Wat een goed nieuws allemaal dames. Wat moeders voor moeders betreft, ik kan pas vanaf 23 februari meedoen, omdat ze met een verbouwing bezig zijn ofzo misschien dat dat verschilt per regio ofzo
Heb even op de website van moeders voor moeders gekeken, ik kan niet meedoen Ik ben bij de geboorte van mn zoon 4 ltr bloed verloren (vergroeide placenta, no worries, komt heel weinig voor) en heb daarom bloedplasma gekregen. Dan mag ik niet meedoen. Jammer!
Ja klopt, hier ook, ik krijg morgen wel de flessen en dan kan ik een tijdje meedoen, dan stopt het 3 weken vanwege die verbouwing en dan komen ze weer langs. @Dicky34 Jammer, maar niks aan te doen. Klinkt wel pittig, zoveel bloed verliezen! @frummelke86 Wat ongelooflijk fijn!
Ik krijg de flessen ook pas de 26ste. Heb wel gevraagt of ik nog wel een test mag doen van hun, omdat ik die van mijn dochtertje ook heb bewaard. Die gooit ze een keer door de brievenbus als ze in de buurt is
@Dicky34 Toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste, heb ik is een soortgelijk verhaal gelezen van een moeder die er tijdens de bevalling bijna zelf niet meer was geweest, omdat ze ook heel veel bloed was verloren. Dat was voor mij de reden om bloeddonor te worden
Dat mvm 3 weken dicht gaat is landelijk, ze gaan de fabriek verbouwen ofz, hier zelfde verhaal. @Dicky34 heftig hoor, dapper dat je t weer aan durft!
En daar ben ik je onderandere ongelooflijk dankbaar voor!! ❤❤ Door mensen zoals jij leef ik nu nog. Ik ben wel twee keer klinisch dood geweest, maar ik ben er nog! @Jes88 ja, wordt nu goed gevolgd en moet in het Z-H bevallen. Ik ben thuis bevallen en eenmaal met spoed in de ambulance, heb Ik te lang moeten wachten op een operatie. Als ik in het Z-H was geweest, was ik nooit zoveel verloren en hadden ze me meteen kunnen opereren. Dus mocht het wéér gebeuren, word ik meteen de ok in gereden. Maar laten we er vanuit gaan dat dat niet hoeft
@frummelke86 wat fijn!!! Gefeliciteerd! Hoe doen jullie het met al jullie emoties/ misselijkheid en pijntjes naar jullie andere kinderen toe? Die van mij zijn 4 en 7 en merken dus heel goed dat mama niet lekker is. Ik verzin van alles maar het is best lastig. Gelukkig heerst de griep dus kan ik dat gebruiken
Ik zeg ook steeds dat ik me niet zo lekker voel, omdat ik een beetje “ziekjes” ben heb nog niet super veel last van kwaaltjes, maar merk wel dat ik wat prikkelbaarder ben en wat weeïg en soms met vlagen duizelig @Dicky34 Ja ik dacht toen gelijk dat ik andere mensen dankbaar zou zijn als ik het nodig zou hebben. En op deze manier kan ik levend ook nog iets voor anderen betekenen
@frummelke86 wat ontzettend goed nieuws. Hopelijk nu afgelopen met dat bloeden. Hebben ze daar nog een oorzaak van gevonden?
Oeh ik ben ook echt ongeloofelijk prikkelbaar! Merk het comstant alles en iedereen irriteerd me mateloos, mijn oudste zoon zat net te smakken nou ik kon het niet uitstaan! Vandaag kon ik niet inloggen op minn pc, wilde zowat het beeldscherm van bureau gooien
Hier ben ik zogenaamd ook een beetje grieperig. Maar echt last van mijn hormonen vandaag. Man wat een kort lontje Mijn jongste; tjee wat ben jij chagrijnig zeg. Oepsie maar hij heeft wel gelijk haha. Morgen maar even wat gezelliger proberen te zijn.
Ik heb mij ook opgegeven voor MVM, heb alleen nog maar een bevestigingsmail gekregen. Wordt de 5e keer voor mij. Ik heb alleen de 1e zwangerschap niet meegedaan. Verheug me nu al op die stinkflessen.. NOT! maar ach is voor een goed doel hè.
Ja echt he die geur is niet te doen joh en dan ook nog je eigen urine die enorm gaat stinken, werd zo misselijk van me eigen plas hahaa
ik heb 1 keer een pakket opgehaald bij de coop. Maar alles was tot die dag houdbaar en had al een 50%sticker. Voor ons was het eenmalig. Zijn er trouwens nog meer dames die steeds denken wat te voelen “lopen” en een checkpoint abonnementen hebben op de wc
@butterfly22 check! Moet sowieso veel plassen maar voel inderdaad ook steeds wat lopen en ga dan voor een check. Gelukkig vals alarm steeds. Maar word er wel een beetje zenuwachtig van steeds! Herken het trouwens wel van de vorige keren. MvM wil ik me ook voor opgeven. Maar als het goed is kan ik toch pas na die verbouwing starten dus heeft nu geen haast. Wanneer hebben jullie je trouwens aangemeld bij de verloskundige? Oké dit is nummer 4 maar ik weet het gewoon niet meer... En pffff ik ben zoooo moe! Half 8 en ik verlang nu al naar mijn bed (en een warme douche want m'n haar is eind van de dag alweer vet!)