Ook ik houd de namen nog even voor mezelf. Wat ik wel merk is dat ik voor een jongen klassiekere of 'gewonere' namen leuk vind zoals Robin, Simon, Lucas, Tim, Timo. En voor een meisje mag het juist iets ongewoner en origineler. De naam die we nu voor een meisje hebben wordt maar 3 of 6 keer per jaar gegeven zag ik.
Ik had ondertussen al zo’n 15 meisjes namen, meerendeel vond ik wel leuk, maar was niet ‘de naam’. Toevallig net over gehad met mn vriend en we hebben een top 3 kunnen maken! Waar mijn nummer 1 naam ook bij zit, jeej! Zit nu sowieso aankomende week nog thuis, dus misschien ook maar beetje rond neuzen voor een geboorte kaartje! Ik had al een commode en kast (stond al bij ons voor mijn neefje die af en toe wel eens blijft slapen), maar nu zag ik op Pinterest de Ikea Hermes ladekast als commode en dan de dubbele! Nu wil ik eigenlijk ook een grotere commode Maar ja, ik kan toch pas over 2 maanden met de babykamer beginnen, dus kan er nog even over na denken. Maar vind zo’n grote commode toch wel mooi haha..
@Blomma Ja inderdaad, dat vraag ik me ook af, wat het babietje doet als je hem dagenlang niet voelt... Slapen? Of probeertie dan vooral de placenta te raken.... Ben blij als het zover is dat je het elke dag even moet kunnen voelen! @Ananas13 Jij ook sterkte met de zenuwen tot de echo dan! Poeh, wat spannend is dit.
Leuke namen allemaal!! Moet ik zelf ook over de brug komen uiteraard In willekeurige volgorde: Jongen: - Roef - Mats - Moos - Otis - Viggo 2e naam: Julius/Juul Meisje: - Jonna - Jutta - Svea - Ronja - Maeve - Freya - Bodil - Veerle - Mint 2e naam: Marie
Ja we hebben een wagen! Was wel moeilijk hahaha. Maar uiteindelijk voor de uppababy vista gekozen. Ideaal voor in ons smalle huis. Makkelijk in te klappen en ook met 1 kindje goed te gebruiken. Ben er ontzettend blij mee. Gaan hem nu ook voor onze zoon gebruiken. Dus de oude wagen gaat weg. Iemand een Mutsy iGo?
Ohhh namen vind ik ook moeilijk. Vooral omdat ik de naam van onze zoon zo fantastisch vind dat ik niet weet hoe we het moeten evenaren. Mijn zoon heet Ezra. Ons lijstje nu is: Julia Loïs Nora (zo had onze zoon geheten als hij een meisje zou zijn) Levi Jona(h) Maar ik voel nergens echt een klik bij.. misschien als ik het geslacht weet en het meer definitief wordt
Ja verschrikkelijk! Wij hebben geen nipt gedaan, en nu denk ik; had ik maar... Maargoed, nog 2 weken! Hier voel ik haar af en toe, maar zou willen dat het elke dag gewoon duidelijk was inderdaad haha! Soms loop ik even met mn vingers over mn buik en dan voel ik haar, maar soms gebeurd er daarna niks haha.. Maar vind dat gevoel zo bijzonder! Laatst dus 2 ochtenden achter elkaar dat ik haar super goed voelde, maar ook aan de buitenkant, maar daarna niet meer gebeurd, jammer genoeg.
Leuk @Blomma wij hebben ook als tweede naam Marie voor een meisje. (vernoemd) Modernere versie van Maria. Had het ook een hele leuke gevonden als roepnaam, maar mijn vriend niet. Bij de jongensnaam hebben we dit nou de hele tijd. Heel andere voorkeuren. @Ananas13 Ja bijzonder he, ik voel ook aan de buitenkant soms een soort harder bolletje als ik voorzichtig in mijn buik druk. Het verplaatst dan soms. Ik pest hem maar niet zo vaak. Is dit altijd het hoofdje, weet iemand dat?
Hier mijn lijst.: Nora Mauk Mia Elena/Elina Isabella Kjell Perre Tijn Tibbe Arne Onze naam staat er niet tussen
Ik heb er 2. De ene heb ik bij de oudste 5 gebruikt, toen kwam ik bij de 6e de doomoo softy tegen, lekker compact makkelijk mee te nemen, had ik dus liever al bij de eerste gehad
Prachtig! Jongensnamen die ik er ook bij vind passen. Ruben Lucas (Jo) Nathan Elias /eliah Meisjes: Ruth Naomi Nou ben ik toch altijd al helemaal weg van Bijbelse namen, onze kids hebben dat ook
Voor slapen zou ik dan inderdaad een andere pakken, de comfort big, daar zitten van die balletjes in, vormt heerlijk langs je lichaam.
Wij hebben al een meisjes naam, verder niet nagedacht over een jongensnaam een meisjes naam hadden we al in oktober maar werd toen een miskraam n die naam is ons zo bijgebleven dat we die nu gaan gebruiken. Een tweede naam.was er ook al alleen nu twijfelt mijn vriendin, grr
Over anticonceptie na de bevalling: Mn man laat zich helpen. Hij heeft mijn drie kids geadopteerd en nu komt er een van eigen makelij bij. Meer dan genoeg! Over namen: Dit is ons lijstje (al hebben we wel al een flinke voorkeur voor 1tje per geslacht) Ze staan in willekeurige volgorde.