♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Het is hier wel erg stil dames..

    Was benieuwd of nu inmiddels alle september baby's geboren zijn.

    Hier gaat t goed met de kleine meid. Afgelopen week naar bureau geweest. Ze was al ruim een kilo gegroeid, en 5cm langer...wat gaat het hard.
    Met mezelf ook goed, weer lekker ritme, alleen de huishoudelijke dingen als ramen zemen of kast uitdoen laat ik nog lekker liggen...zo blijven we lekker rustig aan doen en kunne we volop genieten van ons gezin.
     
  2. butterfly22

    butterfly22 Bekend lid

    9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Bij ons gaat het ook allemaal goed. Afgelopen woensdag de gehoortest gehad en ze is geslaagd:D aankomende donderdag voor het eerst naar het consultatiebureau. Ben erg benieuwd ;)
     
    Niell en Trotsemoeder1987 vinden dit leuk.
  3. Jaetje85

    Jaetje85 Actief lid

    22 nov 2015
    489
    452
    63
    Fijn dat het zo goed gaat met jullie en de babies!
    Met ons ook alles oke. Nog lekker even verlof, in ieder geval oktober en november nog.
    Kraambezoek is weer wat rustiger, een bezoekje per week ongeveer. Vind ik wel best. Doen jullie nog aan kraambezoek nu de coronamaatregelen zijn aangescherpt? Wij twijfelen en zeggen vagere vrienden en verdere familie liever even af. Mensen dichterbij wel welkom.

    We genieten zo van ons jongetje. Het is echt de hele dag babyknuffelen hier haha. Sommige dagen ben ik wel moeier en wat eerder gestresst of geirriteerd en geniet ik minder, dat wel. Ik ben het niet gewend zo rustig aan te moeten doen. Even wennen!

    Hebben jullie ook nog steeds pijn met zitten bijvoorbeeld? Ik wel als ik geen paracetamol slik (zoontje is nu bijna 5 weken oud), ben ingeknipt. Het littekenweefsel lijkt nog wat pijnlijk.
     
  4. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ha meiden, hoe gaat het nu met jullie? Hier alles goed, onze kleine man is alweer ruim 5 kilo, het gaat zo hard!

    Slapen doet ie alleen nog maar naast of op mij, maar ik geniet er volop van. Heb laatst nog een draagdoek via MP gekocht en die komt echt zo van pas. Ik heb nu een geweven en een tricot, vind ze allebei fijn.

    Over 5 weekjes gaat hij alweer naar het kdv en mag ik weer werken :cry: Nou ja nog maar even niet aan denken :p
     
  5. Niell

    Niell Niet meer actief

    Ik heb lang niet meer op zwangerschapspagina gekeken. Ik ben op.30-8 bevallen van onze dochter Esmee (17-9 uitgerekend). Ondertussen is ze 12 weekjes oud.. het gaat zo snel♥️
     
  6. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi ladies!!

    Ik ben ZP een beetje uit het oog verloren door de appgroep die er is ontstaan :)

    Op 26 september ben ik met 39+5 mama geworden van onze zoon Roef! Hij was bij de geboorte 3090 gram en 50 cm. Na een hele vlotte thuisbevalling, ik ging van 2 naar 10 cm in 2 uur tijd :eek:, kreeg ik helaas een fluxus. Ik ben bijna 2 liter bloed verloren en was bijna in shock. Ik moest met de ambulance naar het ziekenhuis. Gelukkig mochten Roef en mijn vriend mee op de kamer en zijn we uiteindelijk 2 nachten gebleven. Ik kreeg een ijzerinfuus en mocht daarna naar huis. De kraamweek heb ik plat gelegen en kan nu na 8 weken wel weer zeggen dat ik er ben. Mijn bv moest erg op gang komen en hij was best veel afgevallen de eerste weken (ruim 8%), maar inmiddels groeit hij goed op zijn manier. Heb alleen totaaal geen conditie meer, maar daar gaan we wel weer aan werken ;)

    Hoop dat alles goed met iedereen gaat!!
     

Deel Deze Pagina