt bij ons op de kamer. Wel vind ik het jammer dat we niet even lekker in een babywinkel kunnen rondsnuffelen.
Nou, ik hoop niet dat dromen kloppen, want ik droomde vannacht dat de bevalling veel te vroeg begon. Echt zo naar ... Ik zou heel graag gaan beginnen aan het kamertje, maar op dit moment is het nog niet vrij. Mijn man werkt zo veel als hij kan aan de peuterkamer voor onze zoon. Is dat klaar, dan kan ik gaan poetsen en teuten. Heerlijk. Veel werk is het niet; alles staat er al aan grote dingen.
Vriend in de voedingsmiddelenindustrie en ik in de zorg. Ja het is nu even balen, maar meestal gaat t wel goed met de diensten. En we kunnen nu met Pasen toch niks
Hier ook nesteldrang. Heb veel online gewinkeld op markplaats en andere winkels. En heb voor mijn gevoel al een groot deel in huis wat ik wel een rustig idee vind, ookal hebben we nog zeeën van tijd. Bij ons geen aparte babykamer, maar wel verschoon- plus kledinghoekje, de baby gaat gezellig bij ons in bed. Misschien een aanschuifbedje op den duur, even kijken hoe het gaat. De kamer met het hoekje wordt later kinderkamer, dus wel alvast mooi behang uitgezocht voor de komende jaren en dat gaan we dit paasweekend op de muur doen. Babykleding is allemaal wat nieuw voor me, sommige dingen maak ik zelf, heb wat basisdingetjes van de Zeeman, en de rest ga ik op marktplaats zoeken. Is een beetje hobby geworden haha, goeie koopjes scoren. De leukste vondst vond ik een mooie zeegroene koeka trappelzak met van die losse pootjes, voor een tientje plus verzending.
Nou over dromen gesproken, ik had dus laatst ook zo’n rare bevallingsdroom! Brr ik zal hier geen nachtmerries aanpraten maar ik was er midden in de nacht opeens heilig van overtuigd dat ik thuis wilde bevallen!
Even een brainwave van mijn irritant overbezorgde hoofd: mijn NIPT was helemaal goed, alle waardes. Als dat niet zo was, dan hadden ze bijvoorbeeld toch ook kunnen zien dat het kindje bijv niet meer leefde of een achterstand had (als er bijv te weinig foetaal DNA in mijn bloed zat)? Ben soms nog zooo bang dat het mis is hè?
Ohhh Blomma, zo herkenbaar. Van de nipt weet ik niets, maar groeit je buik en kom je aan? Dat zegt ook wat. De kans dat het fout gaat is nooit nul, maar intussen gelukkig wel erg klein. Nog even en dan voel je de baby.
Wat de nipt zegt weet ik niet. Maar meid, vertrouw in je lichaam en in je baby. Baby's in de buik kunnen belachelijk veel hebben. Er kan altijd iets mis gaan, maar dat kan ook na de geboorte als ze al ouder zijn. De kans dat nu alles goed blijft gaan tot de bevalling is groter dan de kans dat het het nu nog mis gaat.