Kreeg hier bericht van VK om afspraak te verzetten.. Vond ik niet heel erg, 2 daagjes eerder nu, mocht ze geen bevalling op dat moment hebben. Anders wordt t weer verzet..maar we hopen dat dat niet nodig is.
Wij laten wel een nipt doen. Bij de andere kinderen niet gedaan maar dit is ons vierde kindje en we hebben nu niet alleen aan ons zelf te denken, maar ook een drie andere kinderen. Ik laat hem over 5 weken doen, heel spannend en ik hoop dat alles gewoon goed is.
@Kjubda wat fijn gefeliciteerd!! Hier m'n laatste sensitest gedaan. Wilde ik morgenochtend doen maar werd er opeens zenuwachtig van. Bang dat hij lichter zal zijn ofzo. Dus net na eten toch gedaan. Had verwacht dat hij hetzelfde zou blijven als gisteren. Toen had ik uren niet gedronken en nu zeker 3 glazen. Maar kijk eens hoe mooi opgelopen! Nu zijn de testen op en ga ik me eens aanmelden bij de vk!
Het is stilletjes Hiero... Iedereen aan het genieten van de zondag...en het ☀️ denk Ik voel alsof k weer een mijlpaaltje bereikt heb, vandaag 8 weekjes zwanger..ben erg benieuwd of de echo woensdag veel zal afwijken of niet. Fijne dag allemaal
Ik heb de afspraak vastgezet . 8 februari ga ik naar de echo om daar hopelijk een mooi klein garnaaltje te zien of iets wat er op lijkt hahaah.. iniedergeval een kloppend hartje. Kan nu al niet wachten
Herkend iemand dit trouwens? Heb sinds vandaag steken in mijn vagina.. echt van binnen. Maak me geen zorgen maar toch, het is weer iets nieuws
Nee dat herken ik totaal niet eigenlijk. Heb je soms last van spat aderen die kunnen wel irriteren/opzetten tijdens zwangerschap, dat begint hier namelijk wel weer n beetje.
Nee, heb ik niet maar kan me niet meer zoveel herinneren van me vorige zwangerschap volgens mij had ik het toen ook. zo raar alsof het zo lang geleden is.. 5 jaar pas. Maar lijkt wel of ik toen niks heb opgeslagen
@JoanneJo Spannend, die echo!! Zoooo blegh... Halloooooooo misselijkheid... Niet handig zeg met werken... Gelukkig hoef ik niet over te geven. Ben blij dat ik het mn chef kan vertellen komende vrijdag, dan is er misschien wat meer begrip! Zo koks kleding uit en even met mn zoon de stad in.
Ja! Ik had dat gisteren in de loop van de dag. Vandaag geen last meer van. Maakte me ook niet druk maar vervelend is het wel.
Oh my, kok .... Geen last van de geuren? Als ik alleen al door de supermarkt loop begint het al naar boven te komen. Heb een berenhonger maar eigenlijk walg ik overal van.
Nee, dat valt gelukkig wel mee. Heb eerder last van de drukte, merk dat ik sneller duizelig word. Hopelijk krijg ik ook geen ischias erbij, zoals ik bij mn dochter had. Dan kan ik niks meer
Ja had ik bij mijn zoontje, de hele zwangerschap wel. Ik denk dat het door het groeien van de baarmoeder komt.