♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik begin nu wel wat misselijk te worden maar overgeven hoeft niet. Heb wel het gevoel dat het enorm zou opluchten want nu lijkt het vooral 'vast' te zitten, als jullie me begrijpen. Ik word vooral hondsberoerd van zuivel luchten zoals kwark en boter.:|
    En verder ben ik echt niet vooruit te branden. alles voelt(zelfs koken) als een gigantische dagtaak en het liefste zou ik niet meer koken en alleen maar mandarijnen eten.

Morgen komt MvM hier :) ben alleen wat nerveus voor die test. heb hem bij alle drie steeds rond de 6 a 7 weken gedaan en dan was het absoluut geen mooie test. Nu ben ik morgen pas 5+2 dus ik hoop dat er uberhaupt een lijn op komt.

Dicky34 vindt dit leuk.
  2. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Dat komt vast wel goed.
    O man! Ik weet precies wat je bedoeld met dat gevoel... Mn buik voelt ook zo 'zwaar' ofzo...
    Lekker rustig aan dan maar! *moet gaan koken*

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Jaaa precies. Heb vandaag 2 mandarijnen en een boterham gegeten en het voelt alsof ik het hele menu van Mcdonalds naar binnen heb gewerkt.

Dicky34 vindt dit leuk.
  4. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    gelukkig.. het is ook geen beangstigende pijn ofzo zijn gewoon venijnige steekjes echt van binnen. Denk idd ook dat je baarmoeder zwaarder word ofzo. En het is nog zo klein.. kan je nagaan.
    Ik ben bijna klaar met werken, word toch we zwaarder nu met die hormonen en zwakke rug..

Constellations1984 vindt dit leuk.
  5. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Hahahhah dat heb ik ook! In mijn hoofd denk ik dan ohh daar heb ik echt trek in maar als ik het zie ruik ga ik kokhalzen zo erg haha ik zou de halve wereld wel op kunnen nu!

Dicky34 vindt dit leuk.
  6. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ja, die hormonen met werken... *zucht* ik moest iets opnieuw doen en voelde me vanbinnen héél boos worden. Lukte goed om het niet te laten merken, maar shit joh... Hoe moet ik dat gaan doen, nog 7 maanden?

Ik dacht, dat kan ik best! Maar het is zwaarder dan ik vantevoren had gedacht. En dan ben ik pas 5 weken...

7. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hallo meiden..

Ook ik sluit me graag bij jullie aan en hopen dat ik mag blijven..

Na 4x mislukte IUI pogingen overgegaan naar ICSi.. verse terugplaatsing mislukt.. ik was ook doodziek na de punctie, dat was echt een drama!! 16 eicellen waarvan 12 bevruchtingen en had 8 cryos over waarvan 1tje nu in me buik zit en hopelijk blijft!!

12-01 tp gehad van 5 daagse blastocyste

Ik meteen testen inslaan van Sensitest..als je aan de fotos zo kan zien egt rot testen zijn het maja

Op 18-01 zag ik een tuurstreep en ben zo gaan doortesten..

Afgelopen woensdag ook CB digitaal gedaan en gaf zwanger aan met 1-2...

Ik heb me dood zitten stresse vanwege de lichte testen..maar gelukkig loopt het niet af!! Had alleen 1x in de avond getest en toen zag je bijna niks meer ik schrok me doooood en toen in de ochtend gelukkig wel weer een duidelijke streep!
    De concentratie van me urine schommelt dus heel erg!

En vrijdag middag Predictor Express gedaan en vollaa veeeeeel duidelijker streep!! En vanochtend Predictor Early gedaan, heel stom van mij want had beter in de middag kunnen doen daar zie je geen oploop op maar ook geen extrem3 afloop..ma bij de sensitest gelukkig wel wat oploop..

Vandaag was dus me officiele test dag en ook positief zoals jullie zien en CB geeft wederom zwanger en 1-2 aan..ik neem aan dat die wel kan kloppen? Want ik vermoed dat ik een late innesteling heb..

Ik ben nog steeeeds erg bang, maja bij miskraam zou ik toch moeten bloedden na al die t3sten en zou HCG toch helemaal uit me lichaam moeten gaan?

Voor nu gewoon zwanger!! Morgen ga ik bellen voor afspraak 7 weken echo..

Wanneer hadden jullie een knaltest?

Bijgevoegde bestanden:

Kjubda en Suuster vinden dit leuk.
  8. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Jeetje wat een reis naar een kindje!
    Gefeliciteerd en welkom! ❤

Ik had 4 dagen na mijn NOD een knal test van de KV.
    Al zou ik er graag nog een allerlaatste doen, voor het mooi :p
    1 dag na mijn NOD had ik ook een 1-2 hoor, dus dat is prima!

