♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
  2. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Trotsemoeder1987 jaa ik kijk ook echt uit naar het hebben van zo'n groot gezin. Die negatieve reacties hebben we nog niet echt gehad. De mensen die van onze wens weten vinden het helemaal bij ons passen en voor hen is het ook niet echt een verrassing. Ben benieuwd wat onze omgeving verder gaat zeggen, zie daar wel tegenop (al zou ik me er helemaal niks van aan moeten trekken).

@Constellations1984 wow wat bijzonder! Alsof je het bij het kopen van de draagdoek wist. Een Yaro?
    Wij hebben een duowagen gehad. Op dat moment wel handig, want de jongste 2 schelen maar 20 maanden. Maar met al een peuter zou ik er ook niet voor kiezen. Ik vind het ondingen vooral als de kinderen wat zwaarder zijn!

@lindajl hier net zo. De wens bleef maar groeien, waar ik eerst dacht dat het de hormonen en normale kriebels waren. Gelukkig groeide mijn man mee in de wens.

@annelie566 pfff zo vervelend die opmerkingen. Je zou bijna wachten met delen totdat je weet wat het wordt! En als het dan een jongen is... Maak je borst maar nat... Waar bemoeien mensen zich toch mee he...

@JoanneJo joh als jij je daar goed bij voelt gewoon een pakje kopen hoor! En mocht het dan niet goed gaan, dan komt er hopelijk ooit wel een kleintje toch? Maar ik ken het gevoel hoor, ik durf het ook nog niet. Al heb ik wel al een paar draagdoeken liggen die me wel erg fijn lijken voor een kleintje. Maar dat heeft meer te maken met een uit de hand gelopen hobby haha.
    Ow en een kinderwagen maar die kon ik voor een prikkie overnemen van een vriendin en die heeft mijn moeder vervolgens betaalt omdat ze die wel handig vindt voor nu voor mijn kleine neefje!

@Ananas13 oww snap dat je hier onzeker van wordt. Die eerste weken kunnen zo slopend zijn. Heb het bij mijn eerste wel gehad, en dat bleken gelukkig mijn darmen te zijn. Er gebeurd zoveel nu daarbinnen! Hopelijk trekt het snel weg.

Bijgeloof... ik geloof er eigenlijk niet in, maar durf aan de andere kant dan ook weer niks te kopen nog omdat ik dan toch bang ben dat het niet goed gaat ofzo. Blegh die onzekerheid!

Ik riep heel hard dat ik even een dagje niet meer ging testen maar kon het toch niet laten toen ik net thuis kwam... Gelukkig een mooi tweede streepje dat weer een stukje donkerder is dan gisteren haha. Denk morgen of overmorgen een knaller en dan ga ik echt stoppen hoor (of ik laat me nog eens verleiden om een digitale te kopen voor de 3+).

Constellations1984, Danielle1989 en Jes88 vinden dit leuk.
  3. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik test niet meer hoor, daarmee heb ik weer een beetje bijgeloof en het idee dat het me meer onrust dan rust geeft. Ik heb een goede clear Blue en ben zwanger en daar hou ik het op.

maak je geen zorgen om de krampen.. hier ook het gevoel ongesteld te worden maar dan wat minder heftig en zeurderiger. Ik heb dan altijd rug en hoofdpijn en dat heb ik nu ook maar dan in lichtere vorm.
    Af en toe kleine steekjes hier en daar het betekend wel dat je lichaam ergens mee bezig is maar moet zeggen dat ik nu wel hele andere kwaaltjes heb dan bij mijn dochter toen had ik puur buikpijn en verder niet voor ik me kan herinneren

4. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @JoanneJo je hebt wel gelijk hoor. Want al is het streepje duidelijker, toch ga ik hem onder de lamp houden, vergelijken, twijfelen of er wel echt genoeg oploop is.. Dus ga mijn best doen om morgen echt even niet te testen. Dan vrijdag misschien voor een knaller dan gewoon vertrouwen in mn lijf hebben.

5. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    klopt makkelijk gezegd ik weet het maar vertrouw op je lijf.. ik ben ook niet elk uur even zeker hoor , ik heb soms ook mijn momenten vooral omdat ik echt een hele nare pijn in mijn rug heb.. maar het voelt meer als een spier die knel zit ofzo, rechts en straalt uit naar mijn been. Had ook al een beetje last voor ik het wist maar die pijn overheerst nu waardoor ik niet zo last heb van de rest haha.. en dat maakt me best onzeker. Je moet ook maar zo denken je kan nog 10 dik positief testen maar dat zegt ook niks.. helaas

6. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Ik voel me net een klein kind die vrijdag jarig is:roflmao:nog 2 nachtjes slapen....

7. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik moet nog 2 weekjes.. kan volgende week een afspraak inplannen en rond 7 februari kunnen we dan de 7 weken echo doen! Wat leuk dat je over 2 dagen al kan, komt vast goed en geniet vooral van het moment

Dicky34 en Jes88 vinden dit leuk.
  8. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Misschien een stomme vraag maar hebben jullie seks gehad sinds je weet dat je zwanger bent? Ik vind het zo een eng idee hahah niet dat ik het 9 maanden niet doe maar nu zo in het begin.

9. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Nee. Ik ben veel te bang voor bloedverlies. Dan zou ik zo gigantisch in de stress zitten. Dus daar wachten we nog ff mee

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, wij wel.. Kunnen niet zo lang zonder :roflmao: Moest wel even wennen de eerste keer hoor!

11. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Wij kunnen ook niet zo lang zonder haha.
    Maar het moet inprincipe geen kwaad kunnen toch?

12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Jaaa!!❤️ Ik nog 5! Ga nog net geen kruisjes zetten op de muur elke avond haha! Wij hebben pas om 20:50u de afspraak, dat is wel irritant! Gelukkig nu tot dan elke dag druk, dus tijd gaat hopelijk lekker snel!

Constellations1984 en Dicky34 vinden dit leuk.
  13. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Nee wij ook niet. Ben bang voor bloedverlies of heftige krampen, ookal weet ik dat het gewoon kan..

14. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Ik durf t ook niet echt vooral t klaarkomen dat samentrekken van de baarmoeder lijkt me nu echt naar en voel me savonds ook gewoon zo misselijk dan heb ik al helemaal geen zin:evil: naja wij moeten t 9 maamden dragen en uitpoepen dus denk dat onze partners best f zondee kunnen nu hoor ze moeten maar mee investeren:p

Suuster vindt dit leuk.
  15. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik durf het ook niet ivm onnodig stress als er daardoor een vaatje knapt en ík bloedverlies krijg:oops:

16. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Gelukkig, ik ben niet de enige. Vind het zo in het begin echt te spannend. Als ik de baby straks kan voelen heb ik er niet zo'n moeite meer mee. Ik kom er nu goed onderuit. Ik zeg dan dat ik anders nu ongesteld zou zijn en we sowieso een week geen sex zouden hebben. En over een week... Ach en zijn ook andere manieren om het samen gezellig te hebben.

17. PeppaP

PeppaP Actief lid

22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Bij de eerste droeg ik met 10wk al een zwangerschapsbroek! Had echt al heel snel een buikje en niks zat meer lekker. Maar kan met niet zo goed meer herinneren hoe het met 5wk was alleen dat het 's avonds wel veel meer opgezet was (darmen).
    Hier is het besef er ook nog niet helemaal hoor.

18. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oooooh no way hier gaat er niks gebeuren!

Jes88 en Suuster vinden dit leuk.
  19. Trotsemoeder1987

Trotsemoeder1987 Actief lid

19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Nou dat is echt zo hoor, dat merk ik hier ook, en idd het liefste pyjamadag hapjes en drankjes en film:roflmao:

Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Whahaha aaah die arme mannen ook... Eerst moeten ze, nu mogen ze niet meer :roflmao:

Kjubda, Dicky34, Suuster en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina