♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Succes en veel plezier vanavond!

Ananas13 vindt dit leuk.
  2. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ik heb dit ook! Veel en vaak wakker ook!

butterfly22 vindt dit leuk.
  3. Constellations1984

Constellations1984 Actief lid

13 sep 2019
    106
    99
    28
    Vrouw
    Mijn klachten zijn trouwens weer he-le-maal weg :eek: Ben niet meer moe, niet meer misselijk en heb puistjes op mijn gezicht alsof ik ongesteld moet worden. Morgen de echo en om eerlijk te zijn ben ik echt heel bang dat het niet goed zal zijn. De vorige keer ben ik al terug gezet met de echo, volgens hun berekening zou ik dan positief getest moeten hebben 4 dagen na de bevruchting en dat kan echt niet.

Nou ja. Heel benieuwd, hopelijk zien we morgen een mooi ❤️

Ik heb dit weekend trouwens wel wat gekocht voor de kleine, ondanks de onzekerheid. Een rompertje dat ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje al heel mooi vond, maar te duur voor de maat/ tijd dat het zal passen.. Het was nu afgeprijsd dus ik had geen reden meer om het niet te kopen.

Hoe zijn jullie partners nu ten opzichte van jullie nu?

Dicky34 vindt dit leuk.
  4. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Hé, wat naar. Hier zijn de kwaaltjes ook een stuk minder. Hopelijk valt het toch mee voor je morgen!
    Mijn partner is nu heel afwachtend. Zo van we zien het wel, het zou mooi zijn als de zwangerschap doorgaat maar het kan alle kanten op.

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

He wat rot. Hopelijk een goede echo morgen! Mocht het geruststellen. Ik had dit ook, 3x En heb drie gezonde kinderen gekregen. Ook nu heb ik weinig klachten. Soms een beetje moe maar ook dagen helemaal niks.

Constellations1984 vindt dit leuk.
  6. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Goeiemorgen dames. Gister een beetje stressvolle dag privé gehad. Wil er niet teveel op in gaan was ook niet heel ernstig maar wel stressend.
    Maak me dan meteen zorgen, dan zijn me borsten vandaag wat minder gevoelig en denk ik oh jeej. Terwijl dat eigenlijk dagelijks af en aan gaat.. vooral savonds heb ik meer last.
    Wat stom hoe druk je Je kan maken en ben blij als het 8 februari is en ik hopelijk een mooie echo te zien krijg. Vind het eerste trimester maar niks :(

Dicky34 vindt dit leuk.
  7. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    vervelend maar bij mij gaat het ook af en aan. En veranderd ook. Me borsten doen nu minder zeer maar heb wel weer meer hoofdpijn, dat had ik de eerste dagen ook. En steken van onder.. soms denk ik eng maar aan de andere kant als je niks voelt dan maak je je ook weer zorgen. Word wel misselijk wakker maar het is zo een raar gevoel tussen misselijk en toch hongerig in./ herkend iemand dat? Ik hoop dat je een mooie echo te zien krijgt, veel of weinig kwaaltjes zegt niks. Bij mijn dochter weet ik nog dat ik aantal dagen buikpijn had en daarna weken helemaal niks.. eigenlijk maanden want pas met 35 weken ging ik opzwellen van het vocht en dat was het enige kwaaltje wat ik toen had. Ik heb nu veel meer last maar verschilt ook met de dag hoor

Dicky34 en Constellations1984 vinden dit leuk.
  8. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Heb het idee dat we allemaal weer even op het zorgenbankje zijn beland( ikzelf ook hoor) vreselijk die eerste 12 weken. Mijn partner zegt steeds dat ik me niet zo druk moet maken, omdat ik het zelf niet in de hand hem. (Heel irritant die mannen nuchterheid) ik heb de vorige keer met 6+4 een miskraam gehad en heb het nu een week voor mijn eerste echo ook best zwaar. Maar we moeten niet vergeten dat we nu wel zwanger zijn en toch ook een beetje moeten genieten hiervan anders hebben we daar straks spijt van. Dikke knuffel voor jullie allemaal;)

Dicky34 vindt dit leuk.
  9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, dat had ik dus ook het weekend ! Kei misselijk, maar ook echt honger! Gelukkig gaat het vandaag een stuk beter!

Hier is mn vriend niet anders als normaal. Denk dat het vanavond ook een stuk ‘echter’ wordt voor hem!

Constellations1984 vindt dit leuk.
  10. Constellations1984

Constellations1984 Actief lid

13 sep 2019
    106
    99
    28
    Vrouw
    Ja hier ook 2x die termijn (en 2x eerder), dat maakt van deze eerste weken dat ze meteen de spannendste zijn. Sterkte!

Dicky34 en butterfly22 vinden dit leuk.
  11. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Hier is mijn man meelevend, maar nuchter. Hij gaat er niet per se vanuit dat het misgaat en dat is ook wel fijn.
    Moet zeggen dat ik me ook niet zo'n zorgen maak, ik heb het toch niet in de hand of ik me nu heel druk maak of niet :)
    Gelukkig hebben we donderdagavond echo, ben wel super benieuwd! ❤️

Constellations1984, Lelie44 en Dicky34 vinden dit leuk.
  12. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ow hahahahaha ik bedoelde :roflmao:@Chocotaart

13. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Mijn man is in de wolken en wil het het liefst van de daken schreeuwen. Het wordt zijn eerste biologische kindje ❤
    Hij is wel heel beschermend, dat vind ik soms wel lastig.
    De misselijkheid viel vandaag gelukkig mee, ik denk dat het ook meer kwam door de drukte op mn werk gisteren.
    Ben wel snel moe.
    Ook zoiets raars trouwens.... Ik trok mn koksbroek aan vanmorgen, zat hij strak! :eek:Krijg m wel dicht, maar hij past nog net.
    Smorgens heb ik meestal nog geen last van lucht, dat komt in de loop van de middag. Ook mn borsten zijn serieus een cupmaat gegroeid. Nu al! Dat kan toch helemaal niet met dit termijn? Ben pas 5 weken!

'Tweeling, tweeling, tweeling' spookt me steeds door het hoofd. Ik denk ook omdat ik bij geen van mn andere kinderen misselijk was. Pffff dat maakt die komende echo over 2 weken wel spannend hoor!

PeppaP en Constellations1984 vinden dit leuk.
  14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    ik had dat gister toen we gingen zwemmen met ons dochtertje. Ik zei tegen mijn vriend: die bikini kan echt niet meer. :roflmao: Hij zei, nee ze vallen er bijna uit hahaha

PeppaP vindt dit leuk.
  15. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha zeker dat dat wel kan! Ik pas mn gewone werkbroek ook al niet meer! :eek: En degene die ik nu aan heb, moet ik met riem aan omdat ie anders toch wel afzakt, alleen die riem zit ‘s middags weer veelste strak!

Nog 7 uur! Ik ben aan het aftellen!❤️ Hoop zo op een mooi kloppend hartje! Moet wel zeggen dat ik er op dit moment juist alle vertrouwen in heb! :rolleyes: Kan zo over een uur weer anders zijn haha!

butterfly22, Ruubs en Dicky34 vinden dit leuk.
  16. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Bijna!! :D

17. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    ja ik kan niet wachten op de echo want mijn vriend doet ook alsof er “nog” niet veel is en zo voelt het voor hem ook als hij de echo heeft gezien dan heeft hij wat meer beeld om aan vast te houden.
    Merk wel dat ik door de hormonen hem niet kan luchten of zien.. echt heel zielig. Ik vind hem vervelend ookal doet ie niks, echt sneu. Ik probeer mezelf dan ook in te houden want die arme man weet al niet wat hem allemaal te wachten staat. Dit had ik bij mijn dochter niet toen werd ik juist veel liever.
    Ben nu wel echt een beetje een heks.. en dat pas in week 5

Dicky34 vindt dit leuk.
  18. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    inderdaad hoor hier ook. Socitends valt het mee maar hoe verder de dag hoe meer ik me buik vol straktrekken. En draag mijn jeans dan ook met een elastiekje ertussen om de knoop anders zit het net aan en doet zeer
    Brrr ik wou dat het volgende week zaterdag was.. klinkt zo best snel haha
    Hebben jullie ook dat je borsten niet continu pijn doen maar met vlagen?

Dicky34 vindt dit leuk.
  19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Mn borsten deden in het begin echt zeer. Slaap tegenwoordig ook met een sport bh aan. Maar nu valt het wel mee en heb ik er niet zo’n heel veel last van. Beetje met vlagen inderdaad.

20. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Klopt, niet heel de dag doen ze zeer. Fijn te horen dat ik niet de enige ben met zo'n bolle buik al zo snel!
    @JoanneJo probeer wat leuks samen te doen. Lekker uit eten, bioscoop pakken of gewoon samen op de bank netflixen met kaarsjes en wat lekkers.

Deel Deze Pagina