Ik vond het wel mee vallen qua drukte.. En meestal is er een beperkt aantal mensen wat in de winkel mag inderdaad.
Jaa daar kijk ik ook naar uit! Niet alle kleertjes online kopen, zoals ik nu doe.. De rest heb ik wel gewoon bij Babypark of Babydump gekocht. Het is onze eerste dus wil ook zien en vergelijken gewoon..
Als jullie kleertjes gaan kopen dan raad ik echt aan om boxpakjes te kopen met drukknoopjes bij de benen. Vond ik ideaal met al die luiers die je moet verschonen in het begin. Hoef je geen kleertjes uit te doen gewoon open en dicht drukken.
Ik vond juist een normaal broekje sneller even naar beneden om een luier te wisselen, dan een boxpakje grappig dat dat zo wisselt per persoon. Ik vind boxpakjes wel super schattig!
Ik vind die boxpakjes bij de benen ook altijd maar lastig, moeten heel die voetjes uit en alles maar die knoopjes hebben op de rug zijn nog lastiger
Oh ja, ook een leuk idee! Och, ik zie wel. De meeste kleding die mijn zoon nu aan heeft is echt jongenskleding, maar eerder ging het toch al vaak om unisex. Eens zien wat er op zolder staat, wie weet hebben we het eerste jaar toch al genoeg.
Hahaha je hebt er ook hele onhandige bij zitten ja. Het makkelijkste vond ik waarbij je de onderkant helemaal open kan halen dan zijn de beentjes meteen bloot. En ze staan ook gewoon schattig. Oh ik wil het geslacht weten dan ga ik lekker shoppen
@Jes88 dat heb ik ook, ik zou na een pretecho (kadootje) met m'n zus de stad in gaan, lekker kijken overal en samen lunchen en inimini kleertjes kopen. En dat zij dan ook iets uitzoekt, pakje van de tante of desnoods een veel te hyper paar sokjes ofzo. Dat is echt de voorpret. Misschien op 1,5m online een sessie in de tuin dan maar... Ik ga nu boven kijken wat voor pakjes ik eigenlijk heb gekocht haha, helemaal niet op gelet natuurlijk, drukknoopjes enzo!
Ja precies! Ik zou dat met mijn moeder doen, we hopen nu dat het in mei kan! Al voel ik me nu wel echt bijna onrustig omdat ik alles een beetje klaar wil gaan maken maar ik liever niet de winkels in ga. Mijn moeder zegt altijd dat alles met een week of 24 wel klaar moet zijn (wat natuurlijk niet zo is) maar dat geeft mij nu denk de onrust. Ik twijfel ook enorm over welkewipstoel ik wil. We hadden een mamaroo maar die heb ik weg gedaan grr ik was er wel heel tevreden over dus nu een nieuwe kopen (van 300!) Of een ander schommel stoeltje. Ik heb wel een normale maar wil graag ook een die schommelt. Wil ook even alle inbakerdoeken weer opzoeken en uitzoeken maar heb nog geen meubels dus kan niet alles kwijt. Zo moest even de zorgen kwijt hoor haha
@Jes88 Ik kan pas rond de 28/29 weken met het kamertje gaan beginnen! Vind dat ook veel te laat, maar ivm verhuizen is het niet anders. Ik word er ook gewoon onrustig van, bah.. Als ik pech heb is het nog paar weken later zelfs.. Voelen jullie de baby elke dag? Ik heb haar nu al een paar dagen niet gevoeld en ga me toch zorgen maken nu.. Voelde haar 2/3 ochtenden achter elkaar super duidelijk en ook af en toe ‘s avonds maar nu al een aantal dagen niet meer.. Of is dat normaal..?
@Jes88 , met 24 weken alles klaar? Dat is flink op tijd haha. Meestal ga je rond je verlof de kleertjes wassen, kijk je de laatste dingetjes na of je alles hebt, ga je waarschijnlijk de kast/commode wel 10x opnieuw inpakken etc. Met 24 weken hoef je echt nog niet alles af te hebben! Het is wel handig dat je de zware dingen snel klaar hebt omdat je ook steeds een dikkere buik krijgt en het zwaarder wordt om dingen te doen. Maar doe lekker rustig aan hoor!
Is normaal, maak je niet ongerust. Volgens mij moet je pas rond 27 weken of zo de baby dagelijks kunnen voelen. Maar mocht je je zorgen maken, bel dan de verloskundige, daar zijn ze voor! Zij weten beter wat je wanneer moet voelen en kunnen je eventueel langs laten komen voor het luisteren naar het hartje.
Je hoeft je kindje nu nog niet dagelijks te voelen. De kleine heeft nu nog veel ruimte. En misschien is haar favoriete plekje precies achter in de baarmoeder. En daar kan ze zich nu nog verstoppen.
Vind het ook zo balen dat ik nergens heen kan, mijn buik is echt al groot maar mijn vriendinnen hebben hem nog niet gezien, alleen op de foto
Boxpakjes vind ik zoooo schattig, bij mijn zoontje was dat er bijna niet, en nu is er zo veel. Ik vind het alleen heel lastig wat ik moet kopen. Hier worden ze rond 14 aug geboren, maar wat doe je ze dan aan? Volgens mijn moeder gewoon lange mouwen, en in maat 44 is niet heel veel keus
@lindajl @Kaboutertjes Dank jullie wel.. Over 10 dagen de 20 weken echo, kan niet wachten! Hier baal ik er ook van dat ik niet mn buik kan showen nu!
@Ananas13 Dat had ik ook afgelopen week, had wel 4 dagen de baby niet gevoeld en morgen de 20w echo, vond ik wel even spannend. Gelukkig voelde ik eergisteren weer beweging en vanochtend in bed hebben m'n vriend en ik voor het eerst schopjes en duwtjes gevoeld. Echt heel duidelijk opeens! Ik was zo blij dat m'n vriend het ook heeft gevoeld! Net op tijd z'n hand op mijn buik.
Ik vind die pakjes ook zo lief. Heb er nu drie. Je kunt je de baby er zo goed in voorstellen. En van m'n vriend met draagzak om smelt ik ook haha, om te oefenen een pop erin. Ik denk de hele tijd, wat gaat dat gezellig worden met z'n drieën!