♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeppaP

PeppaP Actief lid

22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Hier ook behoorlijk opgeblazen! Gedurende de dag steeds boller maar dat is vrij normaal.

Dicky34 vindt dit leuk.
  2. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ja? Ik had dat niet bij mijn eerste maar nu wel. Zoals ik nu ben was ik bij haar pas met 3,5 maand.

En ondanks het de tweede keer is is het besef nogsteeds heel moeilijk dat ik weer een kindje krijg, zo gek!

Dicky34 vindt dit leuk.
  3. Trotsemoeder1987

Trotsemoeder1987 Actief lid

19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Testen..de eerste 8 januari gedaan dat waren al enorme knal testen, geloof je je ogen niet had de volgende dag nog maar een keer gedaan. Weer knal, toen heb ik de zaterdag erna een digitale gedaan die gelijk 3+ aangaf, toen dacht ik eigenlijk dan zal t toch echt zo zijn:roflmao:
    Daarna niet meer getest had een naar gevoel steeds, vlagen misselijk, de kleine klierde met de borstvoeding, sterke geur. En borsten deden ook zeer, koffie was vies etc

Dicky34 vindt dit leuk.
  4. Trotsemoeder1987

Trotsemoeder1987 Actief lid

19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Ja hier ook, eind vorige week dacht ik ook echt van shipss nu al zo strak m'n kleren..trek nu maar vaak n vest over m'n kleding, voor m'n idee valt het anders erg op.

Dicky34 vindt dit leuk.
  5. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik had het vandaag voor t eerst op werk.. me manager maakte gesmolten kaas uit de magnetron op een broodje en ik stond bijna over mijn nek te gaan. Toen dacht ik oh ja geur zintuigen zijn zo heftig hahaha

Jes88 en Trotsemoeder1987 vinden dit leuk.
  6. Kjubda

Kjubda Lid

29 dec 2019
    44
    87
    18
    Vrouw
    Ja.. die buik.. verschrikkelijk! Hier zet hij ook al op. Gelukkig ben ik het afgelopen jaar behoorlijk aangekomen en draag ik al wijdere kleding dan normaal. Scheelt weer :D Maar m’n broeken zitten ook echt niet lekker meer.

Jes88 en Dicky34 vinden dit leuk.
  7. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Ik sport elke dinsdag met een groepje waarvan ik het nog geheim houd . En van sommige oefeningen sta ik ook bijna over mijn nek te gaan. Ik kan mijn lunch op mijn werk vaak niet naar binnen krijgen. Heb ook het idee dat ik in mijn benen ben afgevallen daardoor maar wel een opgeblazen buik.

Jes88 en Dicky34 vinden dit leuk.
  8. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Ik kan t lijstje even niet vinden met kan herinneren dat er echo's zijn vandaag, succes meiden!

Dicky34 vindt dit leuk.
  9. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik ben ook 25 september uitgerekend. Kijk mijn banner.

wat betreft het buikje... smorgens op een weeïge maag niks te zien, maar na 3 crackers begint het wel. In deze tijd zijn het echt nog darmen buikjes volgens mijn vk

Dicky34 vindt dit leuk.
  10. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Huh? Maar ik ben 4+5, bevruchting 3 Jan. Heb ik het verkeerd berekend?

11. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik heb nog geen echo gehad hoor, maar heb 31 december iui gehad en positieve ovulatietest 30 december

Dicky34 vindt dit leuk.
  12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Het zijn ook gewoon echt de darmen die ruimte gaan maken.. Niet normaal haha!

Strakke shirtjes dragen kan niet meer..:roflmao:

Dicky34 vindt dit leuk.
  13. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Haha leuk al die buikjes al!

Kan het hier nog niet merken. Ben sowieso afgelopen jaar wat kilo's aangekomen door de medicatie en niet meer intensief durven sporten.
    Heb wel al even last van m'n darmen. Misschien is dat ook wel plaats maken..

#klaagmodusaan

Merk nu al dat ik een mega onzekere dag heb. Maak me toch meer zorgen over het te kleine vruchtje dan ik wil. Ben zo ontzettend moe en futloos.
    Was maandag nog kei misselijk. Gister en vandaag helemaal niets.
    Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Bah bah bah!
    Iedere keer dat ik naar de wc ga hou ik mijn adem in.
    Ben vandaag vrij. Kan beter werken, dan gaat de dag wat sneller voorbij.

Gisteren twee zwangerschapsaankondigingen van vriendinnen. Ik wil ook zo graag al 12 weken zijn!!

#klaagmodusuit

Dicky34 vindt dit leuk.
  14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    vreselijk die eerste weken inderdaad. Geen bloed geeft moed meid. (Weet niet of het helpt)

Ik had gister toch even de verloskundige gemaild of het zin had en mogelijk was om mijn eerste echo iets eerder te doen omdat ik 2 dagen later een echo in het ziekenhuis heb en ik het na mijn miskraam toch wel erg spannend vind. Maar het weekend zit ertussen en dan zou het net te vroeg zijn, maar ik mag na mijn eerste echo wel de eerste tijd wekelijks even langskomen. Daar ben ik natuurlijk super blij mee. Nu nog al mijn spanningen en onzekerheid in toom houden tot 3 februari

Dicky34 vindt dit leuk.
  15. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Ruubs Onzeker kan je worden he, bah.. Hier doen mn borsten vandaag minder zeer.. Merkte het gister al met bh uit trekken.. Het aftellen tot de eerste echo is gelukkig begonnen!

@butterfly22 Wat fijn dat dat mag zeg!

Dicky34 vindt dit leuk.
  16. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik was even een paar dagen afwezig en wat is er veel geschreven!:o:
    Ik moet even de tijd nemen om het terug te lezen.

Trotsemoeder1987 en Dicky34 vinden dit leuk.
  17. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Ik ben ondertussen al aan het oriënteren voor een duo wagen. Wij doen heel veel lopend dus dat lijkt me toch wel handig. Bugaboo donkey wat een mooie wagen zeg, maar die prijs :eek:

Dicky34 vindt dit leuk.
  18. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een buikje al!:)

@Buik ik voel mij wel opgeblazen, maar er is nog geen darmen buikje te bekennen, tijdens mijn vorige zwangerschap, kon je het pas echt zijn met 23 weken.
    Zelfs mijn broeken zitten niet strak....

Dicky34 vindt dit leuk.
  19. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaaa die is leuk! Ik had een gewone bugaboo maar die heb ik niet meer, maar ik wil er nu weer 1

Dicky34 vindt dit leuk.
  20. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie knaltest! Geeft een heeerlijk gevoel!

Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina