Wat fijn dat er goede echo's zijn! Een hele opluchting. Zelf moet ik nog héél lang wachten tot de eerste haha nog 3,5 week. Too Good to go ken ik wel en hebben we meer dan eens geprobeerd maar met wisselend succes en hier in de buurt doen er weinig winkels mee. De jumbo wel maar in die pakketten zit vaak vlees en dat is lastig als je zelf geen vlees eter bent. Bakker doet helaas niet mee, was anders wel ideaal geweest met die 4 mannen hier in huis. Ik heb verder geen lichamelijke 'klachten' maar ik voel me gewoon een beetje sip, een beetje meh. Ik weet wel waar dat vandaan komt maar zo openbaar wil ik daar niet verder over uitweiden. Hoop alleen dat het snel over gaat.
@Trotsemoeder1987 nee, ik zit nog in de NOD club en deze... Wel even genoeg hahahah @annelie566 dat heb ik dus heel erg. Zit met zoveel zorgen op het moment. Werk, het huis, geld... Pffff kan ik dit wel? Lijden de kinderen er niet onder? Uiteindelijk zul je zien dat het allemaal goed gaat, maar toch.... Hele dikke knuffel meis ❤
Haha hier heb ik vandaag ook een beetje een dip dus misschien ligt het gewoon aan vandaag Ik ben vandaag echt beroerd. Heb al 5x overgegeven sinds 6uur vanmorgen Oma van mijn man ligt op sterven dus ik verwacht binnenkort ook een begrafenis en ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen met die misselijkheid. Maar goed, morgen eerst de echo
@annelie566 knuffel meid, hopelijk gaat het zonnetje snel weer schijnen! @Wenda heel veel sterkte, het is en blijft verdrietig. Wij namen afgelopen week afscheid van de oma van mijn man (en diezelfde middag had ik een positieve test, wat is het leven toch raar). @Dicky34 en alle andere meiden die zorgen hebben, die zorgen heb ik hier ook, al moet ik zeggen dat blijdschap wel overheerst. We hebben echt tropenjaren gehad met 3 kinderen onder de 4 en daar heb ik meer van genoten dan dat ik het als zwaar heb ervaren. Ik zie met name op tegen het gehaast in de ochtend in combinatie met een baby die gevoed moet worden enzo, maar daar vinden we vast snel een ritme in. Vanochtend kwam er een moeder naar me toe nadat ik mijn oudste 2 naar de klas had gebracht. Zo, en toen had je er nog maar eentje, lekker hoor! Ik dacht echt... Je moest eens weten haha. Maar ik heb ze serieus liever om me heen dan op school. Ik heb niet voor kinderen gekozen om er vervolgens naar uit te kijken om ze de hele dag naar school te brengen (al is af en toe wat me time ook best fijn hoor!).
Heb ik ook hoor! Vind t maar saai hahaha. De basisschool is nog niet van me af hahaha. Als de jongste in groep 7 zit, ben ik net bevallen. Dus op het moment dat hij net in de eerste zit, gaat het kindje alweer naar de peuterspeelzaal in dezelfde basisschool
Goedemorgen meiden! Is het al vrijdag? Vervelend al die lichamelijke en geestelijke issues he, al die zorgen kun je er gewoon niet bij hebben nu eigenlijk! Maar het is zo lastig om alles van je af te zetten en soms ook goed om zorgen te hebben , dan denk je teminste goed na over alles (wel 100x over t zelfde onderwerp). Als alles een bwetje bezonken is gaan onze zorgen vast allemaal weg en vindt het zijn plek.als we maar zorgen dat de zorgen niet gaan overheersen en we wel blijven "genieten" van de zwangerschap!
Oh wat leuk ik ken dat helemaal niet! Hoop dat t klopt want dat krijgen wij een meisje (hoop ik stiekem wel op)
Maar heb je dan ook al die ingewikkelde aanpassingen erin meegenomen? Chinese maand en leeftijd berekend? Ik snap er dan niet zoveel meer van haha (geen idee wat mij Chinese leeftijd was bij de andere kids).
kijk maar even hierop. https://www.catharinaweb.nl/chinese-astrologie/voorspellen-geslacht-baby.htm Die berekend het ook voor je
klopt bij alledrie mn kids! Nu zegt hij een meisje... ❤ Zou wel heel cool zijn. Mn man heeft alleen 2 neefjes (zoons van z'n broer) en heb 1 schoonzus. Dus veel mannen in de biologische familie. Een meisje zou geweldig zijn
Haha bedankt! In dat geval klopt het bij de eerste 2 niet, bij mijn jongste wel en zou het nu een jongen worden. Wat wel erg leuk zou zijn voor onze zoon en voor de verdeling thuis haha.
Bij ons is het juist andersom hahaha Mijn zusje is in maart uitgerekend van haar 3de dochtertje, wij hebben een dochtertje en mijn zwager (broer van mijn vriend) heeft ook 3 dochters. Dus een jongetje zou wel heel leuk zijn, maar ik ben met een meisje net zo blij hoor
Oh grrr via deze link zegt hij jongen, stomme kalender, ik geloof er gelijk niks meer van(hoop gewo okn op een meid)
Hey allemaal Hier zojuist geveld door de griep. Afgelopen nacht oproepbare dienst gehad en had toch een pittige casus aan het eind. Voelde me al niet lekker dus dat was het laatste zetje. Nu gelukkig "weekend" en uitzieken. Ik ben dus even minder actief komende dagen. Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!