Hahaha ja ik snap je helemaal hoor en de helft vergeet je ook gewoon weer (zwangerschapsdementie) Heb ik ook hoor voor zover ik me kan heugen was ik helemaal nier zo met de zwangerschap bezig ij t begin bij de eerste 2, was echt heel anders hoor!
Schimmel is idd met jeuk en veel afscheiding. De jeuk word zo vervelend dat je dat echt wel merkt. Hier weinig afscheiding.. klein beetje maar en vandaag weinig kwaaltjes behalve borsten die zeer doen, lichte hoofdpijn en vooral alles door elkaar eten. Het voelt goed dus probeer mezelf ook niet gek te maken, vriendlief zegt zolang je geen bloed verliest moet je jezelf niet gek maken ..
@Jes88 gefeliciteerd met de mooie echo!! Foto, foto, foto! @lindajl ah wat akelig! Las dat t al minder was? Pfff net terug van t werk, ging super! Alleen wel écht heel moe nu. Zo ff een uurtje liggen, want ik wil met de kids wel de Voice kijken vanavond
@lindajl He vervelend zeg! Hoe is het nu? Hier in ontzettende spanning voor maandag! Was het maar vast zo ver, pff.. Ben er zo bang voor, bah! Kwaaltjes weinig last meer van.. Dus dan maak ik me gelijk weer zorgen. Borsten nog iets gevoelig, maar wel al minder en veel naar de wc. Had vanmorgen vergadering maar moest gewoon om het half uur kei nodig, terwijl ik normaal echt heel weinig ga.. Dat het maar snel maandag mag zijn! (Dit heb ik trouwens nog nooit geroepen haha!)
Van mij mag het ook maandag zijn! Dan is alweer een stuk onzekerheid weg! Ik heb de echo om 8:45 gelukkig
@Jes88 wat fijn dat de echo goed was! @lindajl hopelijk is het iets onschuldigs en houdt het bloeden snel op. Kon je die eerste weken maar doorspoelen he? @Ananas13 wat kan dat wachten dan lang duren he. Hopelijk genoeg afleiding komend weekend! @Trotsemoeder1987 hier wel herkenbaar. Voel best regelmatig wat lopen. Blijkt op het toilet dan helemaal niks te zijn. Zo nu en dan inderdaad flink wat afscheiding. Volgens mij maakt je baarmoeder de boel schoon. En al is het de zoveelste keer, je vergeet dingen he! Gelukkig is elke zwangerschap bij iedereen weer anders en zijn er geen richtlijnen voor wat je wel en niet moet voelen en welke symptomen je moet hebben. Maar soms zou je willen dat je lichaam het juist wel even goed duidelijk kan maken, dat het goed zit allemaal. Hier gaat het goed. Het begint een beetje tot me door te dringen. Testen lopen nog steeds mooi op (jaaa ik riep dat ik het niet zou doen maar heb elke dag een keer getest.... die drang dan he...) en vandaag een bijna knaller. Heb er nog eentje liggen dus die zal ik vast morgen doen (zelfs al zou ik nu roepen van niet haha). Maar tjonge ik vind het wel zooo spannend. Ene keer ben ik heel relaxed. Ik heb het al 3x gedaan, mijn lijf weet hoe het moet, het gaat vaker goed dan fout. Andere moment weer zo onzeker... Het is al 3x goed gegaan, dus nu zal het vast een keer misgaan, misschien is het niet gezond, of klopt het hartje niet met de echo over 6 weken... Gelukkig overheerst het niet maar wat kijk ik uit naar de echo! Maar eerst die stap maar eens zetten om me aan te melden bij de vk haha. Ow ennnn ik durf vandaag toch voorzichtig een banner toe te voegen!
Spannend dames die strak na t weekend de echo hebben..nog heeel eventjes geduld.. Ik mag gelukkig volgende week ook alleen tegen t volgende weekend pas aan haha.. Dat de eerste 12 weken zowiezo voorbij mogen vliegen voor ons scheelt toch wel weer n hoop onzekerheid.
heb ik ook hoor. Buikpijn is over en Borsten af en aan gevoelig . Maak je geen zorgen het komt en gaat bij mij ook. wel merkte ik na 5 uurtjes werken vandaag dat ik weer last van me rug heb . Toch een beetje weke spieren ofzo
Oh dat is beter! Ik pas om 20:50u.. Gelukkig wel werken overdag en dan doe ik gewoon een middag dutje ofzo haha!
Probeer me ook zo min mogelijk zorgen te maken. Kijk dan gewoon in de spiegel en denk dan; die buik zit er nu niet voor niks haha! Die rug voel ik ook, maar heb sowieso wel vaker last van mn rug. En voel nu soms ook mn banden als ik echt een pittige dag heb op het werk. Loop sowieso al zo’n 15 km op een dag op het werk en veel sjouw werk. Ga dat wel op tijd wat afbouwen, niet dat ik straks op de helft al uitgeschakeld ben.
Ik werk in de horeca dus opzich niet veel sjouwen maar wel veel lopen. Wil het ook zeker gaan vertelen aan mijn manager maar aangezien dat nogal een kakelmiep is moet ik echt wachten tot mijn omgeving het weet anders verteld ze het dalijk eerder dan mij. Ik heb ook sowieso na mijn eerste bevalling een zwakke rug overgehouden en merk nu idd aan mijn banden ook van alles. En koppijn.. de hele dag en sinds dag 1 dat ik het wist af en aan.. wel een rot kwaaltje maar betekend dat de hormonen het goed doen en idd die buik! Kon vandaag op werk mijn broek nieteens dicht. Net voelde ik ook wat lopen en idd vocht (afscheiding) maar doorzichtig. Ik heb me er nu bij neer gelegd maar jeetje 2 weken duren nog zo lang
Hopelijk kunnen we beide maandag berichten dat er kloppende hartjes zijn! Zou zo leuk zijn! Qua symptomen heb ik momenteel weinig last. Soms wat krampen als ik wat drukker ben geweest of tijdens hoestbuien. Meer last van de enorme verkoudheid, hoestbuien en spierpijn van dat hoesten. Misselijkheid heb ik een weekje gehad en is nu over.
Haha foto kon ze bijna niet maken joh, het was heel vaag te zien op de foto op de echo zelf wel beter maar dan schoot t weer weg, ze zei je darmen zitten er voor ik dacht shit dalijj ziet ze dat me darmen helemaal vol zitten
Ja precies.. Ik ga het ook pas aan mn team vertellen als ik iedereen om me heen heb ingelicht. Pff die hoofd pijn lijkt me enorm irritant! Hier gaat zodra ik thuis ben de knoop open haha! Ooh konden we de tijd maar doorspoelen!
@Ananas13 & @Chocotaart spannend maandag he!! Lijkt dan nog een eeuweigheid te duren pff maar t gaat helemaal goed komen! Hou vol!