Sara190 vindt dit leuk.
  9. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Zijn er hier meiden die ook traag oplopende testen hadden?

Ik wordt nu bang gemaakt voor een BBZ.. ik heb verder geen bloedingen.. geen buikpijn.. alleen moee en soms duizelig en snotterig.. hoofdpijn had ik nu niet meer..

Ben zoo onzeker hierdoor :cry:

10. Trotsemoeder1987

Trotsemoeder1987 Actief lid

19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    @Sara190... gefeliciteerd en welkom!

Wat een weg hebben jullie al af moeten leggen voor een wondertje zeg.

Knaltest..toen ik dacht laat ik eens testen, omdat ik vlagen misselijkheid had, zere borsten etc, knalde die gelijk, dat was op 9 januari, ik was achteraf gerekend toen dus ook al ruim 5 weken.

11. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom! Spannend hè!

Hier ook een 5daagse blasto!

Ik had een knaller op de kv (teststreep donkerder dan controle) op 5+2.
    (kort na die test wel eng veel bloedverlies met stolsels maar onschuldig.)

12. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Dan kan het met de mijne ook nog toch??

13. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Tuurlijk! Je testen lopen toch op, gewoon doortesten. Mag je niet prikken op Hcg?

14. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Zh zelf doet het niet.. ga ze morgen bellen dan hoor ik wel wat ze zeggen.. had jij wel geprikt?

15. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dan kan je denk ik ook een vroege echo inplannen, leuk! Hou ons maar op de hoogte!
    Ik sta onder behandeling van UZ Gent en daar moet je volgens protocol bloedprikken. Ze werken niet met urinetest.

Dicky34 en Sara190 vinden dit leuk.
  16. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Hey Sara, welkom!
    Ik ken de lange weg helaas ook maar al te goed. Zijn niet bij ICSI beland maar bij IVF.
    Na 7 jaar, waarvan ook jaren de medische molen hadden wij eindelijk de positieve test in handen (dat mormeltje wordt binnenkort alweer 3)
    Laat alle onzekerheid los en doe een dansje meid, je hebt fantastisch mooie positieve testen! ;)

Welk ziekenhuis zit je?

Sara190 en Ruubs vinden dit leuk.
  17. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Catharina ziekenhuis..en terugplaatsing in tilburg..

Yaa word gwn onzeker omdat er ongeveer 2 mensen zeggen dat het niet klopt voor mijn termijn en dat ze sneller op moeten lopen..vandaar dat ik zo bang ben.. gelukkig geen buikpijn of bloedverlies.. nu lage rugpijn..

18. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Het vroegst is 7 weken toch? Dan zou ik echo krijgen..nee hier helaas geen bloedprikken..of ik moet het op me werk doen werk in de zorg..

19. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Het eerste trimester ouds als je het mij vraagt het zwaarst, al is het maar omgaat er verder nog niets aan je te zien is. Het tweede trimester kun je sowieso lekker werken en daarna ook echt nog wel een tijdje.

Maar ik denk momenteel ook wel, hoe kom ik nu nog 5 weken of zo door op deze manier.. maar het komt wel. En nu doet mijn vriend bijna alles haha, is weer eens wat anders.
    Zo herkenbaar dames, alhoewel ik gewoon niets wil eten, maar als ik dat doe wordt ik zo flauw en misselijk. Dus dwing ik mezelf steeds Maar ouders te eten en elke keer lijkt het weer met wat weinig of met te laat een komt dat vervelende buikgevoel/ misselijkheid weer op.
    Mijn vermoeidheid is dit weekend redelijk onder controle, maar wel vooral omdat ik amper van de bank af kom.. morgen weer weken

Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Sara190 welkom! Wat slopend he die eerste periode... Je wordt al zo snel onzeker! Maar je testen zien er mooi uit toch? Hier ook een late innesteling en mijn testen liepen ook niet enorm op. Gisteren pas echt een knaller terwijl mijn NOD dinsdag al was. Laat je niet gek maken hoor!

@Dicky34 oww ja die eerste periode is zwaar. Mensen weten het niet, je wilt het nog niet aan iedereen vertellen maar je voelt aan je hele lijf dat er hormonen doorheen gieren. Laat het maar snel het tweede trimester zijn!

Ik heb vandaag nog een predictor gedaan. Dacht leuk, alvast nog even een knaltest voor een leuke foto met aankondiging. De test streep heeft zich blijkbaar zo vol gezogen met de kleurstof dat de controlestreep nu heel licht is hahaha. Omgekeerde wereld vergeleken met de eerste testen.

Akka, Ruubs, Suuster en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina