♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw

    Draagdoek ideaal, heb ik heel veel gebruik van gemaakt..zeker bij wandelingen in bos, strand etc.
    Als je veel wandelt bijv winkel is wagen wel idealer althans vind ik:) alle boodschappen onderin de mand hoef je zelf niet te sjouwen hahaha
     
    Jaetje85 vindt dit leuk.
  2. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Dames..

    Ik heb super, super goed nieuws..
    Vanmorgen een prachtig ❤️ zien kloppen.
    En ben al verder dan gedacht..de meting kwam uit op precies 9 weken.


    Ik snap het eigenlijk nog steeds niet aangezien mijn cyclus nooit korter is als 30 dagen. ( Over t algemeen tussen de 30 en 41 dagen) Bij 30 dagen zou het 6 sept zijn.
    Terug gerekend zou het dus deze ronde 26 dagen zijn geweest.:rolleyes:

    19 februari de termijnecho dan wordt de datum 'vast' gezet.
     
    Dicky34, Constellations1984, PeppaP en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Jeeej!! Weer 2 goeie echo’s!!❤️

    Ik wil wel graag een nieuwe kinderwagen, maar komt ook omdat het onze eerste is denk ik! Dus wil graag shoppen!:rolleyes: Denk wel dat we het kamertje op marktplaats gaan shoppen, op het matras na. Vind die kamertjes gewoon belachelijk duur!

    Hier wat ziekjes, blegh. Verkouden, koud, moe, hoofdpijn. Nu lekker languit op de bank en even een middag dutje!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  4. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Je hebt speciale jassen bij bonprix voor als je zwanger bent en die kun je ook gebruiken in de winter als je baby in een draagdoek zit. Ik ben ook echt een draagdoekfan! Alleen niet altijd even practisch helaas
     
    Dicky34 en Jaetje85 vinden dit leuk.
  5. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd!
     
    Trotsemoeder1987 vindt dit leuk.
  6. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Hier ook verkouden en alles bleh. Wij hebben nu zelf de stokke explory, super mooie wagen ben er heel blij mee alleen alles is best groot, in de auto past hij amper, dat is echt een nadeel! En de prijs is natuurlijk ook wel een nadeel haha maar verder echt super tevreden over. Trouwens voor de gene die nieuwe wagens willen, bestel optijd het duurt zomaar een paar maanden voor ze hem binnen hebben!!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  7. peme

    peme Actief lid

    30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Trotsemoeder1987 vindt dit leuk.
  8. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Trotsemoeder1987 wat fijn!!! Gefeliciteerd!

    Kinderwagen hebben we al gekocht, een Mutsy. Tweedehands gekregen van mijn moeder die hem tot die tijd voor mijn kleine neefje gebruikt met oppassen.
    Maar hier zal er ook heel veel gedragen worden. Doeken heb ik al een stapeltje van liggen haha. En een draag/positiejas heb ik een tijdje geleden ook al tweedehands gekocht. Ik persoonlijk vind dragen veel praktischer, ook in de winkel. Dan gaat de wagen vast wel mee, maar dan als boodschappenkar haha. Maar ik heb hem ook wel veel gebruikt voor de slaapjes overdag beneden.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  9. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Was er hier iemand die de lijst bij hield?
     
  10. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Goeie tip! Wist ik niet!

    Hebben jullie ook van die vreetbuien? Meestal gaat het tot een uur of 15:00u goed en dan gaan het mis. Nu kwam ik om 14:00u thuis, heb ik een saucijzenbroodje op. Net nog een broodje bapao (wat ik nooit eet haha) en een halve zak snoepjes:confused: en dat terwijl ik gister allerlei soorten fruit heb gehaald omdat ik niet moddervet wil worden straks :roflmao::roflmao: Ik kan gewoon de hele dag eten om het eten ofzo. Misschien moet ik maar gewoon niks lekkers meer in huis halen haha!
     
    Dicky34, PeppaP, peme en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Jaetje85

    Jaetje85 Actief lid

    22 nov 2015
    489
    452
    63
    Goeie tip, zover had ik nog niet nagedacht, winterjas en draagdoek combineren. Het is nog best ingewikkeld! :) Ik ga straks voor het eerst een lijstje maken wat we allemaal nodig hebben. Leuk en goede afleiding voor tijdens de pre echo dagen! Wij doen zoveel mogelijk tweedehands.
     
    Dicky34 en peme vinden dit leuk.
  12. Jaetje85

    Jaetje85 Actief lid

    22 nov 2015
    489
    452
    63
    Had ik eerst ook rond de 6 weken. Ik bleef maar tussendoortjes eten of wat we maar in huis hadden. Nu juist veel minder eetlust, vooral in de middag niet! Wel superveel zin in fruit. :D
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  13. peme

    peme Actief lid

    30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dragen, ik heb het bij mijn zoontje nooit gedaan, maar een vriendin draagt alleen maar, zij heeft ook geen kinderwagen. Ik denk dat ik ook zo een doek koop, ik vind die van Artipoppe zo mooi:). Maar ik wil ook gewoon een goed wagen, ik schat mijn vriend niet heel erg in dat hij met een draagdoek gaat lopen...
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  14. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Goed om te horen haha! Er ligt nu weer een zak chips naar me te staren:rolleyes::roflmao: Ik ga maar even een middagje dutje doen haha
     
    Dicky34 en peme vinden dit leuk.
  15. peme

    peme Actief lid

    30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohhh het is zo erg, ik weet met mijzelf geen raad, ik ben moe, dan weer voel ik mij top, dan ben ik lusteloos. En eten heb ik een soort haat liefde verhouding mee, voelde mij net zo beroerd, maar had wel een soort trek. Neem ik een stuk boterkoek, wat ik nooit eet, en ik bloei helemaal op..... Rare kwaaltjes, en ik droom zo vreselijk erg, net voor mijn wekker gaat, ik ben er helemaal ondersteboven van:roflmao::roflmao:
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  16. JoanneJo

    JoanneJo Actief lid

    10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hier een baal dag. Lig in bed ben moe wil er niet uit maar wil ook niet blijven liggen
    Honger maar ook misselijk.
    Weinig kwaaltjes dan bedenk je je weer dat je je niet voor niks zo chagrijnig voelt dus toch kwaaltjes.
    Geen buikpijntjes meer of borsten maar wel enorme koppijn.
    Ben blij als ik eenmaal kan genieten na 12 weken , verlang er enorm naar!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  17. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Oooh lekker een broodje bapao. Dank je. Daar heb ik dus nu ook zin in. En ik snak al de hele dag naar augurken, hoe cliché. Gisteravond een zak kroepoek weggegeten, bij gebrek aan chips :roflmao:
     
    Dicky34, peme en Suuster vinden dit leuk.
  18. peme

    peme Actief lid

    30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk:), vond mijn vriend eerst een beetje te oud om nog opnieuw papa te worden, maar zelf zat hij er totaal niet mee:roflmao:
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  19. Jes88

    Jes88 Fanatiek lid

    11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Augurken hahh ik vind ze oom heerlijk, altijd al gevonden hoor!
    Maaaarrr waarom vinden zwangere vrouwen ze nou zo lekker?
    Omdat ze helpem tegen misselijkheid hahaha echt waar google Maar!
     
    Lelie44 vindt dit leuk.
  20. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw

    Hahabik had alleen zin in augurken bij de oudste, bakerpraatjes gaan toch over dat je ze eet bij jongens..:roflmao:
     

Deel Deze Pagina