Ik moet heel eerlijk bekennen, dat ik nooit een ovulatie test heb gedaan, dus echt geen idee heb wanneer ik ben bevrucht....
Hey hoe oud is jou kleinste? Ik zit dus ook met dat dillema! Wij hebben nu een stokke daar kan je wel zon loopplankje achter zetten maar voor grote afstanden is dat toch echt te ver! Ja die buggaboo vinden wij ook het leukst maar is echt 1600 nieuw he pffff
Heel herkenbaar die laatste 2 dagen tot mijn echo zijn echt slopend! Meis je hebt totaal geen reden je druk te maken je hebt maandag een mooi kloppend hartje gezien! Je moet er echt oo vertrouwen dat het goed gaat komen en daar heb je alle reden toe! #sterkteknuffel
Pfff dames ik vind die eerste weken ook slopend! Ik voel van alles gister kon ik niet slapen van de lage rugpijn. Schijnt normaal te zijn maar toch.. elke x ben je bang om naar de wc te gaan (en ik moet al zovaak haha) Hoofdpijn elke ochtend duizelig misselijk. Ach het is een teken dat je lichaam iig bezig is maar bij mijn eerste merkte ik niet zo veel moet ik zeggen
Leuk dat jullie al aan kinderwagens denken. Zo ver was ik nog niet Mijn 2 kinderen zitten al op school en we hadden alle spullen weggedaan. Hier moet dus alles weer aangeschaft worden Maar eerste de echo zaterdag afwachten en dan ga ik inslaan, haha.
Hahaa ja handig om alles weg te doen hem, had ik na de eerste ook gedaan, nu wel veel bewaard. Ik ga eerst maar met spoed sparen want die prijzen zijn geen grap
@Ruubs ik stampvoet met je mee! *bonkbonkbonk* wil ik óók! Over de kinderwagen, er staat hier al anderhalf jaar een bugaboo opgevouwen klaar. Toen gekregen van een goede vriendin, toen ze hoorde dat ik bezig was voor een kindje. Zij gebruikte hem alleen voor een oppaskindje, dus hij is nog helemaal mooi! Heb haar gisteren gebeld met de mededeling "Heb jij dat dekentje nog voor die kinderwagen die je me vorig jaar gegeven heb? " "Neeeeee! Niet!!! Je bent zwanger?! " Zo leuk! Heb m nooit weg kunnen doen, al zakte de moed me wel in de schoenen. En ta-daaaaa
O die stomme hormonen. Ik ben de 22ste uitgerekend Volgens mij sta ik wel goed in het lijstje Sorry voor de verwarring
Dat hadden wij dus bij de jongste, Toen ik zwanger van m raakte zaten we druk in verhuizing daarvoor hadden we bijna alles opgeruimd, zo van scheelt slepen, toen hebben we veel weer moeten aanschaffen. Misschien een tip, snuffel lekker rond op mp Wij hebben enkel de wagen nieuw gekocht, omdat je daar toch erg lang mee doe/ veel gebruik. Wiegje boxspullen, muziek mobiel mp etc viagekocht, zo goed als nieuw, vind sommige dingen zo duur en dat voor dat eventjes. En duurdere dingen als draagzak, speelgoed etc als kraamkado vragen.
Goedemorgen dames, Weet even niet meer of er echo,s zijn vandaag. Maar als die er zijn, succes meiden. Hoop dat het snel de 31e is en wij ook mogen Verder lijkt m'n rug iets beter te gaan, wel strak onder de paracetamol, maar heb vanmorgen toch op m'n rug kunnen liggen enkele seconden. Verder druk met oefeninfen, daarna weer afgebroken in de stoel. Gelukkig is m'n man vrij vandaag dus die doet n hoop. En vanaf m'n stoeltje kan ik gelukkig de aardappeltjes schillen kan er zo slecht tegen dat k nagenoeg niks mag en kan. @kwaaltjes...nagenoeg niks te bekennen, alleen de vifit goedemorgen kwam omhoog vanmorgen en aders in m'n borsten zijn behoorlijk zichtbaar. Verder geen pijn, overgeven, smaakafweer of wat dan ook.
Jaa wij gaan zeker op mp kijken en de kringloopwinkels af Ik vind die gepimpte houten meubels zo leuk! Dus ik wil graag een ouderwetse kast met een nieuw verfje en handgrepen Voor een wagen moet ik ook nog even kijken.. wellicht kan ik hem van iemand overnemen en anders denk ik dat het een nieuwe wordt. Ik had helemaal niet meer verwacht dat er een 3e zou komen. Dus, om niet steeds geconfronteerd te worden, heb ik alles weg gedaan
♡Zwangerschapsclub september 2020♡ Echo Frummelke86 - 22 Januari 1e echo Wenda - 22 Januari 1e echo Ro1990 - 24 Januari 1e echo Jess88- 24 januari Kjubda - 25 januari 1e echo Chocotaart - 27 Januari 1e echo Ananas13 - 27 januari 1e echo Pixi- 27 januari 1e echo Flower253 - 30 januari 1e echo Akka - 3 februari 1e echo Butterfly22 - 3 februari 1e echo (verloskundige) Suuster - 4 februari 3e echo Butterfly22- 5 februari 1e echo (ziekenhuis) PeppaP - 6 februari 1e echo Rosa5 - 10 februari 1e echo Peme - 11 februari 1e echo Dicky34 - 12 februari 1e echo Lalalola - 13 februari 1e echo Annelie 14 februari 1e Echo Termijnecho/extra echo Constellations1984 - 28 januari 2e echo Ruubs - 29 januari 4e echo Ro1990 - 7 februari 2e echo Wenda - 10 februari termijnecho Lindajl - 10 februari termijnecho Akka - 21 februari termijnecho Ananas - 26 februari termijnecho 20 weken echo Overige afspraken Lindajl - 28 januari intake vk Kjubda - 4 februari intake vk Ruubs - 12 februari intake vk Uitgerekende datum Suuster - 32 jaar - 1e kindje - 1 september 2020 Frummelke86 Chocotaart - 2 september 2020 Lindajl - 2 september 2020 Kjubda - 32 jaar - 3e kindje - 5 september 2020 Trotsemoeder1987 -32 jaar- 7e kindje - 6 september 2020 Constellations1984 - tussen 6 en 12 september 2020? Jes88 - 9 september 2020 Flower253 - 9 september 2020 Ro1990 - 11 september 2020 Ruubs - 29 jaar - 3e kindje - 12 september 2020 Jaetje85 - 35 jaar - 1e kind - 14 september 2020 Akka - 27 jaar - 2e kindje - 15 september 2020 peme - 17 september 2020 Lalalola - 17 september 2020 Ananas13 - 28 jaar - 1e kindje - 17 september PeppaP - 20 september 2020 Amann - 20 september 2020 Butterfly22 - 34 jaar - 2e kindje - 22 september 2020 Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje -25 september '20 Annelie -29 jaar- 4e Kindje - 26 september 2020 Rhombi - 32 jaar - 4e kindje - 29 september 2020 Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - 30 september 2020 Overzicht Totaal (22) Echo (20) Termijnecho/extra echo (7) 20 weken echo (0) Overige afspraken (3)
Ja joh precies! Doen wij ook. Helaas net voor ik met de pil stopte een prachtige ijzeren vintage wieg weggedaan En tegenwoordig heb je hele winkels vol met 'vintage' voor hoofdprijzen. Zijn gewoon hele slimme ondernemers die opknappertjes opkopen en voor het vijfvoudige verkopen. Nou, dat 'vintage' zoek ik zelf wel op MP @Trotsemoeder1987 wat fijn te horen dat het al ietsjes beter gaat. Weet hoe moeilijk het is hoor, om niks te mogen doen. Toch proberen je rustig te houden hoor!
https://www.babypark.nl/topmark-2-combi-duowagen.html?color=31&gclid=EAIaIQobChMIh-PLooWX5wIVCc93Ch2CfwP4EAQYAiABEgIkE_D_BwE Ik had deze als duowagen. Mijn vriendin had een duowagen met de kinderen naast elkaar. Bijna overal was haar wagen te breed waar ik gewoon door kon lopen en de mijne was de helft zo goedkoop. Ik heb hem ook voor een goede prijs doorverkocht en zo heeft hij me uiteindelijk bijna niks gekost. Mijn jongste nu is inmiddels 7 dus hoef geen duowagen meer maar anders had ik hem zeker weer gekocht.
Ja probeer het wel gewoon, tillen is zowiezo afgeraden en als t erover gaat ben je al snel aan t tillen hè.