♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Niet continu, eigenlijk alleen als mn kids een knuffel komen geven en als ik mn bh savonds uitdoe. Echt gemene steken dan aan de zijkant. Verder eigenlijk niet...
     
    JoanneJo vindt dit leuk.
  2. butterfly22

    butterfly22 Bekend lid

    9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik heb het smorgens ook minder en heb het ook niet continu. In de loop van de dag worden de vlagen wel wat erger
     
    JoanneJo vindt dit leuk.
  3. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik weet dat het nogal vroeg is... Maar zijn jullie al aan het oriënteren voor een kinderwagen? Zo'n ding kost een hoop geld, dus ik dacht ik kan beter alvast ff gaan kijken.
    En zo ja, is er een voorkeur?
    Ik heb een Bugaboo gekregen, maar het is een oud model en nadat ik m had nagekeken van de week bleken de remmen het niet meer te doen (remblokjes zijn eraf gebroken) .
    Wil eigenlijk nu ook gewoon een nieuwe, omdat het toch mn laatste kindje wordt.

    Zo lief trouwens... Mn man gaat een knip laten doen als ik bevallen ben. Vind dat nogal wat. ❤
     
    Kjubda vindt dit leuk.
  4. JoanneJo

    JoanneJo Actief lid

    10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ja mijn schoonzusje vind dat ik die van haar mag hebben. Maar ik wil er gewoon zelf 1.. niet ondankbaarheid ofzo maar dit is ons eerste kindje samen en wil gewoon zelf alles shoppen. wij vinden een stokke heel mooi en weet van vriendinnen ook dat ze heerlijk rijden
     
    Kjubda en Dicky34 vinden dit leuk.
  5. JoanneJo

    JoanneJo Actief lid

    10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    gelukkig ligt het dan niet aan mij. Eerste dagen had ik echt pijnlijke tepels dat is wat afgenomen en nu zijn het idd alleen vlagen en vooral later op de dag

    maakte me alweer zorgen
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  6. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hier ook ‘s ochtends weinig last. Vooral ‘s avonds met bh uit doen inderdaad!

    Ik vind een Joolz heel mooi, maar ook erg prijzig. Ik wil het liefst een 3-in-1 wagen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kjubda en Dicky34 vinden dit leuk.
  7. butterfly22

    butterfly22 Bekend lid

    9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Wij hebben een joolz gehad bij ons dochtertje. Super fijne wagen. Vooral omdat wij bij het bos wonen en de hond daar altijd uitlaten. Wij waren het er al heel lang over eens dat wij niet voor een 2de zouden gaan. Een maand nadat we de kinderwagen hadden verkocht begon het bij mijn vriend toch weer te kriebelen :mad: hahaha. Dus ook wij moeten weer op zoek. Alleen vind ik dat er ook hele mooie op marktplaats staan(ik weet hoe makkelijk je ze ook schoon krijgt) maar mijn vriend zit toch weer aan een nieuwe te denken.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  8. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Wij hebben de wagen van onze jongste nog. Die kan prima nog een ronde mee. Ook kamertje kan nog prima.
    Box en wipper hebben wij aan vrienden gegeven. Dus die moeten we misschien nieuw kopen. Of hun moeten ze niet meer gebruiken. Hun kleine is dan al ruim 1,5.
    Fijn dat we geen echte grote aankopen hoeven te doen.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  9. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Ik heb al flink last van mij bekken en trekt ook door naar mijn rug. Dus dat wordt weer een rondje fysio als de termijn echo goed is.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  10. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    De stokke is niks vind ik. Prachtige wagen, maar het zitje is heel klein en je moet daarom al snel overstappen naar een buggy.
    Die Joolz is mooi idd! Heb op MP er al een paar gezien die amper gebruikt zijn..

    Mn man wil ook het liefste een nieuwe en wil er max €500, - (o_O) aan uitgeven. Heb gezegd dat dát echt niet nodig is...
     
  11. Mamajaydayzenn

    29 jan 2020
    7
    12
    3
    Vrouw
    Hallo dames.
    Mag ik nog met jullie mee schrijven:$

    Ik ben nicole mama van 3 kids de oudste is al 10 en de jongste 6.

    Al jaren aan de prikpil en heb sinds een tijd een nieuwe vriend en dus door de prikpil zwanger en weet dit nu 2 weken.
    Was eerst even schrikken maar nu super leuk en spannend.

    Bij mij weten het alleen mijn goede vrienden om mij heen.

    Soms ben ik zo ongerust.. ene dag super misselijk en dan weer minder.
    Ook de afgelopen dagen echt hele zere borsten gehad en nu een stuk minder.. is dit bij jullie ook herkenbaar?
     
    Kjubda, Flower253, Chocotaart en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!
    Die wisselende symptomen zijn heel herkenbaar!
     
  13. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @Mamajaydayzenn hoi! Gefeliciteerd en welkom!
    Jahoor, klinkt als normaal, wbt je symptomen.
    Heb je een beetje een idee hoe ver je bent?
     
  14. Mamajaydayzenn

    29 jan 2020
    7
    12
    3
    Vrouw
    Fijn om te horen. Ik ben nu denk ik precies 6 weken.
    Krijg die banner er niet op.. even uitproberen hoe ik dat erbij krijg
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  15. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ligt eraan wat voor je wil :)
     
  16. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik heb 2 jaar terug een mutsy tweedehands gekocht voor €400 met alle accessoires. Ik ga die denk ik inruilen voor een duowagen en ik denk weer tweedehands.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  17. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat betreft Glow.. Ik ben meer een glow in the dark, zie eruit als een spook:roflmao:

    Ik heb niks meer qua babyspullen dus moet alles opnieuw aanschaffen. Nog geen idee wat ik nieuw of tweedehands wil hebben. Ik ben er ook nog niet echt mee bezig, eerst maar eens beslissen voor welke verloskundigepraktijk ik ga kiezen. Want ik twijfel nog steeds.

    Welkom @Mamajaydayzenn!
    Hier ook wisselend qua klachten, ene moment voel ik me super zwanger en andere moment juist helemaal niet.
     
    Suuster, Chocotaart en Dicky34 vinden dit leuk.
  18. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Dicky34 vindt dit leuk.
  19. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Wowhow ik ben vandaag alweer 8 weken, gaat opzich best snel! Ben heel verkouden echt vervelend want door al dat slijm in mijn keel heb ik veel meer t gevoel dat ik steeds moet spugen.
     
    Dicky34 en Constellations1984 vinden dit leuk.
  20. Constellations1984

    Constellations1984 Actief lid

    13 sep 2019
    106
    99
    28
    Vrouw
    Als wij een wagen halen, dan een tweedehands wat mij betreft. Vriend wil wel heel graag een nieuwe, maar ik vind het onzin aangezien is toch de draagzak/draagdoek prefereer.
    Al is het natuurlijk wel leuk om zelf een 'verse' wagen uit te pakken.. Zeker als het je laatste kindje is.

    Voor ons is het belangrijkste dat er fatsoenlijke wielen onder de wagen zitten, omdat we veel buiten zijn.

    @Dicky34 dat is wel heel fijn, dat hij die operatie wil ondergaan!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina